yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@Teac Kiva! piinaillaan sitten kimpassa(y):)
Tein testin...tulossa vasta ovis viiva oli kyllä mutta haalea, luulisin kuitenkin suht lähellä olevan kun särkyäkin jo on. Ellei sitten ole mennyt jo huippu mutta epäilen kuitenkin. Nähtäväksi jää, aion kyllä nyt tikuttaa . Himotestaaja heräsi ja voitti järjen:eek: jälleen kerran:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Teac
Törkeää omanapailua tässä aamuinen testi, kuivuessaan tulee tuo haalea toinen viiva/viivanpaikka. Tämä on todella stressaavaa..odotin jo paljon vahvempaa tulosta. Testi on pregcheck, prismasta ostettu. Piina jatkukoon.

LaTiLa, olen testannut dpo 10 päivä pissasta 2h pidätyksellä selvän negan. Muut aamuisia. Miltä siellä testi näyttää?

FC7C3C3E-7139-4A35-A50F-443C598A2A6D.jpeg
 
Törkeää omanapailua tässä aamuinen testi, kuivuessaan tulee tuo haalea toinen viiva/viivanpaikka. Tämä on todella stressaavaa..odotin jo paljon vahvempaa tulosta. Testi on pregcheck, prismasta ostettu. Piina jatkukoon.

LaTiLa, olen testannut dpo 10 päivä pissasta 2h pidätyksellä selvän negan. Muut aamuisia. Miltä siellä testi näyttää?

katso liitettä 4574

Voi vitsi kun piinaavaa! Onhan tuossa selvästi viivaa, mutta ymmärrän, että toivot vahvempaa jo. Tuleeko kaikkiin testeihin joku viiva? Eikai nyt kaikki viivanpaikkaa anna..
 
Amanda, digi voisi olla paras tässä tilanteessa..kaikista oon jo plussannut vaan dpo 13 viim vahvat viivat, siksi mietityttää jos mennyt kesken. Herkästi ainakin one step merkkiset antaa viivan paikkaa. Voihan se olla että ovis oli myöhemminkin. Maltan taas pari päivää.

Momon, Kiitos paljon dpo 16 jo :( luulisi siksi jo tummempaa näyttävän.
 
Mun kroppa on kyl niin arsesta. Mä oon edelleen NIIIIN "raskaana":whistle:. Nyt joku kp4 varmaan, menkat oli semmonen ehkä 2 ruokalusikallista kokonaisuudessaan, tosin ei ne normaalistakaan ton runsaammat kai ole.
Mulla on edelleen vilu, kuvottaa ja väsyttää. Nippailee myös mahaa. Juttelin ystävän kanssa ja hän kertoi, että hänellä tuli menkat normaalisti vaikka oli raskaana, mutta oli vähän niukemmat. Arvatkaa alkoiko mun mielikuvitus siitä laukkamaano_O

Onko täällä kenelläkään vuotanut raskauden aikana menkat normaalisti?o_O

Mä alan olee vainoharhainen. Mulla ei ole kun yks testi kaapissa, enkä haluais sitä tuhlata...(n):cautious:.
 
Mun kroppa on kyl niin arsesta. Mä oon edelleen NIIIIN "raskaana":whistle:. Nyt joku kp4 varmaan, menkat oli semmonen ehkä 2 ruokalusikallista kokonaisuudessaan, tosin ei ne normaalistakaan ton runsaammat kai ole.
Mulla on edelleen vilu, kuvottaa ja väsyttää. Nippailee myös mahaa. Juttelin ystävän kanssa ja hän kertoi, että hänellä tuli menkat normaalisti vaikka oli raskaana, mutta oli vähän niukemmat. Arvatkaa alkoiko mun mielikuvitus siitä laukkamaano_O

Onko täällä kenelläkään vuotanut raskauden aikana menkat normaalisti?o_O

Mä alan olee vainoharhainen. Mulla ei ole kun yks testi kaapissa, enkä haluais sitä tuhlata...(n):cautious:.
Mulla oli kaksi ihan normaalia vuotopäivää edellisessä ja vielä viikon päästä uudelleen vuotoa. Eikä ollut mitään erityisen niukkaa. (y) Oon kuullut jotta usein tällaista olisi. Ootko vielä testaillut?

Muoks. Siis mä en tiennyt olevani raskaana, vaan menkat alkoi normaalisti, mutta loppui lähes seinään kahden vuotopäivän jälkeen.
 
Mulla oli kaksi ihan normaalia vuotopäivää edellisessä ja vielä viikon päästä uudelleen vuotoa. Eikä ollut mitään erityisen niukkaa. (y) Oon kuullut jotta usein tällaista olisi. Ootko vielä testaillut?

Muoks. Siis mä en tiennyt olevani raskaana, vaan menkat alkoi normaalisti, mutta loppui lähes seinään kahden vuotopäivän jälkeen.
Oliko sulla mitään oireita, vai mistä ajattelit tehdä testin?
 
Minulla oli ovis testin mukaan nyt sunnuntaina kp. 14 eli melko samaa tahtia mennään Teacin ja Momonin kanssa? Tallettelut tehty asianmukaisesti, mutta en jaksa uskoa että tästä kierrosta tapahtuu mitään. Clearbluen ovistesti ei näyttänyt sitä vilkkunaamaa yhtenäkään aamuna kunnes sunnuntaina suoraan se pysyvä hymiö. Oireita ei ollut oikein ollenkaan, paitsi rinnat tosi kipeät. Jotenkin on vaan tunne että prosessi jäi vajaaksi jollain tavalla, mutta piinaillaan nyt toki ensin :)

Chrusnik kp 16, dpo 2.
 
Hei mulla on niin pitkä aika viime kerrasta, kun oon kroppaani kuunnellu, et kertokaas mikä kp ne ovisjuilinnat normaalisti alkaa? Mulla on mielestäni kp6 ehkä tänään ja on viillellyt alakertaa ... oletin että se tulis vasta myöhemmin. Mut sitäkö tää nyt on että siellä valmistuu joku supermuna:whistle::rolleyes: :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa päästä piinailemaan. On niin toiveikas olo:) Täällä dpo1
Tämä kierto on tähän asti ollut kaiken kaikkiaan hyvä. Selailin flowta ja huomasin että aiemmissa 2 kierrossa missä oli km olin merkannut selkeät ovislimat. Senjälkeen olleissa negakierroissa ei ollut.
Plussissa oli myös preseed käytössä ja otin myös tähän kiertoon.
Nyt kun malttaisi odotella testaamista vasta kun menkat myöhässä. En haluaisi nähdä yhtään kemiallisen viivaa enää. Mulla eka km viiva olisi jäänyt näkemättä jos en olis testannut ennen oletettuja menkkoja. Toinen kyllä näkyi ja vajaan viikon myöhästytti menkkoja.
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

52BCC7D7-BCAD-4D23-8AE6-B3579639B237.jpeg

Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡


Sarianne81 Dpo18 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 27/26-30
Momon Dpo 1
Crushnik Dpo 3
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 12/27-30
Amanda82 kp11/34-36 yk1
LaTiLa Dpo 12


PLUSSANNEET

Reetaleena
 
@Sarianne81 Pidä nyt se matkalainen vaan kyydissä, täti saa luvan pysyä kuusessa.(y) Mä en uskaltanut testata... ehkä odotan vielä.
Tilasin kuitenkin 30 ovisliuskaa eilen:whistle::oops:. Ihan vahingossa...:whistle:. :LOL:
Eiks muuten ovistestiinki tulis viiva jos on raskaana? Semmosen voisin täräyttää kun saapuvat, ja jos siinä on viivat ni ehkä sit tuhlaan r-testin(n). Olisko hyvä plään:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81

Yhteistyössä