yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Minä en aina edes bongaa ovulaatioplussaa. Menee niin nopeasti ohi.

Mun oli pakko tehdä one step puikkotesti kun alkoi vaivaamaan. Noi kaksi testiä.
2018-09-15 20.26.49.png
Nyt näen minäkin!:geek: noi onestep puikkotestit on hyviä. Vaikka liuskat ei olekaan.
Vielä en uskalla iloita. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää.
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
@Amanda82 Toi kp14 näyttää mun silmiin plussalta(n)
Voi vitsi ku olis vaan pitänyt olla testaamatta, nyt vaan vaivaa onko plussa ollut vai ei ..:ninja:

Edit. Tein äsken taas uuden o-testin ja nyt tuli samanlainen viiva kun tuo eilen illan viiva. Ei yhtä vahva kun kontrolli, mutta aika vahva kuitenkin. Eli ehkä se ei sit vielä ole ollut plussa eilen, kun välillä tänäänkin oli taas pari selvää negaa ja nyt taas aika vahvaa, yhtä vahvaa kun tähän astisista vahvin (n)
 
Viimeksi muokattu:
@Momon Onnea!!! Toi on selvä plussa!

@Amanda82 Ota näistä mein kropista nyt sit selvää. Mulla on aivan samat kysymykset täällä kuin sullakin. Oliko ovis, menikö plussa ohi huomaamatta vai onks se vasta tulossa...koska aikainen ovis ei kuulu munkaan kropalle. Ota näistä nyt selvää.
Jos en olis sun ovistestailusta ja aikaisesta oletetetusta oviksesta lukenut niin olisin varmaan vasta aloittanut tänään testaamaan! Säikähdin sun kokemusta et mitä jos mullakin olis aikaisemmin ..kun näin 3 lapsen vanhempina ja työreissuineen kaikkineen joka toinen päivä ei peitot meillä todellakaan heilu niin täytyy jotenkin yrittää ajoittaa hommat edes kohdilleen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Tein aamulla testin ja näytti haaleammalta kuin eilen. Turhauttaa ihan älyttömästi jos tämäkin kemiallinen. Lopetan nyt testailut ja odotan menkkoja. Jotka toivottavasti ei ala. Ja ensikierrossa en testaa ennen kuin menkat myöhässä.
Jännään teidän testailuja :love:
 
Raskaus oireina näin jälkikäteen ajateltuna dpo 10 ja dpo 11 hirmuinen palelu.
Lisäksi näissä kaikissa (3kpl) mun plussakierroissa on mukana ollut preseed. Mene ja tiedä onko sattumaa vai oikeasti syy plussaan.(n)
 
@Amanda82 Kiva jos mun himotestailusta on ollu hyötyä:ROFLMAO:. Mua ärsyttää etten tajunnu testata sillon illalla uudelleen kun viivat oli aamulla niin vahvat. Ärsyttää että missasin sen plussan tikussa ja nyt joudun arpomaan oliko vai ei. :unsure:.
Historia sanoo, että ei ole voinut olla. Kroppa sanoo, että oli elämäni ensimmäinen aikainen (tai siis normaali) ovis:confused:.
 
Moikka,

Mä ostin ne ovistikut sillon muutama päivä sitten. Oon testannut ovulaatiota joka päivä siitä lähtien. Normaalin kierron mukaan mulla pitäisi olla ovulaatio ens ti. Mutta koska lopetin vasta ehkäisyn niin epäilen että kierrossa on jotain häikkää. Nimittäin to ja pe ovistikkuun tuli haalea viiva mutta nyt la ja su ei viivaa ollenkaan. Voiko siis olla niin että ovulaatio jo muka meni ja menkat jo alkamassa. Alavatsaa juilii ihan kun menkat olis jo alkamassa vaikka vasta Kp 12/28.

Nimim. Malttamaton :)
 
Moikka,

Mä ostin ne ovistikut sillon muutama päivä sitten. Oon testannut ovulaatiota joka päivä siitä lähtien. Normaalin kierron mukaan mulla pitäisi olla ovulaatio ens ti. Mutta koska lopetin vasta ehkäisyn niin epäilen että kierrossa on jotain häikkää. Nimittäin to ja pe ovistikkuun tuli haalea viiva mutta nyt la ja su ei viivaa ollenkaan. Voiko siis olla niin että ovulaatio jo muka meni ja menkat jo alkamassa. Alavatsaa juilii ihan kun menkat olis jo alkamassa vaikka vasta Kp 12/28.

Nimim. Malttamaton :)
Merkit viittais siihen että ovis on vasta tuloillaan. Testaa aamu, päivä ja ilta kun on ovisajankohta kyseessä. Muuten voi plussa mennä ohi, niinku itellä meni tässä kuussa:(
 
  • Tykkää
Reactions: äippis
okei, no hyvä kun kysyin täältä enkä ihmetelly vaan itsekseni. Luulin et kerta päivässä riittää testailua :/ . Harmi että sulla meni ovulaatio ohi :(. Mä koitan nyt olla tarkkana tän kanssa :).
Siis joo mullakin edellisistä jo niin paljon aikaa etten muistanu tommosta, että ovista ei mitata pelkästään aamupissasta(n). Luulen kyl bonganneeni sen muuten, mut en koskaan ovuloi niin aikaisin ni epäilyttää vähän et oliko vaiko eikö:cautious:. Toivottavasti sä saat kunnon plussan!
 
  • Tykkää
Reactions: äippis
Noniin. Olen ottanut ihan uuden askeleen. Luin ovulaatiosta. Siellä sattui silmään, että naisilla joilla on pcos on usein pitkä kiero. Lisääntynyttä karvan kasvua ylä huulessa ja leuassa. Ei minulla mitään partaa ole, mutta vaaleaa haiventa. Nyt oon ihan vauhkona, että mussa on vikaa ja mitään vauvoja ei tule. Jösses. En lue enää mitään. Piinaviikot vie miun järjen. Varmaan pakko varata aika gynelle. No tällaista tällä kertaa.
 
Ajattelin tulla tänne tervehtimään, täällä 36-vuotias yrittämässä ekaa. Valitettavasti miehen simpoista löytyi vikaa, eli pelkään pahoin, että joudun vielä tuonne lapsettomuuspuolellekin keskustelemaan. :unsure: Vasta alle vuosi yritystä takana, eli tavallaan hyvä, että asia tuli jo tässä vaiheessa esille. Miehellä on nyt kunnon vitamiinikuuri päällä, ja molemmat olemme petranneet elämäntapoja jopa siinä määrin, että KAIKKI alkoholi, kahvi ja sokeriset herkut/prosessoitu ruoka on jätetty pois. Toivotaan, että näillä tärppäisi, sillä hoidot pelottavat hirveästi.
 
@miumiu_82 Tervetuloa mukaan! Ikävää että miehen simoista löytyi vikaa. Minkälaista vikaa jos saa udella? Eihän siihen silti tarvita kuin se yksi uimamestari, joten nenä ylös ja kohti tulevaa päättäväisin mielin:love:;)(y).

Mä mietein tossa saunassa istuessani, että olenko ihan tärähtänyt kun haluan aloittaa tän koko rumban alusta:cautious:. Elämä on nyt niin helppoo, kun molemmat lapset käy koulussa. Ehkä liianki helppoo:rolleyes:. Jotain haastetta elämään hei:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Tiinaliina1 Simppatestissä oli normaali kokonaismäärä simppoja, mutta tiheys oli vain 14 milj/ml, kun viiteraja on 15 milj/ml, mikä sekin on aika alhainen määrä. Liikkuvuus oli normaali, mutta se pahin juttu oli morfologia, eli koko näytteessä ei ollut muodoltaan normeja yksilöitä. :unsure: Kaikissa tutkituissa oli "päässä vikaa", eli ne eivät välttämättä pysty pääsemään munasoluun sisälle. Tästä morfologiasta on ilmeisesti vaihtelevia mielipiteitä ja luomuraskauksiakin on noilla arvoilla saatu aikaan, mutta on tuo ainakin merkittävä hidaste, eikä mullakaan ole iän puolesta enää vuosikausia aikaa odotella. :(
 
@Tiinaliina1 kiitos! Ja hyvä jos muillakin haiventa. Nyt jo naurattaa, mutta hitto että sitä on herkillä.
@miumiu_82 tervetuloa mukaan. Miusta kuulostaa hyvältä, että siittiöitä oli kuitenkin noin paljo ja liikkuvuus hyvä. Mitä vitamiineja miehesi nyt syö? Ihan vaan mielenkiinnosta, kun mun miehellä on jo ikää niin ei ehkä pieni kuuri olisi pahitteeksi.
 
Heippistä kaikille

Voi Momon, Mä nään viivan. Toivotaan vahvistumista ja että pikkuinen pysyisi kyydissä.

Crushnik, testailitko vielä?

Tervetuloa miumiu_82. Kurja kuulla tilanteestasi miehen simppojen suhteen. Toivotaan teille kuitenkin pikaista onnistumista ja varmasti on mahdollisuudet myös luomuraskauteen. Itselläni oli samankaltainen tilanne. Ex miehellä todettiin alentunut hedelmällisyys ja vain 1 % normaaleja siittiöitä, huono liikkuvuus ja mitä vielä. Parannettiin hormonipistoksin ja 4 tervettä lasta saatiin. Ensimmäinen tosin IVF hoidolla loput tuli heti kun annettiin vauvalle lupa tulla.

Tiinaliina1, luulen että ne vahvat viivat oli se huippu ja jos pupuilut silloin, voit hyvinkin olla nyt raskaana. Koska testaus?

Tiialiina83, oireisiin kuulosti hyvältä, piinistelyonnea sinne:love:

Täällä alkaa vuoto loppumaan ja alkaa ovulaation odottelu. No enpä yhtään tiedä milloin tulisi tikutella, kai menen tuon 26 pv kierron mukaan, flown mukaan ensi perjantaista voisi olla mahdollisuudet raskauteen. Jotenkin on tunne että tämä voisi olla meidän tärppi kierto, mutta saa nähdä miten käy.

Olen nyt taas useammin linjoilla ja ehkä jaan niitä ovistikuttelujen tuloksiakin:)koska jos te viisaammat voisitte minua auttaa niiden tulkitsemisessa.

Ihanaa viikkoa kaikille, ootte ihania:love:

Päivittelen listaa kun tässä ehdin.
 
@Sarianne81 Saanks mä itkee :cry:. Ei tainnu kroppa pelittää..kyl mun se olis pitäny arvata et ei tää kroppa muutu varsinkaan parempaan päin vanhetessaan. Ovistesti tänään kp18 vai 19;
https://aijaa.com/XRCU6r

Ei tosin juili eikä mitään limoja oo. Mut yrittäiskö tuo nyt sit ovuloida. Mua suoraan sanoen vituttaa:unsure::cautious: :(. Mitä ootte mieltä , eikö näytä lykkäävän plussaa?
Toi näyttää samalta kun se kp12 testi:cautious:.
 
@Momon ihania lomapäiviä, kun ne koittavat! Välillä on hyvä saada ajatuksia muualle.

Pitää ihailla @miumiu_82 teidän asennetta! (y) Itsellekin tekis ihan hyvää (ainakin) vähentää esim. kahvinjuontia! Toisaalta oon koittanut elää ihan normaalia elämää, kun stressi meinaa muuten niin helposti nostaa päätään ja ajatukset rupeavat kiertämään kehää...

Täällä kuukautisia odotellaan (tänään kp 25). Alavatsalla on jo sellaista menkkoja enteilevää paineen tunnetta!:poop: Mie niin haluisin sen kesävauvan. Sopis niin hyvin työ ym. kuvioihin, vaikka tietenkin vauva olis tervetullut milloin vain! No, loppuviikosta oon sit jo taas viisaampi!

Mukavaa viikkoa kaikille ja erityistsempit piinailijoille!
 

Yhteistyössä