yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Kiitos @~Madre~
Nyt vain jännitetään pysyykö kyytiläinen matkassa <3.
Siitä hoksasin testata, kun tänään maistunut pahalta suussa. Ollut mulla vahva raskausoire aiemmissa.
Tarkemmin laskettuna kp25/27-28 mutta ihmeen vahvat viivat näin illasta.
Oon kyllä jotenkin hirmu yllättynyt!
 
Moikka! Mä tulen kans tänne kun löyty ”oman ikäistä” seuraa Olen siis jo 38 ja ensimmäisestä vauvasta haaveilen.

Nyt yk 3 ja kp 22/25-27 dpo 10. Se ihmetyttää kun ei oikein tunnu miltään. Ei ole rinnat kipeät kuten yleensä tässä vaiheessa kiertoa. Jonkin verran paineen tunnetta alavatsassa. Siinäpä se
 
Täällä ollaan... YK 2 pyörähti käyntiin, nyt menossa kp 6, menkat loppui tänään... Menkat oli taas jäätävät, kierukan poiston jälkeen oon vuotanut ihan järkysti, ensin tyhjennysvuoto ja nyt kahdet menkat... Tää on meidän kuu naiset! :LOL:
 
Tänään kp 24/25-27 ja on kyllä niin menkkainen olo kuin vain voi olla. Kiukuttanu ei ole yhtään mikä on kyllä outoa. Yleensä ennen menkkoja saa kyllä kiukun aikaseksi ihan mistä vaan. Torstaiaamuna pääsee testailemaan jos ei sitä ennen ala. Nää fiilikset jos jatkuu niin taatusti alkaa ehkä jo huomenna mutta viimeistään tiistaina.

Mukavaa sunnuntaita!!
 
Moikka! Käyn teitä aina välillä täällä kurkkimassa. Täällä mennään rv 8 ja pahoinvointi ollut niin rajua että päädyttiin aloittamaan lääkitys.
Mut peukkuja pidän edelleen jokaiselle teille, että tää ois se kierto :love:.
 
Hyppään mukaan. Ikää siis 39 v. Kolmannesta haaveilen, tai olen haaveillut jo vuosia. Taustalla lukuisia km, joiden syyksi tutkimuksissa paljastui viimein miehen siittiövauriot. Näillä siis mennään, mutta kuume kolmanteen on hirveä. Tieto siitä että omakin hedelmällisyys alkaa laskemaan rajusti, lisää ahdistusta. En enää testaile kun vasta jos menkat on myöhässä pari viikkoa ettei tule turhia pettymyksiä (tiedän kyllä milloin on tärpännyt jo oloista). Halusin kuitenkin liittyä tänne, kun yksin tämän vauvakuumeilun kestäminen on sietämätöntä.

Onnea Elmeriina82!
 
@Viiva-80 tervetuloa :)Millä testillä siittiövaurio on todettu?
Voin niin samaistua tilanteeseesi, kun samanlaisessa tilanteessa ollaan noiden keskenmenojen suhteen.
Dna frakmentaatio - testi. Niille ei voi tehdä mitään. Tai jos voi niin kuulisin mielelläni kokemuksia. Meillä tilanne, että melkein puolet on dna vaurioisia. Helpotti itseä saada vuosien jälkeen tieto missä vika on kun olen syyttänyt itseäni vuosikaudet noista lukuisista keskenmenoista. Henkisesti rankkaa kun ei voi iloita edes plussasta. Pahimmillaan meillä oli tilanne että olin joka toinen tai kolmas kk raskaana ja sit taas en. Toivon todella, että saataisiin vielä yksi lapsi syliin.

Onko teillä selvinnyt syy keskenmenoihin?
 
@Viiva-80 Ei ole selvinnyt. Mies ei ole vielä käynyt testeissä (oli kyllä juuri menossa). Juuri tuo sama tunne kun se plussa tuo mukanaan sen ahdistuksen. Olen kahlannut palstoja läpi enkä ole oikein "vertaista" löytänyt, eikä oikein kukaan ymmärrä tietenkään jos ei ole samassa tilanteessa.
Nyt odotan kauhulla huomista ultraa (vain kerran olen aiemmin kerennyt ultraan ennen keskenmeno vuotoa ja silloin oli tuulimuna). Vaikea uskoa että tämä plussa toisi tulosta, vaikka haluaisin ajatella positiivisesti.
 
@Momon Pidän sulle niin peukkuja että kaikki on hyvin. ❤ Mulla on jopa käynyt niin kaksi kertaa että ultra päivänä tunti ennen ultraa alkaa vuoto. Toisella kerralla alkio oli vielä hengissä ultrassa mutta meni sit kesken kun vuoto yltyi. Se oli ehkä suurin järkytys jos ekaa keskenmenoa ei lasketa. Nähdä se syke ja sit perään se menetys. Jotenkin näihin myös turtuu ja vie sen ilon yrityksestä sekä odotuksesta. Nyt kun ollut jo yli 10 putkeen (lakkasin testaamasta/laskemasta tuon 10 jälkeen) niin tuntuu jo hiukan toivottomalle.
En ole minäkään löytänyt aikaisemmin ihmistä jolla olisi sama tilanne. Toivon niin että tällä kertaa sinä pääset loppuun. Vain sellainen ihminen voi ymmärtää, joka on itse kokenut vastaavan, että miten karmivaa on kokea uudestaan ja uudestaan se orastava ilo ja toivo sekä pelko siitä että se viedään hetken päästä pois. Ja kun tämän kokee tarpeeks usein alkaa myös vähän pelkää sitä plussaa ja mahdollista uutta km ja romahdusta.

Meillä otettiin vitamiinit käyttöön miehelle, ei vaikutusta.
 
@Viiva-80 Ultra antoi toivoa. Näkyi häivähdys ruskuaispussia eli jtn on kehittymässä. Ensiviikolla varmistus silloin näkyy jo syke jos onni on myötä.
Mä olin niin kauhunsekaisin tuntein kun odotin ultraa. Sydän hakkas ja meinasin oksentaa. On tää karua.
En edes uskalla vielä ensvk miettiä. Tulee piinaava viikko.

Onko teille ehdotettu/oletteko miettineet alkiodiagnostiikkaa? Meille lääkäri puhui sitä vaihtoehtona juuri ennen tätä tärppiä.
Ollaan yksityisellä hoidoissa ja se on tosi kallista.
 

Yhteistyössä