Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Vaikkei mun mies lapseton olekkaan niin 32v on...

Mä päätin etten testaile ennen vkl kun on niin kiire viikko ja aikaiset herätykset. Torstaina kai pitäis menkkojen alkaa, nyt voi hyvinkin stressikin niitä viivästyttää :ROFLMAO:
Meillä onkin katjamarikan kans melko samoissa jännäpäivät (y)
 
Hei kaikille! Ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan. Olen juuri täyttänyt 35v. ja vähän kyllä jännittää miten mahtaa raskautuminen onnistua. Itsellä ennestään 2 lasta, 5 ja 7v. Nyt siis toiveissa itselle kolmas, mutta miehelleni vauva olisi ensimmäinen. Yhdessä ollaan oltu nyt puol vuotta, mutta ajateltiin että kun kumpikin tätä haluaa niin mitä sitä turhaan odottelemaan. Itelläkin kun tätä ikää jo on Joulukuussa jätettiin ehkäisy pois ja nyt yk 2 menossa. Nyt kp 20/28. Nyt sit jännäillään ja koitetaan pitää näpit irti vielä hetki testeistä
@KatjaMarika tervetuloa toistaiseksi pieneen mutta sitäkin hauskempaan ja tehokkaampaan porukkaamme:D!
Ajatella, meidän palstalla on jo jopa yksi plussannut, eli onnistumisprosentti on aika korkea(y)

Ihana kuulla että olet löytänyt kumppanin itsellesi ja vauvahaaveita pukkaa, toivottelen paljon onnea ja tsemppiä:)!

Itse testasin vasta.. periaatteessa 6 päivää kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja kun olo tuntui jotenkin "raskaalta". Piinailu ei ole se helpoin homma, mutta jos pystyt niin piinaile pari päivää ylikin vaikka:) toki ymmärrän jos siihen ei pysty, sikahankalaa odotella.

Tiistaiterkuin: Hiekkis
 
Hiekkasärkkä79: Paljon onnea plussasta :D Ootpa sä pystyny kauan odottaa ennen testaamista :)

Itella pitäis ens viikon keskiviikkona alkaa menkat. Jos nyt ens maanantaina aikasintaan tekis yhden testin :ROFLMAO: Itel on vähän sama, ku joku muukin tääl jo mainitsi, et ei tuu ne menkat sit niin hirveenä pettymyksenä, ku on testannu pari negaa sitä ennen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Onnea Hiekkis:)(y)! Tärppäsipä nopeasti!
@Bluehorse2012 kiitos onnitteluista:)!!
Mitkä sinun kuulumiset puolestaan ovat:)?

Raskauskuulumisia: Ilmeisesti ma alkoi RV5, kunnes toisin todistetaan. Neuvola on varattu, 16.2. Ja 1,5-2h kesto, puoliso mukaan, ja hän näillä näkymin jopa pääseekin:D. Pidättelen pissaa ennen neuvolakäyntejä, annan samalla pissanäytteen. Esitietokaavakkeet pitää täyttää netissä sähköisesti, mutta kun aukaisin kaavakkeen, tuli ruutuun teksti"virhe järjestelmässä". Kiva.
Voin tosi hyvin, ja olen yllättävän aamuvirkku nyt sitten yhtäkkiä.. johtuneeko hormoneista?
Häpyliitosta jomottaa iltaisin (nyt se taas alkoi..) kovastikin, aamupäivällä puolestaan ei.
Toivottavasti pieni pysyy mukana loppuun asti, aika alussahan tässä vasta ollaan:love:.

Onnea yrkkiin ja piinailuun kaikille!
 
Vaikkei mun mies lapseton olekkaan niin 32v on...

Mä päätin etten testaile ennen vkl kun on niin kiire viikko ja aikaiset herätykset. Torstaina kai pitäis menkkojen alkaa, nyt voi hyvinkin stressikin niitä viivästyttää :ROFLMAO:
Meillä onkin katjamarikan kans melko samoissa jännäpäivät (y)
@minnuli2011 teil on tosiaan suht samoissa nuo jänskättelypäivät (y) onnea matkaan rutkasti molemmille!

Ilmoitelkaapa sitten mikä on tilanne:)!
 
Siis hetkinen hei... Mä uskaltauduin ehkä vartin päästä testin teosta kattoo tuloksen ja siellä odotti haalea punainen toinen viiva ilman tihrustelua o_O:love: siis onko tää nyt ihan totta?!? :ROFLMAO:
Hain digin tänään ja teen sen aamulla... En vaan voi käsittää nyt :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Lumotar
Ollaan tässä muutamana iltana nyt miehen kanssa puhuttu vauva-asiasta, mutta hän tarvitsee vielä vähän miettimisaikaa. Sovittiin, että puhutaan uudelleen viikon päästä. Se oli siis eilen, kuinka pitkältä voikaan tuntua odottaa ensi viikkoon!? No, tosin luulin ensin, että hän ehdottaisi, että palattaisiin asiaan kuukauden tai kahden päästä. Että kyllähän se ensi viikko tulee ihan pian kumminkin. :)

Mulla on tällä hetkellä vielä hormonikierukka eli jos (ja toivottavasti kun) tähän puuhaan lähdetään, täytyy sekin vielä käydä poistattamassa ensin. Saa nähdä, onko kierto ihan sekaisin aluksi. Esikoisen kohdalla raskaus alkoi 3 kk Nuvaringin lopettamisen jälkeen ja toinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta, kun jätettiin ehkäisy pois. Tosin silloin käytettiin vain kondomia, niin ei ollut hormonit sekaisin. Toivon siis, ettei nytkään tarvitsisi hirveän kauan odotella. Tosin ikä voi jo tietysti vähän hidastaa, mutta senhän näkee sitten.

Taaartsan, kerta se on ensimmäinenkin ja ehkä tänne vielä joku muukin ekakertalainen saadaan ;)
 
Uskaltaisinkohan minäkin ilmoittautua tämän ketjuun. Täytän syksyllä 35v ja minulla on 5- ja pian 3-v lapset. Nyt on iskenyt ihan kamala vauvakuume ja kolmas lapsi olisi toiveissa. Mies kaipaa vielä vähän suostutteluja mutta ei ole tyrmännyt ajatusta kuitenkaan. Toivon parasta :)(y)
@Salintu tervetuloa porukkaan:)!
Kuten taartssn sanoi, parasta tässä pinossa on nimenomaan vertaistuki(y)helpottaa omaa oloa kun on kohtalotovereita joille purkaa ajatuksiaan:barefoot::love:.
T:tissikivun takia herännyt Hiekkis (RV5+5)
 
Johan on kumma Taartsan. :( Missä kävit? Yksityiselle varmaan pääsisi vielä nopeastikin. Mä just mietin, että jos nyt saatais miehen kanssa yhteisymmärrys tästä vauva-asiasta, niin varaisinko kierukanpoiston terveyskeskukseen vai yksityiselle. Ehkä kallistun nyt yksityiseen gyneen, niillä ainakin on laitteet käytössä, jos tarvii. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Johan on kumma Taartsan. :( Missä kävit? Yksityiselle varmaan pääsisi vielä nopeastikin. Mä just mietin, että jos nyt saatais miehen kanssa yhteisymmärrys tästä vauva-asiasta, niin varaisinko kierukanpoiston terveyskeskukseen vai yksityiselle. Ehkä kallistun nyt yksityiseen gyneen, niillä ainakin on laitteet käytössä, jos tarvii. :)
No ihan perhesuunnittelussa tuolla yleisen terv.huollon puolella kävin. Ja näin tää meni. Kierukan langat ei näkyvissä, ja hoitaja + lääkäri ei kumpikaan "löytänyt" niitä lankoja. Niiden ehdotus oli, et "tuu ku pari pv menkat jatkuneet ni kokeillaan uudestaan ja jos sitkään ei onnistu ni meet kättärille". Tosiaan niillä ei sillä uudella yritykselläkään ois ollut uä-laitetta käytössä. Ja ei mitään käryä miten kauan sinne kättärille ois pitänyt odottaa aikoja. JOTEN, yön yli nukuttuani soitin Mehiläiseen ja sain samalle päivälle ajan. Eli nyt on kierukka lentänyt nurkkaan niinsanotusti :D

Elikkäs, riippuen kai vähän mikä lasketaan kiertopäivä 1:ksi... Mut luulisin et nyt on kp 2. Jos se on niin, että ekaksi kiertopäiväksi lasketaan eka kunnon vuotopäivä (=tiputteluja ei lasketa), niin sitten on kp2. :) Tästä se lähtee.
 
@Taaartsan onneksi olkoon kierukan poistosta:)(y)!! Tästä se sitten sinulla lähtee ja ehkäpä kohtapian pääset jo plussaamaan..:D! Onnea matkaan, kirjoittele tilannepäivitystä välillä että missä mennään:).

Omia kuulumisia:
Täällä nyt luultavasti RV6+3. Ensi viikolla eka neuvola, pitäisi saada ne esitietolomakkeet jotenkin täytettyä jos kunnan sähköinen järjestelmä vain aukaisisi ne. Tissit on ihan sikakipeet, kuljen yötä päivää urheilutopissa nykyään. Ja tänään iski se kuuluisia "Mordor"-väsymys vetäisin koko iltapäivän untenmailla, ihan taju kankaalla. Onneksi oli vapaapäivä. Ihmettelen vain miten jaksan huomisen työpäivän..
Kahvi ei maistu enää. en ole edes maistanut maistuisiko, ei vain pysty edes maistamaan sitä nyt. Teetä hörpin kyllä, hunajan kera.
Mies sanoi että öisin juoksen ja sätkin koko ajan, hän on toistaiseksi muuttanut nukkumaan eri sänkyyn ressu, kun ei muutoin jaksa töissä.

Iloista loppuviikkoa kaikillle yli 35 kuumeilijoille tässä pinossa, tsemppiä vauvahaaveen etenemiselle kaikille tasapuolisesti:barefoot::)

T:Hiekkis
 

Yhteistyössä