yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@Teac nykyajan kiireisenä ihmisenä minäkin ajattelin, että jos nyt tästä kierrosta tärppäisi niin vauvan ajoitus olisi täydellinen töiden ja koulun kannalta. Siksi kai tämä jo raskauden odottaminen on niin haastavaa, kun en voi itse päättää milloin se alkaa.
 
Hei

Momon, voimahaleja:love: kyllä se teidänkin vuoro vielä tulee. Ihanaa lomaa.

Tiinaliina1, voi ei. Tottakai saat itkee jos siltä tuntuu. Sitä varten täällä ollaaan:love: tuleeko sulle kaksi ovista tässä kuussa, kyllä on niin selkeät viivat. Tänään nyt vaan yrität keinotella miehen hommiin. Mäkin jaksan vaikka oon sua vanhempi;)

Teac, piiinistely on piinaavaa:devil: toivotaan viikon päästä plussaa.

Täällä menkat loppunut, ekat pupuilut eilen..sanoin miehelle että näissä pidetään sitten vähän taukoa kun ovis aika alkaa lähenemään, että olisi sitten kunnollisia enemmän piipussa jos oviksen löydän:) en tiedä onko tuollakaan merkitystä..jyystääkö joka ilta vai pitääkö parin päivän tauon. Mut hei pelataan varman päälle:LOL:

Onko kellään kokemusta one step puikko ovulaatiotesteistä, mulla niitä ostettuna tähän kiertoon
 
Viimeksi muokattu:
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

996B606E-CF74-4B0B-8948-859BC970925B.jpeg

Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡


Sarianne81 kp 6/27-33 yk1
LaTiLa kp 12/32
Angervo76
Bebek15 kp 38/26-30
Momon
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 19/27-30
Amanda82 kp 23/34-36 yk1
Äippis


PIINAILIJAT



Teac Dpo Dpo 11
Tiinaliina1
Tiialiina83 Dpo 9



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
 
Kiitos onnitteluista ja onnittelut myös @Momon :)

Takana pitkä viikonloppu mökillä, en edelleenkään pysty uskomaan asiaa todeksi. Testasin eilen jollain ovulaatiotestin kylkiäisenä ilmaiseksi tulleella liuskatestillä, kyllä siihenkin kaksi viivaa piirtyi. Nyt kp 30/26. Ajattelin tänään hakea Clearbluen viikkonäyttötestejä ja testailla sellaisella huomenna. Ovulaation mukaan laskettuna nyt olisi kai 5+2 viikko menossa.

Mitään oireita ei ole, lukuun ottamatta rintojen pientä arkuutta ja vessassa saa rampata useammin. Pahoinvointia tai väsymystä ei ole, siitäkään huolimatta että pissahätä on herättänyt tosi varhain aamulla ja siitä kun sitten on lähtenyt kampeamaan mökillä huussiin pihan perällä niin uni ei ole enää tullut uudelleen :)

Olo on pääasiassa jotenkin hämmentynyt ja sekava. Töissä on kiirettä ja sitä myöten stressiä, mulla on tulossa kaksi työmatkaa nyt reilun viikon sisään. Yleensä työni ei sisällä matkapäiviä kuin max. muutaman kerran vuodessa ja nekin yleensä yhden yön poissaoloja, nyt just sitten pitää olla näin. Sekin mietityttää että mahtaako kuinka kiinnittää huomiota se että ihan vesilinjalla mennään, vaikka en todellakaan ole minään loppasuuna tunnettu niin kyllä mä illallisella tms. olen yleensä sen pari viinilasillista huolinut. No, ehkä näistä seuraavista 1,5 viikosta selvitään hengissä ja sittenhän alkaa olla jo hyvä aika mennä varhaisultraan katsomaan onko siellä muka oikeasti joku. Ja selvitäänkö edes sinne asti. Pessimisti ei pety..
 
Hei! Saanko tulla mukaan?
Olen pian 42-vuotias kahden lapsen (7 v ja 11 v) äiti, jolla on nyt vauvakuume uuden puolison kanssa. Puolisen vuotta ollaan menty sillä tavalla, että on ihan tarkoituksena raskautua. Viime kuussa sain ilmeisesti varhaisen keskenmenon: menkat oli pari päivää myöhässä ja sain niin hirveät krampit ja vuosin verta enemmän kuin normaali menkoissa, makasin vain lattialla kuin synnytystuskissa jotain puoli tuntia hikoillen jalat ylhäällä :/ Tässä kierrossa en bongannut ollenkaan ovista, ja menkat tuli paria päivää myöhemmin kuin olin laskenut. Mutta alkoi, tänään :( Tästä sitten kohti seuraavaa yritystä viikon päästä! Tajusin vasta nyt, että pitäis ostaa foolihappoa jo ennakolta, JOS sattuis tärppäämään. Pitääkö mun muistaa muuta? En uskalla pitää toiveita kovin korkealla tän korkean iän vuoksi.
 
Moikka,

@Fayrouz tervetuloa mukaan remmiin. Mulla vähän sama tilanne. 10 ja 12 vuotiaat löytyy aikaisemmasta suhteesta ja nyt yhteistä iltatähteä haaveillaan miehen kanssa.

@Chrusnik Onnea :)

Mutta siis mä en tajua. Mulla pitäisi olla ovulaatio laskelmien mukaan tänään mutta tikkuun ei sitten millään tule kahta viivaa. Enää ei tule edes haaleaa testiviivaa mitä tuli viimeviikolla... onko mulla muka voinut mennä se ovis ohi ihan huomaamatta. Meillä on peitto heilunut ahkerasti joka ilta koska laskin vähän niinku tän päivän mukaan. Voi mies parkaa :D :D ...
 
@äippis Kuinka usein tikutat? Ovulaation oletettuna ajankohtana kannattaa tikuttaa jopa 3 kertaa vrk, koska joillakin se lh huippu menee nopeasti ohi.

@Fayrouz Tervetuloa mukaan piinailemaan :love:
Kyllä mä oon tikutellut nyt 2-4krt/vrk. 3-4 kertaa/ pvä tällä viikolla.. tänään taas aamulla ja päivällä näky vaan kontrolliviiva. Nyt iltapäivällä haamuviiva siinä testikohdassa. Hämmentävää.. ovulaatioo odotellessa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@Fayrouz tervetuloa mukaan.
@Momon siis onko siellä haaleaa viivaa tikussa? Kuinka ihanaa! Odotetaan vahvistumista.
@Tiinaliina1 onnea peiton heilutuksesta!

Kuulumiseni piinaviikolta. Rinnat edelleen Hiukan arat. Olleet oletetusta ovulaatiosta asti, jota en koskaan bongannut. Alavatsalla jomotusta, menkkamaisia kipuja tämän viikon ajan. Tällaista ei ole ollut aikaisemmin. Menkkoja enteileviä hormooninäppylöitä havaittu. Menkat pitäisi alkaa ensi viikolla, joten odottelen. Pissailen tikkuun vasta kun menkat on todella myöhässä. Piinaavaa.
 
Onnea @Tiinaliina1 onnistuneeseen miehenkaatoon! :ROFLMAO:

Tsemppiä @Tiialiina83 piinailuun! Lupaavia oireita kuitenkin... :love:

Eilen itkeä tirautin raskasta työpäivää, väsytti ja ärsytti kaikki. Eli kuukautisethan ne siellä hormonimyrskystä päätellen ovat tulossa! Muuten aika oireettomana on mennyt tämä kierto kaikenkaikkiaan! Tänään kp 27, joten huomenna alkavat kuukautiset tulisivat ihan ”normiajassa”. Aamulämpökin ilmeisesti laskussa (kunhan vaan muistaisin mitata sitä vähän useammin)!
 
Mahtavaa Crushnik, paljon onne sinne.

Teac, itkuherkkyys on yksi raskausoire, plussaonnea

Hienoa Tiinaliina1..eikös ookin miehet helppoja:p. Mun mies on aina valmis jos pupuilusta kyse. Se on sulla sitten pitkä piina edessä.

Täällä tikuttelin tuolla liuska ovistestillä, wishistä tilasin. Näyttää jo hailua viivaa. Näyttääkö nuo ovistestit aina sitä toista viivaa siis himmeänä:eek: Auttakaa tietämätöntä.:oops:



Nyt mies lakkoon pariksi päiväksi ja jos viikonloppuun sitten jo vahvempi niin pupuilut aloitettava.

Tuossa kuva, nyt kp 7
44240359-48A6-4F37-9A6B-28DCFF9BB6CD.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa Crushnik, paljon onne sinne.

Teac, itkuherkkyys on yksi raskausoire, plussaonnea

Hienoa Tiinaliina1..eikös ookin miehet helppoja:p. Mun mies on aina valmis jos pupuilusta kyse. Se on sulla sitten pitkä piina edessä.

Täällä tikuttelin tuolla liuska ovistestillä, wishistä tilasin. Näyttää jo hailua viivaa. Näyttääkö nuo ovistestit aina sitä toista viivaa siis himmeänä:eek: Auttakaa tietämätöntä.:oops:

Nyt mies lakkoon päiväksi ja jos huomenna sitten jo vahvempi niin pupuilut aloitettava.

Tuossa kuva, nyt kp 7
katso liitettä 4706
Joo mulla ainakin näyttää. Joillakin näyttää jopa suht tummaa viivaa koko kierron ajan (mitä googlettelin).
Miehet on helppoi, oot niin oikeessa:ROFLMAO:

Kivasti lähti ovistesti haalenee eilisen oviksen jäljiltä. https://aijaa.com/33oTJY
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

103C5BCF-2C4C-47B0-8724-759B1A422D6C.jpeg

Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡


Sarianne81 kp 7/27-33 yk1
LaTiLa kp 13/32
Angervo76
Bebek15 kp 39/26-30
Momon
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 19/27-30
Amanda82 kp 24/34-36 yk1
Äippis Kp 14/28
Fayrouz




PIINAILIJAT



Teac Dpo Dpo 12
Tiialiina83 Dpo 10
Tiinaliina1 Dpo 1



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
 
Siis ei noista ovistesteistä ota selvää! @Sarianne81 , oon jo 2 vkoa testannut, ja koko ajan antaa jotain, ihan selkeää toista viivaa. Tää päivä olis pitänyt olla ihan viimeinen takaraja saada ovisplussa, mutta ei. se on haalennut vain sitten sunnuntain vahvimmasta viivasta, joka mun mielestä oli jo niin lähellä plussaa. Ehkä en ovuloi sitten tässä kierrossa ollenkaan :ninja:

Tää kuva on siis mun vahvin viiva,jonka olen tässä pian 2vkon testailun aikana saanut.
 

Attachments

Siis ei noista ovistesteistä ota selvää! @Sarianne81 , oon jo 2 vkoa testannut, ja koko ajan antaa jotain, ihan selkeää toista viivaa. Tää päivä olis pitänyt olla ihan viimeinen takaraja saada ovisplussa, mutta ei. se on haalennut vain sitten sunnuntain vahvimmasta viivasta, joka mun mielestä oli jo niin lähellä plussaa. Ehkä en ovuloi sitten tässä kierrossa ollenkaan :ninja:

Tää kuva on siis mun vahvin viiva,jonka olen tässä pian 2vkon testailun aikana saanut.
Sulla kyllä jo vahva tuo viiva,varmastikin ovisplussa jo.
Juu hulluksi tässä tulee. Mutta tikuttelen nyt päivittäin ja ensi kiertoon hymynaama testeri.
 

Yhteistyössä