Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Tänne sitten taas vaihteeksi viestiä.

Sain sitten viikonloppuna puhuttua siskon kanssa. Ja viikonloppuna oli muutenkin paljon kaikenlaista kivaa tekemistä, niin ei tullut omia murheita ajateltua. Viikkokin on ollut aika kiireinen. Pitäis vaan yrittää ottaa rauhallisesti. Toivottavasti ei tullut tätä kiertoa sössittyä stressin takia. Vaikka pianhan tuo selviää, nyt on kp 24/25 ja arvelen siis menkkojen alkavan lauantaina. Vielä elättelen toivoa plussasta, mutta nyt en testaa ennen kuin lauantaina. Huomenna taas työhaastatteluun.

Niin, @Miljamaaria , tarkoitatko sillä 3 kuukauden hoitotakuulla jotain kiireellisyysluokkaa? Sisko kertoi, että kiireellisin on 1-7 päivää, ja tavallisin on 8-30 päivää, mutta sitten en tiedä miten tosta ylöspäin nuo menevät. Mutta arvelisin, että tuo liittyy siihen, missä ajassa lupaavat yhteydenoton lähetteen tekemisestä, eli mulla olis tuo tavallisin kiireellisyysluokka. Ja uskoisin edelleen, että elokuulle varmaankin menee, että polille päästään. Ja niin, sain verikokeisiin lähetteen tk:sta. Ens viikolla pitää käydä. Huomenna taitaakin olla kiinni.

Ja sitten sun asioista, tulin miettineeksi, että jos nuo kovat kivut enteileekin sitä hyperiä? Mutta huomennahan se sun ultra vihdoin on ja sitten selviää. Niin, onko teidän pitänyt pidättäytyä seksistä tällä viikolla, kun ei ole tilanne ollut tiedossa? On tuo kyllä tosiaan hankalaa teillä. :(

Mites sitten muut? @Miri81 :llä ja @mussu81 :llä on ainakin myös piinapäivät meneillään. Mikä dpo ja onko oireita?
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Käyn täällä lukemassa teidän juttuja.En vaan osaa olla pois aktiivi yritystä oli se 7kk.

Täällä tänään 24/24 eli menkkojen pitäisi alkaa tänään.
Viimekierto oli 25/24

Meillä ei kyllä ehkäsyä ole ollut mutta eipä ole ollut tietoa oviksestakaan ja seksi on ollut nyt n. 1x/vk koska mää teen aamua mies iltaa eli ei vaan nähdä. Joten en usko siihen tärppimahdollisuuteenkaan.

2vk:n päästä olis sitten loop hoito ja jos sen jälkeen kun tulokset tullut ja jos kaikki saatu kerralla pois niin saisi jatkaa yrittämistä.Omien laskujen mukaan elokuussa
 
Ostin vaunut... :p Työkaverilla oli myynnissä yhdellä lapsella olleet ihanat vaunut todella edullisesti ja minä päätin että menkööt sitten veljentytön käyttöön, jos omaa iltatähdelle ei tule. Meillähän sattuneesta syystä on hankkiuduttu eroon kaikesta vauvatavarasta :ROFLMAO: Että tällaista tänään...
Minäki olin kaiken hävittäny, ku tyttöki jo 11v täyttää.. mutta nyt kun kaikki hommattu tuolle jäbälke ni parempi hyötyhän hankinnoistaki tulis ku sais toisennii käyttäjän.. :D:love:

Täällä ei oo ovuloimisen merkkejä ollu, joten kierto varmaan nyt sit ylipitkä ku viimeks oli viikkoa lyhkäsempi.. eli kroppa tosiaan vielä rytmiään haeskelee.. toisaalta hyvä näin ku lukenu paljo noita juttuja, missä nopiaa synnytyksen jälkeen raskautuneet saaneet keskenmenon.. :cry: joten luotan omalla kohallani kuitennii siihen, että vasta sit raskaudun ku paikat siinä kunnossa.. toivottavasti raskaudun.. :love:
 
@Maaria1980 Täällä on ymmärtääkseni 3kk hoitotakuu lapsettomuusasioissa (muissa, esim. leikkauksissa 6kk) eli 3kk sisällä lapsettomuuslähetteen vastaanottamisesta pääsee ensikäynnille (olettaen et on huolehtinut verikokeet ja siemennesteanalyysin näytteen ajoissa). Käsittelevät lähetteet kiireellisyysjärjestyksessä, kiireelliset saa ajat nopeasti ja tällaiset normitapaukset 3kk sisään. Kirje tulee kotiin kuukaudessa (y) Kesätauollakin ottavat vastaan uusia mut hoitoja ei tehdä.

Ei muuten olla oltu tallettelematta :barefoot: En ole edes ajatellut koko asiaa noin, kai sitä jotenkin on ajatellut että ei se ovis vielä kuitenkaan tule :censored: Onneksi ultra on noin aikaisin! Kun ovis on yleensä tosi myöhään, ehtii sit siittiöt kuolla jos siellä kasvaakin monta follia.

Apua, sullahan on enää kaksi piinapäivää testiin! :X3: Pidän peukkuja ettei menkat alkaisi ja saisit lauantaina tulla kertomaan hyviä uutisia! :love: Koska saat sit nuo verikoetulokset? Onko ihan peruskokeita vai onko mukana jotain mitä pitää odottaa kauan?

Onneksi @tänttähäärää aika on jo noin pian! Vaikka odottavan aika on pitkä :oops: Mutta sitten taas hoidon jälkeen sun kehon pitäisi olla täydessä tikissä eikä vauvan tulolle pitäisi olla mitään estettä (y) Jaksamista odotteluun ja tsemiä hoitoon!

ON: Kp11, kivut on loppuneet lähes kokonaan. On henkisesti ja fyysisesti hyvä olla :love: Ukko on painanut kuluneen viikon pitkää päivää, käynyt vaan yön hämärimpinä tunteina pari tuntia vieressä nukkumassa. Romantiikalle ei yllättäen ole jäänyt kauheasti aikaa, ukko on herättänyt pikaisille aamuyöstä :LOL: Vuorokausi ultraan! (y)
 
@tänttähäärää hyvä että kohta loop on jo hoidettu!! Eikä elokuukaan loppujen lopuksi hirveän kaukana ole:) Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle :love: Toivotaan, että kaikki menee just niin kuin pitää ja syksyllä on kirppunen jo tiukasti kyydissä!

@Maaria1980 toivotaan että ainut punainen sun näköpiirissä lauantaina ois ne kaks viivaa tikussa!!(y)

@Miljamaaria onneksi pääset jo huomenna selvittelemään tilannetta! (y) Tuuthan kertoo sitten mitä kävi?

On: dpo 9. Edellispäivänä ja erityisesti eilen kovia alavatsakipuja. Oon ollu kädet kyynerpäitä myöden ristissä, et ois jotain kiinnittymishommia. Oi kunpa olis! Ehkä lauantaina kans testailen jo...
 
Huomenta,
ihmettelen täällä hiljaisuutta. Omat kolme lähti eilen isälle viettämään pitkää viikonloppua, mies starttasi aamuyöllä töihin ja minä jäin lainalapsen (miehen poika) kanssa kahdestaan. Pikkukaveri nukkuu vielä, kun ei ollut kavereita herättämässä aamukuudelta ja minä mietin sängynpohjalla, että jaksaisiko nousta kahvinkeittoon.

@Maaria1980 täällä jännää sun puolesta ja kovasti pidän peukkuja, jospa tulisi toivottuja uutisia!

@tänttähäärää lle isosti tsemppiä. Voin vain kuvitella miten pitkältä aika tuntuu. Mutta positiivista on se että on jotain, mitä odottaa (y)

@Miljamaaria tuttuja nuo aamuyön pikaiset, miehellä oli tosiaan yövuoro tärppiviikolla ja muutaman kerran herätteli aamuyöstä:ROFLMAO:

@ÄippäVm82 minulla on sellainen mielikuva että raskaus ylläpitää hormonitoimintaa pidempään, joten ihan varmasti sulla on hyvät mahdollisuudet raskautua kunhan kroppa on tasaantunut edellisestä raskaudesta. Eihän me vielä niin vanhoja sentään olla :LOL:

@Miri81 aika samoissa mennään ;)

ON: Kp 21/28(29) ja oma kroppa väitti että ovis olisi ollut jo kp11 (eli dpo10), mutta koska en tikutellut, niin olen laskenut tuosta laskuriajasta, eli sen mukaan nyt olis dpo6. Oloja on, mutta en tiedä miten paljon työstressiä ja miten paljon kuviteltuja. Maha on ollut sekaisin useamman päivän, väsy hirveä ja palelee. Eilisen illan juili alavatsaa välillä todella kipeästi. Mutta meillä on kyllä töissä liikkeellä sekä flunssaa että mahatautia ja lisäksi viimeinen työviikko ennen lomaa puristaa kyllä loputkin mehut irti, joten paha sanoa. Toki kovasti toivon... Tilasin keskiviikkona raskauskeijulta herkkiä testiliuskoja ja vaikka ajattelin, että testaan kevätjuhlapäivänä, niin varmasti en malta odottaa jos vain testit ennen sitä postilaatikkoon tipahtaa :whistle:
En kyllä yhtään muista millä kiertopäivillä sitä noista isommista alkoi haamuja saamaan tikkuun...

Tänään tulee onneksi taas levitystä vauvakuumeiluun, kun puolivuotias rakkauspakkaus tulee päiväksi hoitoon. No samainen pakkaus on kyllä aivan täysin syyllinen siihen että tässä omaakin kovasti toivotaan :love:
 
ON: Gynekäynti ohi! Ja siellä oli loistavia uutisia :love: Nyt siis kp12 ja limis jo 11mm! Vasen munasarja on niin PCOn runtelema et siellä ei tullut lääkevastetta mut oikealla kasvoi kaksi munasolua :love: Toinen 18mm ja toinen 20mm, ihan näillä näppylöillä jo irtoamassa! :cool: Sain reseptin Pregnyl-irrotuspiikkiin ja tuolla se odottaa jääkaapissa :rolleyes: Saisin tuikata sen vaikka heti ja sit vaan pöllyttämään peittoja :giggle: Toinen rakkula näytti kuulemma siltä että olisi saattanut jo puhjeta mutta eilinen ovistesti oli täysi blanco. Tein äsken varalta testin ja se oli heikko haamu eli nyt ei ainakaan ole ovis päällä (y) Voi vitsi, nyt kun olisi niin hyvä tuuri että sattuisi siihen 10-15% :love:

Muoks. Pregnyl pistetty (ihan itse pistin ja piikkikammoisena oli mennä taju :ROFLMAO:) klo 22:00 eli nyt on 36h aikaa tehdä mahdollisimman hyvät tallettelut. Eli nyt dpo-2 :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Oi lupaavalta kuulostaa @mussu81 !!! Kunpa olis sitä itseään!:love:

Täällä tänä aamuna liuskassa henkäyksen hento viiva :love: Mies ei usko ennen kuin digiruudulta näkee, joten kävin huomisaamuksi hakemassa semmoisen. Omakin usko kaipaa kyllä vielä vahvistusta, niin haalea varjo se viiva oli:LOL:
 
Hei!

Täällä olisi yksi halukas liittymään joukkoon vaikka 35 tuleekin täyteteen vasta ensivuoden alussa. Minulla on juuri 4 vuotta täyttänyt tytär ja miehellä ollut jo pitkään vauvakuume :) Itsellänihän on ollut vauvakuume koko ajan :ROFLMAO::p Tyttären yrittämiseen meni aloituksesta syntymiseen nelisen vuotta. Luomuna sanotaan saaneen alkunsa vaikka Metforem lääkkeitä söinkin. Minulla todettu vaikea PCOS ja raskautta ei pitänyt olla mahdollista tulla ilman keinohedelmöitystä. Yliopistollisen sairaalan äitiyspolin lääkärit olivat ihan huuli pyöreänä kun pelkällä Metforemilla raskauduin. Taisipa joku todeta olevan ensimmäinen kerta kun näin hyvässä asiassa väärässä oli :LOL::p Nyt sitten Metforemin aloituksesta parisen viikkoa (viimeksi kesti aloituksen jälkeen jotai 8 kk kun raskauduin) ja toivottavasti pian tärppää :love:

Kiinnitin näitä juttuja pikaisesti lukiessani huomiota siihen että tunnutte paljon kiinnittävän omaan syömiseen ja kaikkeen vastaavaan huomiota, mutta kukaan ei mainitse mitään miehelleen asettamistaan "velvotteista" mitään...Eli muutaman neuvon annan...nämä ihan siittiömittauksella todistettu toimivaksi (ei mieheni spermassa ikinä mitään vikaa ollut, mutta näin parani hyvästä pitoisuudesta loistavaksi tai mahtavaksi...en muista) talvella ei saa pitkää aikaa käyttää penkin lämmitintä...saunassa käydessä esim. saunakauhaan tms viileähköä (sellaista mihin kärsii kivekset hyvin upottaa) vettä ja kivekset sinne saunomisen ajaksi, jos saunoo pitkään niin sitten veden lämmetessä uusi vesi tilalle...pienikin määrä alkoholia voi heikentää paljonkin siittiöiden tasoa 2 viikon päästä (eli jos kuun 1 päivä juo niin spermaan vaikutus 15 päivä...näin ne yliopistollisessa sen selitti...vaikuttaa kehittymässä olevaan spermaan)...spermaa ei saa pitkään pantata...parhaimmillaan joka toinen päivä...liian pitkä tai lyhyt väli huonontaa...

Ja sitten näihin ovulaatioihin liittyen...ei ole niin väliä mikä päivä seksiä harrastaa (minä raskauduin seksistä jota harrastettiin 4 päivää ennen ovulaatiota) koska sperma elinkelpoista 5 päivää...ja joidenkin nykyisten tutkimusten mukaan voi jopa "horrostaa" viikon tai pitempäänkin...

Siis ottakaa rennosti sen ovulaation kanssa ja nauttikaa miehestänne ;) mitä enemmän nautitte niin sitä todennäköisemmin raskautuukin :LOL:
 
Jaha, tää teki taas sen, että kirjautuminen oli jotenkin vanhentunut ja mun pitkä teksti katosi.

Tein sitten aamulla plussatestin :) Ja nähtävästi en saa laitettua kuvaa. En saa siirrettyä kuvaa kännykästä tietokoneelle.
 
Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love:

- Maaria1980, 37v., yk 3 tai 8 (km), 1. lapsi
- taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi
- murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi
- Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi

- Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi
- mussu81, 35v., yk 1, 4. lapsi
- piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi



Taustalla:
- tänttähäärää, 34v., 6. lapsi

- Charlotte82, 34v., 3. lapsi
- ÄippäVm82, 34v., 6. lapsi (yritys alkaa toivon mukaan syksyllä)


Plussanneet

- Hiekkasärkkä79, 37v, yk ?, 3.lapsi, + 1/2017
- Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, + 2/2017
- KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, + 2/2017
- Taaartsan, 35v, yk 2, 1.lapsi, + 4/2017
- Snowmamma82, 34v, yk 7, 4. lapsi, + 4/2017
- Tähti_1980, 36v, yk 2, 1. lapsi, +4-5/2017



Lyhenteitä:

yk = yrityskierto, tai ya = yritys alkanut
kp = kiertopäivä / kierron pituus
dpo = päiviä ovulaation jälkeen


Lisääkö pinoon haluavat itsensä tähän? Klikkaa Vastaa-nappia, poista alun ja lopun quotet ja lisää itsesi tänne. Tai laita ketjuun punaisella omat tiedot.
 
Hurjan paljon onnea @Maaria1980 :love:
Tervetuloa @piiuli_83

Minä koitan lusia näitä päiviä eteenpäin ja malttaa tehdä testin vasta viikonloppuna... Tosin helppo nyt vetkutellakin, kun tilasin raskauskeijulta testejä keskiviikkona ja ainakaan vielä ei ole tulleet. Näin pienellä paikkakunnalla en kaupasta osta, kun muuten tietää koko kylä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Maaria1980
Pikainen omanapa, kp17, dpo3 ja usko tärppiin on kadonnut kokonaan. Keho toki luulee raukka olevansa raskaana, kiitos Pregnylin :devil: Mulla on kaikki tärppioireet, harmi ettei tuolla ole mikään voinut vielä edes kiinnittyä :notworthy: Jos tämäkin kierto päättyy menkkoihin, laitetaan yritys todennäköisesti jäihin joksikin aikaa. Yritän nyt vaan päästä sinuiksi pettymyksen kanssa, on tosi masentavaa tietää että kokonainen vuosi valuu hukkaan.
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :)
 
Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love:

- taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi
- murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi
- Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi

- Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi
- mussu81, 35v., yk 1, 4. lapsi
- piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi


Taustalla:
- tänttähäärää, 34v., 6. lapsi

- Charlotte82, 34v., 3. lapsi
- ÄippäVm82, 34v., 6. lapsi (yritys alkaa toivon mukaan syksyllä)


Plussanneet

- Hiekkasärkkä79, 37v, yk ?, 3.lapsi, + 1/2017
- Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, + 2/2017
- KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, + 2/2017
- Taaartsan, 35v, yk 2, 1.lapsi, + 4/2017
- Snowmamma82, 34v, yk 7, 4. lapsi, + 4/2017
- Tähti_1980, 36v, yk 2, 1. lapsi, +4-5/2017
- Maaria1980, 37v., yk 3 tai 8 (km), 1. lapsi, + 5/2017


Lyhenteitä:

yk = yrityskierto, tai ya = yritys alkanut
kp = kiertopäivä / kierron pituus
dpo = päiviä ovulaation jälkeen


Lisääkö pinoon haluavat itsensä tähän? Klikkaa Vastaa-nappia, poista alun ja lopun quotet ja lisää itsesi tänne. Tai laita ketjuun punaisella omat tiedot.
 
Päätin siirtää itseni plussanneisiin. Digi tehty tänään ja "Raskaana 2-3 viikkoa" tuli tulokseksi. :)

Aattelin, että varmaan näin pienessä ryhmässä hoituu listaviestin päivittely ilman, että se on kenenkään vastuulla varsinaisesti.

Muoks: Ja @Miljamaaria , älä nyt vielä luovuta. Eihän sitä voi tietää miten kävi.
 
Minun osalta piinailu tältä ekalta yk:lta ohi. En malttanut enää odottaa ja testasin aamulla herkällä aivan putipuhtaan negan. Huomenna terassin kautta (räntäsateessa :LOL:) isännän kanssa hotelliyön viettoon ja loman aloitukseen. Toivon, että menkat alkaa vasta sunnuntaina, niin voidaan viettää huominen loppuilta sängyssä :love:
 
Heippa vaan kaikille!
Ajattelin nyt tähänkin ketjuun ilmoittautua mukaan, kun teidän juttuja olen jo tovin taustalla lueskellut.
Ikää mulla 38 v, ja esikoinen nyt 10 kk. Toiselle annettiin lupa tulla noin kuukausi takaperin, kun jätettiin ehkäisy pois. Haaveissa mulla olisi, että lapset olisi tehty ennen kun täytän itse 40. Eli tämä toinen on myös jäämässä meidän viimeiseksi, jos meille nyt toinen suodaan. Haluan jotenkin niin täysillä vielä fiilistellä tätä kuumeilua ja plussan odotuksen jännittämistä, kun tiedän aika varmasti, että tämä tulee olemaan se viimeinen raskaus minulle. Eli toivottavasti otatte mukaan kuumeilemaan :)
 
@Infinity tervetuloa joukkoon :)

Mites se oli, että toivottavasti ei tuu mekkoja, tai jos tulee niin ei ainakaan tänään kun lähdetään miehen kanssa romanttisen hotelliyön viettoon... Menkat alkoi... :X3::X3::X3: Kierto tasan 28 päivää ja oloista päätellen yritti silloin reilu viikko sitten kiinnittyä, mutta ei onnistunut. Uutta yritystä kehiin :cool:
 

Yhteistyössä