yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Mulla myös noihin ovulaatiotikkuihin tullut erilaista haamuviivaa. Nyt koitan olla vaan stressaamatta niistä. Tänään yhden laskelman mukaan olis vielä ovulaatio. Ehkä tää kuukausi menee ilman sitä tai sit en vaan oo bongannu sitä. Tai sit se on vasta tulossa :). Niin rasittavaa :D

Mä testaan myös sitä hymynaamaa ens kierrolla :)
 
@Amanda82 Mitä jos sun plussa tuli ton testin jälkeisenä yönä ja aamulla ei enää näkynyt tikussa. (n)

@Sarianne81 Laitat kato tänne kuvia ni me tulkitaan niitä sun kanssa:ROFLMAO:. Viivoja on kiva kattella.

Mitäs sanotte, pitäydynkö alkuperäisessä aikomuksessani ja testaan vasta kun menkat on myöhässä VAI menenkö ja ostan ebaysta muutaman lisätestin? Mulla on siis yks vaan kaapissa.:ROFLMAO:
Toisaalta onhan niitä viivoja kiva katsella jos sattuu niin käymään..
:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: lolu
@Amanda82 Mitä jos sun plussa tuli ton testin jälkeisenä yönä ja aamulla ei enää näkynyt tikussa. (n)

@Sarianne81 Laitat kato tänne kuvia ni me tulkitaan niitä sun kanssa:ROFLMAO:. Viivoja on kiva kattella.

Mitäs sanotte, pitäydynkö alkuperäisessä aikomuksessani ja testaan vasta kun menkat on myöhässä VAI menenkö ja ostan ebaysta muutaman lisätestin? Mulla on siis yks vaan kaapissa.:ROFLMAO:
Toisaalta onhan niitä viivoja kiva katsella jos sattuu niin käymään..
:whistle:
Ilmanmuuta testaile päivittäin ja monta kertaa, koska se testailu on niin kivaa :D Ja sit kun tikkuun saa niitä viivoja, ni se vasta kivaa onkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: ooti
Huh kun aika rientää ja täällä tapahtunut kaikenlaista!
En saanut unta ja päädyin lukemaan viestejänne ja ajattelin päivittää omaa tilannetta. Nyt 20.9. on kp 16 ja ovis nippailut tuntuneet oikein mukavasti. Kaikki merkit on ilmassa että nyt on oikea aika ja "talletukset" on tehty ihan varmuuden vuoksi. Elämä tällä hetkellä jotenkin niin kello kaulassa juoksemista, että ei oikein ehdi keskittymään tähän asiaan kunnolla. Olemme lähdössä kuukauden päästä koko perhe lomalle muutamaksi viikkoa (tai oikeastaan sukuloimaan, mutta meille se on myös lomaa kun pääsee töiden ääreltä hetkeksi pois) ja tuossa heitinkin hieman vitsinä miehelleni että nyt olisi hyvä aika saada kolmonen aluille, niin päästään jakamaan ilouutista ihan kasvotusten ja mulla ei olis menkkoja just kun pääsis vähän rentoutumaan altaan äärelle... :ROFLMAO:;):D
Sen verran ollaan ehditty asiaa pohtimaan miehen kanssa, että olemme päättäneet hakeutua hoitoihin vuodenvaihteen jälkeen jos ei mitään ole siihen mennessä tapahtunut. Olemme olleet ilman ehkäisyä ja aika ajoin yrittäneet tosissamme (kuten nytkin), mutta mitään ei ole tapahtunut, joten lähdetään hakemaan apuja projektiin ammattilaisilta.
Mutta josko sitä yrittäisi nukkua edes hetken ennen kuin lapset pitää herättää kouluun. Tulen taas paremmalla ajalla kirjoittelemaan kuulumisia. Onnea kaikille yritykseen ja piinailijoille paljon plussa tuulia.
 
Huomenta, tässä töihin kävellessä tuli mieleen että kertokaapas niitä ihania uskomuksia tai ihan tosi asioita mitkä helpottaa raskautumista. Mä muistelen niitä 11 vuoden takaisia asioita ja mieleen on jäänyt tietysti foolihappo. Lisäksi greippimehulla oli joku etu sekä sillä että nainen saa orgasmin miehen jälkeen. Mitäs muita näitä on!? :)
 
@Amanda82 Miltä testit näytti tänään?
No siis ei kyllä yhtään helpottanut eilisen iltapäivän testi. Taas vähän enemmän tummunut kun nyt kun aiemmat sen vahvan jälkeen, mutta ei niin tummaksi tosiaan kun viime la/sunnuntain testi. Tämä aamuna sitten jälleen vaaleampi, joten ei ole vahvistumaan päin. Menkkamainen jomotus ja kaikenlainen nippailu ja turvitus alavatsalla on kestänyt nyt about sunnuntaista asti. Eli ovisoireita on ollut, mutta kananmunanvalkuaista en ole bongannut :unsure: tavallaan on jäänyt päälle ovisoireet ja luulen koko ajan et nyt tulee voimakas viiva, mutta ei :mad:
 
Huomenta, tässä töihin kävellessä tuli mieleen että kertokaapas niitä ihania uskomuksia tai ihan tosi asioita mitkä helpottaa raskautumista. Mä muistelen niitä 11 vuoden takaisia asioita ja mieleen on jäänyt tietysti foolihappo. Lisäksi greippimehulla oli joku etu sekä sillä että nainen saa orgasmin miehen jälkeen. Mitäs muita näitä on!? :)
Mulla oli käytössä greippimehu, maca-jauhe (pari rkl/pvä) ja vehnänalkioöljy. En tiedä oliko näillä mitään oikeaa merkitystä, mutta ei ilmeisesti haittaakaan kun heti tokasta kierrosta tärppäsi näin 38-vuotiaalla ensikertalaisella :) Maca-jauheesta olen lukenut positiivisia kokemuksia muiltakin joten suosittelen kyllä kokeilemaan. Jotkut inhoaa sen makua mutta mun mielestä meni ihan ok jogurtin seassa.

Testasin muuten taas eilen, Clearbluen viikkonäytöllinen antoi lukeman Raskaana 2-3. Eli kai se on kohta jo oikeasti uskottava. Varailen varmaan tänään ajan varhaisultraan ja neuvolaan. Taidan siirtyä tuonne plussanneiden ketjuun ihmettelemään, tulen sitten takaisin tänne jos huonosti käy.

Oikein paljon tuureja matkaan teille kaikille <3
 
Kiva kuulla sinustakin Bebek15, päivittelen tietosi listalle:)
Crushnik, todella paljon vielä onnea 9kk matkalle:love:

Amanda82, turhauttavaa tuo viivojen vertailu, kai se on vaan pupuiltava vaikkei viiva vahvistuiskaan ja toivottava parasta.

Tiinaliina1, laittelen kuvia jos on jotain kuvattavaa..tämän päivän testi samaan aikaan hinmeää viivaa. Toivotaan että huomenna jo antaisi vahvempaa, oletettuun ovikseen sitten Flown mukaan 6pv

LaTiLa, mitä sinne kuuluu? Toivottavasti kaikki hyvin
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

C269DBF4-D748-4978-B9B4-25729AA7D22A.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta


Sarianne81 kp 8/27-33 yk1
LaTiLa kp 14/32
Angervo76
Bebek15 kp 16/26-30
Momon
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 19/27-30
Amanda82 kp 25/34-36 yk1
Äippis Kp 15/28
Fayrouz




PIINAILIJAT



Teac Dpo Dpo 13
Tiialiina83 Dpo 11
Tiinaliina1 Dpo 2



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
 
Missäs kaikki ovat?
Täällä Flow antaa tälläistä tietoa, tänään taas testin vuoro. Mutta mulla tuo flow vaan suuntaa antava, kun kierto ei ole säännöllinen. Laitoin miehelle töihin saman kuvan, heti soitti ja sanoi että toivon kulta että nyt onnistutaan, että haluaa niin paljon kanssani lapsen, lopuksi sanoi että rakastaa minua:love: On mulla niin ihana mies.
A0295791-6C41-483B-A8D2-98FD520FA94A.png
 
Tältä testi näytti nyt, eilen tuli one steppiin vielä paljon haaleampi viiva..voi ovis anna mun löytää sut:love:
.BCE4DEDA-2B9C-438B-81E3-A794B8B406C8.jpeg

Tiialiina83, kramppaavat menkkakivut on monilla yksi raskauden ensioireista, itsellä meni ainakin niin. Toivon teille plussaa, koska aioit testailla?
 
Viimeksi muokattu:
@Teac ja @Tiialiina83 koska testipäivä:love:?

@Sarianne81 Muistutas mua mimmonen kierto sulla on? Monella 28 kiertolaisella tulee se ovis kp14, eikö. Mut mulla on kierto 28-32, joka tarkoittaa siis sitä, että kerran tän vuoden aikana ollu 28, useimmin 31 ja kerran jopa 34. Ja nyt tosiaan tuli se ovisplussa kp19 eli olettaisin et tää on taas 31 päivän kierto jos mennään 12 päivän luteaalilla.
 
Viimeksi muokattu:
Heipähei täältä työpäivän ruokatauolta!

Tänään kp 1/28 ja yk 4 eli viikon menkkaoireet olivat ihan oikeassa...

No, uutta yritystä päin! On se kyllä hassua, miten onkaan kärsimätön tämän asian suhteen (siis molemmat; minä ja mies ollaan). Kuitenkin hän työskentelee ihan terveydenhuoltoalalla, niin totesi silti ihmetellen, että ei se niin helposti sitten käykään, vaikka varsin hyvin hän tietää, että ihan normaalia on tämän ikäisenä (tai muutenkin) joutua odottelemaan sitä onnistumista! Mutta kun on itsestä kyse, niin näitä asioita ajatellaan niin tunteella!

Ihan hyvillä fiiliksillä kuitenkin eteenpäin! Parempaa onnea muille piinailijoille!
 
Moikka,

@Sarianne81 ihana <3
@Teac pahoittelut negasta :(

Mä oon sitä ovulaatiota tikutellu mutta en ole saanut sitä kiinni. Oireiden mukaan ovis on ollu ti/ke. Eli nyt oltais niinku kp 17/28 ja dpo 2-3. Mulla on ollu menkkamaisia tuntemuksia oikeastaan enemmän tai vähemmän koko viikon ajan. Eilen olin jo ihan varma että menkat alkoi... tosi malttamattomana odotan kierron loppua <3
 


Tiialiina83
, pikkuinen tuhru voi kuulua ihan normaaliin raskauden alkuun. Tee testi, sillä selviää.


Tiinaliina1, piinistelyonnea:love:(y)

Tänne tälläistä tälläkertaa, viiva vahvenee päivittäin, nyt loput testaukset samalla merkillä. Mietityttää ja hieman pelottaa tuo mun ikäni miten se vaikuttaa raskautumiseen. Olen yleensä tullut kerrasta raskaaksi. No yritän rauhoittua ja odottaa nyt vaan. Toivon että löytäisin ovulaation, nyt kp10
 

Attachments

Yhteistyössä