Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

@Maaria1980 testit tuli 4 päivän kuluessa tilauksesta. Ja sinne oli laitettu par r-testiä kaupan päälle... raskauskeijulta tilasin.

Täällä kp 10. Tyylipuhdas nega ovistestiin. Ei värin häivääkään vaikka mistä kulmasta katsoo ja vielä roskiksesta kaivaa uudelleen tutkittavaksi. Eipä auta kuin odotella.
 
Hurjasti onnea plussanneille! ❤

Mie jostain ymmärsin että hormonikierukan voi poistaa missä kierron vaiheessa tahansa jos toiveissa raskaus mutta mikäli ei halua raskaaksi tulla niin sitten kuukautisten aikaan..

Mulla tuota kierron ajankohtaa sotkee vähän sekin että kierukan aikaan vuoti vähän miten sattuu ja milloin sattuu.. mutta nyt siis tuli jotain kolme päivää niukkaa vuotoa ja lähinnä kyllä vaan pyyhittäessä mutta mietin kun pari viikkoa sitten sen poiston jälkeen tuli niin runsaasti ettei siellä varmaan ollut mitään enempiä mitä tulla ja toisaalta kun se lääkäri arveli silloin et vois parin viikon päästä alkaa ni ehkä nyt ajattelen niin että nyt ois kp 6, katotaan mihin tää kehittyy.. mulla on vanhaks menossa olevia ovistestejä tuolla kaapin pohjalla ni arvelin päivittäin testailla ni jospa ne vähän auttais saamaan selvyyttä..
 
Jaahas, nyt oon ainakin kolmesta tiennyt, että ovat raskaana, tosin enemmän arvauksia mennyt pieleen. Onnea @Snowmamma82 ! Lisäänkö sut plussanneisiin? :)

Ai ehtivät tulla noin nopeasti, @Charlotte82 ? Hyvä että ehti tulla jo tähän kiertoon ja toivottavasti kroppa alkaa nopeasti toimimaan "itsekseen", eikö se ollut pillereiden jälkeen? Ei meinaa muistaa, kenellä oli mitäkin käytössä.

Niin, aattelin etten pyöri täällä nyt pääsiäisenä kovin paljoa, niin haluaisiko joku päivitellä 10. sivulla olevaa listaa? Tosin se sitten siirtyy eri sivulle. Ei tässä varmaan kummempia ehdi tapahtua viikossa, piinailujoukollakin on piinailu päättynyt. Tai sit jos muutoksia päiviteltäisiin eri värillä niin huomaan ne helpommin, kun tulen takaisin.

Niin, taisin sanoa, että soitan äitiyspolille tänään. Tuumailivat sieltä vaan, että kyllä lääkkeellisen tyhjennyksen läpikäyneilläkin menee hetki, että menkat normalisoituu, ja terveysasemalle sitten, jos asialle jotain haluaa tehdä (no, ehkä jotenkin nätimmin sanoi). Mut ainakin mulla kierronpituus oli normaali nyt jo 2. menkkojen aikaan :)
 
Mie oon nyt alkuviikon testaillu ovista, eikä mitään oo tullu tikkuun paitsi eilen tosi tosi haalee ja tänään aamupäivällä vähän vahvempi.. liekkö se sieltä sit tulossa tässä jonain päivänä.. en muista aiemmista että vahvistuuko se pikkuhiljaa vai mtenkä..
IMG-20170414-WA0006.jpeg
 
@murmelii ne yleensä vahvistuu pikkuhiljaa. Varmaan huomenna taas vahvempi viiva.
Itsellä kp 14 ja tänään tuli eka kerran testiajan puitteissa o-testiin ihan haalea haamulainen. Saas nähdä kerkeekö tulla ovista ollenkaan tähän kiertoon. Mutta toisaalta vastahan mä pillerit lopetin.
 
Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua :love:

- Maaria1980, 37v, yk 2 tai 7 (km), 1. lapsi
- taaperotx5, 34v, tilanne ?, 6. lapsi
- Snowmamma82, 34v, yk 6 (km laskettuna), tytöt 08/05, 04/07 & 06/09
- Tähti_1980, 36v, yk 2, 1. lapsi
- Charlotte82, 34v, yk 1, 3. lapsi
- murmelii, 35v, hormonikierukan poisto 3/2017 (ok näin?), 3. lapsi

- Miri81, 36v., yk 1, 2. lapsi


Taustalla:
- tänttähäärää, 34v, 6. lapsi



Plussanneet

- Hiekkasärkkä79, 37v, yk ?, 3.lapsi, + 1/2017
- Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, + 2/2017
- KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, + 2/2017
- Taaartsan, 35v, yk 2, 1.lapsi, + 4/2017
- Snowmamma82, 34v, yk 6, 4. lapsi, + 4/2017


Lyhenteitä:

yk = yrityskierto, tai ya = yritys alkanut
kp = kiertopäivä / kierron pituus
dpo = päiviä ovulaation jälkeen


Lisääkö pinoon haluavat itsensä tähän? Klikkaa Vastaa-nappia, poista alun ja lopun quotet ja lisää itsesi tänne. Tai laita ketjuun punaisella omat tiedot.
 
Huh! Toivottavasti lista tuli oikein, koklasin ekaa kertaa :)

Lämpimät onnittelut @Snowmamma82 :lle!!

Täällä jälleen kerran kääntyi tuuliviiri, ja nyt on meilläkin yritys päällä :) ensialkuun ihan vain tjottaillaan, mutta nyt vaikuttais siltä, että ovulaatio käynnissä ja laskureidenkin mukaan näin olisi. Eilen tehty talletus, joten katsotaan, kuinka käy! Ehkä intoudutaan pitkien vapaiden siivittäminä uuteenkin lempeilyyn vielä :D Joka tapauksessa, piinaviikot on täällä nyt edessä

Hyvää pääsiäistä kaikille!
 
En oo saanu ku haaleita ovistikkuun ja tänään ei enää ees haaleeta.. toissapäivänäköhän se oli kun tuntu niitä kipuja et oisko sit sillon ollu mut testiin en saanu yhtä vahvoja viivoja vai oisko sit muka vasta tulossa.. limaisuuta oli jonkun päivän ennen kipuja mut nyt ei oikeestaan mitään enää.. ärsyttää kun ei tiiä miten kroppa toimii..
 
@murmelii kuulostaa kyllä todella turhauttavalta :/ Oletko aikaisemmin tikutellut vai onko tämä ensimmäinen kierto? Yhdellä ystävällä on ollu niin, ettei oo saanu yhden yhtä ovulaatiota "kiinni", vaikka ekan yrityksessä tikutti yli puol vuotta ja muistaakseni tokassakin pari kuukautta. Kaks lasta kumminkin onnellisesti sai ja enempää eivät oo yrittäneetkään :) Toivon sullekin yhtä hyvää tuuria (ja nopeammin), vaikka tikuissa ei nyt selkeää ovista näkynytkään.
 
Tää on siis nyt tällä erää eka kierto, kierukka poistettu viime kuussa.. esikoisen aikaan tikuttelin pari kiertoo ja tärppikierrossa oon saanu kyl paksut viivat että en tiiä..
Voikohan imetys vaikuttaa.. imetin kyl siinäkin vaiheessa kun toinen sai alkunsa..
Ehkä se sit meni ohi niillä haaleilla viivoilla.. pitkä aika oottaa seuraavaa kiertoo kun pituudestakaan ei oo tietoo kierukan poiston jälkeen..
 
On tietty mahollista, ettei oo ollenkaan viel ollu ovulaatioo, tai muuten ollu kierto sekasin. Esikkoa ennen kun lopetin minipillerti, kesti 2kk ennenkuin kierto käynnistyi. Kävin silloin yksityiselläkin tsekkaamassa, että mistä kiikastaa, kun kierto oli venyny yli 50pvää. Olin todella turhautunut ja vähän paniikissa. Kaikki oli kuitenkin ok ja tokasta (oikeasta) kierrosta tärppäs

Jaksamista odotteluun!!
 
Tervetuloa kuumeilemaan @Miri81

@murmelii Voihan se olla että ovis oli silloin kun oli niitä kipuja. Mä en saanut omassa edellisessä plussakierrossa tasavahvoja viivoja. paitsi lopulta raskaustestiin

Tänään pärähti ovisplussa ja kaikki oireet puhuu kyllä sen puolesta että taitaa olla tänään se ovispäiväkin. Toivoisin kyllä että olis vasta huomenna kun tuo mies ei ole tänään saatavilla. Ja yövuorot ja pääsiäivieraat on kyllä pitäny makuukammarin hiljaisena viimeset 4 päivää.
Kohta pääsee piinailenaan
 
Terveiset täältäkin kaikille, hiljaiselot ja reissut on nyt pidelty! Onnea plussanneille @Taaartsan ja @Snowmamma82 ! Upea juttu.

Olin siis viikon verran reissussa ilman miestä ja ihan itteä kiduttaakseni otin sinne ovistikut mukaan. En tiedä oliko oikea ovis, mutta kahta päivää ennen paluuta sain hailun viivan, päivää ennen paluuta sain viivan, mutta en tasavahvaa. Ja palatessa ei enää mitään viivaa. Hohhoh, tais mennä ovis siinä, tai sitten sitä ei ollutkaan. Saatiin kyllä talleteltua kun tulin, mutta taisi olla hukkakierto tämä. :( Vähän samalta kuulostaa kun sulla @murmelii
 
Moikka taas!

Pääsiäislomalta palattu, ja liitynkin saman tien tähän ovisihmettelijöiden joukkoon. Eiliseen ja toissapäiväiseen tuli hyvin haaleat testiviivat, ja nyt yhtäkkiä tänään testiviiva olikin jo hitusen vahvempi kuin kontrolliviiva. Mä luulin että huomenna vasta tulisi ovisplussa. Olen nyt ottanut viikon verran Gelèe Royalea, jotta saisin km:n jälkeen normaalimmat menkat. Nyt sitten epäilen, että se on vaikuttanut tähänkin. Teen jo aamupäivällä huomenna seuraavan testin, jottei mene ovis ohi. Pitää ihmetellä ukon kanssa yhdessä tuota tämän päivän testiä, otin siitä kuvan heti.
 
Eilen olin niin fiiliksissä omasta ovisplussasta, etten nähtävästi jaksanut paljon keskittyä muiden juttuihin.

@Tähti_1980 Mä kyllä sanoisin, että sulla olis ollut ovis vasta silloin paluupäivänä, niin silloinhan olis ollu tosi hyvin ajoitettua toimintaa :) Ovisplussapäivä on siis yleensä dpo -1 ja sitä seuraava dpo 0 eli ovispäivä.

@murmelii Mäkin sanoisin, että ovis ollut silloin kipujen aikaan ja kun ne limatkin loppui siihen. Ootko tehnyt testit aina suunnilleen samaan kellonaikaan, vai onko tullut yli 24 tunnin välejä testailuun?
Yleensä mulla on testiviiva vahvistunut hiljalleen, mutta nyt pärähti tuo vahvempi viiva jotenkin yllättäen. Sama juttu oli viime kierrossa, jolloin saatettiin sitten hieman hätäillä. Viime kierron takia mä vähän epäilen, että tänään saattaa vielä tulla vahvempi viiva. Ja mulla siis tosiaan on nyt ollut kahdet menkat keskenmenon jälkeen ja toinen yrityskierto nyt. Saattaa toi km sekottaa mulla hormoneita ja kiertoa.

Ja vielä, tervetuloa taustalta kuumeilemaan ja piinailemaan, @Miri81 :)
 
Voi plääh..Koitan unohtaa ajatusta vauvanteosta mutta on tässä sen verran monta kiertoo tikutellut ja tutkinut itseänsä että vaikka en oviskalenteria katsele,niin olen sata varma että eilen kp 12 mulla oli ovis. Kipuilu vasemmalla koko päivän kova ja välillä sai mahallaan olla kun sattui.Lisäksi limaillut oon.

Ahdistus ja harmitus että tässä menee hyviä harjoituskuukautisia hukkaan.
Tuntuu et jos se onkin vaan näin tarkoitettu.Meille ei oo tarkoitettu sitä yhteistä lasta.:(
Tuntukin tää meidän rakkaustarina liian täydelliseltä.
 
Voi plääh..Koitan unohtaa ajatusta vauvanteosta mutta on tässä sen verran monta kiertoo tikutellut ja tutkinut itseänsä että vaikka en oviskalenteria katsele,niin olen sata varma että eilen kp 12 mulla oli ovis. Kipuilu vasemmalla koko päivän kova ja välillä sai mahallaan olla kun sattui.Lisäksi limaillut oon.

Ahdistus ja harmitus että tässä menee hyviä harjoituskuukautisia hukkaan.
Tuntuu et jos se onkin vaan näin tarkoitettu.Meille ei oo tarkoitettu sitä yhteistä lasta.:(
Tuntukin tää meidän rakkaustarina liian täydelliseltä.
Juu, varmasti on hankalaa, kun aika pitkään on kuitenkin ovista ja kehoa tarkkaillut. Eihän sitä vielä voi tietää, saatteko yhteistä lasta. Voihan se hyvinkin tärpätä sitten hoidon jälkeen aika nopeastikin.
Mites, onko siitä loop-hoidosta kuulunut mitään?

Jaksamisia sinne :love:
 
@Maaria1980
Taidan vaan uiskennella niin syvissä mutavesissä että tuntuu ettei tää kevät ja aurinkokaan auta.Harmittaa,itkettää lähes joka päivä ja tämä epätietoisuus kun ei tiedä ja odottaa vaan.
Ei ole kuulunut mitään eikä tuloksiakaan vielä kuulunut.3vk alkamassa maanantaina koepalan otosta.(4-6vk kuulemma menee että kirje tulee)
Ajattelin että lokakuussa vois päästä kunnallisella alottaan hoidot kun 1v yritystä tulee,mutta nyt menee väkisinkin vuodella 2018.

@Mira81 kiitos.
 

Yhteistyössä