yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@Tiinaliina1 piinaillaan yhdessä, ensi viikosta tulee tooooosi pitkä. Mun menkkojen pitäisi alkaa ma 24.9 tai niillä main. Kunpa eivät alkaisi. Jotenkin vain luulen olevani raskaana :whistle:
Todellaki piinaillaan!! Mul ei oo hajuakaan koska mulla pitäis alkaa. Jos ovis oli jo kp 14 ni se tarkoittais sitä että mulle tulis lyhyt 28pv kierto mitä en usko ennenkuin se tapahtuu :eek:. Mut jos ovista ei tullut...tai se on vielä tulematta niin 30.9 olis mun normi menkkojen alkupäivä eli se kp31. Sinne asti siis pitäis jaksaa ootella:unsure:.
 
Todellaki piinaillaan!! Mul ei oo hajuakaan koska mulla pitäis alkaa. Jos ovis oli jo kp 14 ni se tarkoittais sitä että mulle tulis lyhyt 28pv kierto mitä en usko ennenkuin se tapahtuu :eek:. Mut jos ovista ei tullut...tai se on vielä tulematta niin 30.9 olis mun normi menkkojen alkupäivä eli se kp31. Sinne asti siis pitäis jaksaa ootella:unsure:.
Tulee niin pitkä viikko
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Joko Momon testasit?
Toivotaan Tiinaliina1 ja Tiialiina83 että aika menee nopeasti ja pääsette testailemaan.
Täällä vuotaa kun seula.. onko kellään tietoa hedelmällisyystesteistä? mulla on kaapissa pari. Ajattelin huvikseen tehdä, ohjeessa luki kp3.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiialiina83
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

8A8DEF2E-E1F4-44A7-B9B8-89A32B0BFEE1.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta


Sarianne81 kp 3/27-33 yk1
LaTiLa kp 9/32
Angervo76
Bebek15 kp 36/26-30
Momon
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 19/27-30
Amanda82 kp 20/34-36 yk1
Äippis


PIINAILIJAT


Momon Dpo 11
Teac Dpo 8
Tiinaliina1
Tiialiina83 Dpo 6



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Joko Momon testasit?
Toivotaan Tiinaliina1 ja Tiialiina83 että aika menee nopeasti ja pääsette testailemaan.
Täällä vuotaa kun seula.. onko kellään tietoa hedelmällisyystesteistä? mulla on kaapissa pari. Ajattelin huvikseen tehdä, ohjeessa luki kp3.
No ei ole tietoa mutta kerro ihmeessä mitä ne on ja miten ne tehdään? Ja mitä niistä saa siis selville:rolleyes:
 
@Sarianne81 just olin tulossa kertomaan että tein äsken (dpo10) ja niin puhdas nega etten edes saanut kuviteltua haamua vaikka yritin. Edelleen menkkaoloja muttei niin voimakkaasti kuin parina edellisenä päivänä. Seuraava testaus sunnuntai aamuna dpo 12. Menkat pitäis alkaa ma.
Ei minkäänlaista raskautumisoloa. :(
 
@Momon :( voi kurjuus. Onneks on vielä aikaiset dpot. Mua vähä nauratti toi sun teksti ku en olekkaa ainoa joka yrittää ees kuvitella sen viivan siihen testiin:ROFLMAO:. Käyks säki kattoo viel eri valoissa ja säädät vähä valokuvii jos vaik näkys:ROFLMAO::LOL:. Mä en ainakaa:whistle:
 
Nonni. Himotestaaja taas vauhdissa. Katsokaa kuinka julmaa haamua antaa onestep (ohuempi) liuska joka kastui max viivan yläpuolella. Ja koska aikuisten oikeasti en usko tärpänneen niin tein vielä toisen testin samasta näytteestä (leveämpi) ja se on nega.

2018-09-15 15.00.45.png
 
Nonni. Himotestaaja taas vauhdissa. Katsokaa kuinka julmaa haamua antaa onestep (ohuempi) liuska joka kastui max viivan yläpuolella. Ja koska aikuisten oikeasti en usko tärpänneen niin tein vielä toisen testin samasta näytteestä (leveämpi) ja se on nega.

katso liitettä 4669
Myös mäkin näen ylemmässäkin jotain viivan tapaista. On kyllä julmaa, jos antaa tollaista viivaa turhaan :poop:

En ole koskaan aiemmin testannut ovista. Nyt oon huvikseni testannut ja ei olis pitänyt. Hirveä stressi tästä tulee! Oikeesti ovis pitäis olla ma-ke välillä. Tossa kuvassa rivi testejä, aloitin tiistaina testaamaan. Noiden perusteella eilen iltapäivällä oli tummin viiva. Se on siis kolmas alin testi. En tulkinnut sitä positiiviseksi vielä eilen, mutta tänään testit selkeästi haaleammat..joten onko eilinen ollutkin plussa? Tarkoittaako se, että ovis huomenna vai miten tää nyt lasketaan.. tulee kiire, mies tuli vasta just työreissusta, vai onko jo myöhäistä..

Vai onko ovis vielä tulematta, ja nuo viivan sävyt vaan vaihtelee ja se on normaalia. Oon melko varma, että tuo eilisen vahvin viiva ei ollut testiajalla noin vahva, sillä eilen vielä ajattelin ettei varmasti ole plussa. Ja mitään muita oviksen oireita ei ole. Ennen kierukan poistoa kyllä ainakin tunsi kaikki mahdolliset ovisoireet, mutta nyt en ole vielä huomannut mitään, yhä kuivaa on jne..
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@Tiinaliina1 @Amanda82 Mielenkiintoista nähdä mitä näyttää huomenna. Toivottavasti minunkin silmään erottuva joku olisi. Tosin alkoi äsken julmetut menkkakivut. Muistan ekan kemiallisen kun olin plussannut ja seuraavana yönä heräsin kovaan kipuun ja sitten viiva lähti haalistumaan. Nämä kummittelee mielessä. En oikein edes tiedä kuinka plussaan suhtautuisin kun pelko on niin kova. Mutta yritän ottaa päivä kerrallaan.

Mulla on ovis yleensä plussan kanssa samana päivänä mutta yksilöllisiä eroja on. Ja kai yleinen ajatus on että lh plussasta 12-24 h päästä.
 
@Amanda82 Toi on niin kaukaa otettu kuva että mun haukansilmät ei erota viivoja tarpeeksi:cautious:. Pahoittelut siitä.

Oma ovistesti näytti tänään tältä https://aijaa.com/Htt7er Ihan niinku siinä olis taas enemmän väriä ku parin edellispäivän testeissä:cautious:.

Lueskelin vanhojen yrityskiertojen faktoja ja ovis ollu kp21 tienoilla:(. Voitte siis kuvitella miten vaikee on uskoo, et se olis sattunu niinkin onnekkaasti, kuin kp14 tälle kierrolle. Mun esikosta ovisplussa tuli kp50.
Mahassa ei oo kyl mitään tuntoi enää ja sillon juili aivan keleesti(n). Vähä mua harmittaa, jos toi ovistestin viiva alkaa taas vahvenee tosta... Tänään kai kp16 tai jotain.
Huomasin että mä oon jo tuolla piinailijoissa listalla. Toivotaan että se olis oikeassa:ninja:.

Mun esikko totes eilen että äiti voitko mennä tekee vauvan:rolleyes::ROFLMAO:. Se on aina ollu vähän tommonen tietäjä:confused:.

@Momon Mä väittäisin et tällä kertaa sopis kuvioihin toi plussasta +48h ovis. Mut tiedä häntä sitten:unsure:.


Tiesittekö, että tyttölapsella on syntyissään kaikki munasolut, jotka se elämässään saa. Eli niitä ei niinku synny mistään lisää, ne vaan kehittyy jostain sieltä varastosta. Luin jostain.
 
@Amanda82 Toi on niin kaukaa otettu kuva että mun haukansilmät ei erota viivoja tarpeeksi:cautious:. Pahoittelut siitä.

Oma ovistesti näytti tänään tältä https://aijaa.com/Htt7er Ihan niinku siinä olis taas enemmän väriä ku parin edellispäivän testeissä:cautious:.

Lueskelin vanhojen yrityskiertojen faktoja ja ovis ollu kp21 tienoilla:(. Voitte siis kuvitella miten vaikee on uskoo, et se olis sattunu niinkin onnekkaasti, kuin kp14 tälle kierrolle. Mun esikosta ovisplussa tuli kp50.
Mahassa ei oo kyl mitään tuntoi enää ja sillon juili aivan keleesti(n). Vähä mua harmittaa, jos toi ovistestin viiva alkaa taas vahvenee tosta... Tänään kai kp16 tai jotain.
Huomasin että mä oon jo tuolla piinailijoissa listalla. Toivotaan että se olis oikeassa:ninja:.

Mun esikko totes eilen että äiti voitko mennä tekee vauvan:rolleyes::ROFLMAO:. Se on aina ollu vähän tommonen tietäjä:confused:.

@Momon Mä väittäisin et tällä kertaa sopis kuvioihin toi plussasta +48h ovis. Mut tiedä häntä sitten:unsure:.


Tiesittekö, että tyttölapsella on syntyissään kaikki munasolut, jotka se elämässään saa. Eli niitä ei niinku synny mistään lisää, ne vaan kehittyy jostain sieltä varastosta. Luin jostain.

Tässä lähempää kuvaa :) myös mulla pitäis olla oviksen vasta kp21 tienoilla (n)
 

Attachments

Yhteistyössä