Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Hieno juttu @murmelii (y) Sit alkaa se pahin osuus, odotus :whistle:

Hmph, täällä kp21 ja dpo7. Raskausoireet on alkaneet kadota ja teinkin eilen kontrollitestit nähdäkseni joko Pregnyl on poistunut. Ei ollut :cautious: Nyt on vaan menkkatuntemuksia, ihan normisettiä ennen rättipäiviä. En todellakaan usko että olisi tärpännyt :notworthy: Viikko kiertoa jäljellä.
 
Heiiii!! Täällä onneksi losotellaan jo neljättä päivää. :D Tai no ei enää niinkää losotella, loppumaan päin jo.. Kierto venyki onneks vaan 40 pv mittaiseksi ja nyt siis kp 4 menossa.. jos tää nyt sois olla sellanen kierto ku ennen raskautta, ni ens vkolla ois ovulaatio.. ja kappas ku sattuuki niin ihanasti että ollaan miehen ja nuorimmaisen kaa mökkeilemässä koko vko.. :p:love: Kumpa nyt siis ovuloisin.. viime kierrossa en ilmeisestikään kun en limaillu ja siis kiertoki normia lähes 2 vkoa pitempi.. mut tjottaillaan.. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
jahhas jahhas jahhas.. Kohta taas teidän mukana (jeeeee!!!)
Looppi takana lääkäri sanoi että yhdet menkat tarvii odottaa ja sen jälkeen saa taas alkaa vauvaa yrittämään. Mulla pitäisi ens viikolla alkaa menkat ( ekat menkat voivat olla pitkäkestoiset) Mutta uskoa ja toivoa on että pääsen jo heinäkuun ovista etsimään.
ikääkin tuli lisää tässä kesällä eli nyt viralliset 35v
 
Pikaisesti täältä aurinkoiselta kesälomalta :cool: Ovis oli tänään ja vaikka miehellä oli töitä, niin mun kotonaolo helpotti huomattavasti yhteisten hetkien järjestämistä. Kuun vaihteessa saa sitten jännäillä. Saapa nähdä kun viime kierrossakin onnistuin kehittämään itselleni vaikka mitä oireita repivistä kiinnittymiskivuista lähtien. Tai mistä sen tietää vaikka olisi oikeasti yrittänytkin kiinnittyä, mutta jokin meni pieleen...

Synttäritkin tuli juhlittua ja vuotta vanhempana tässä taas mennään.
 
@Infinity Onnea :love:

Täällä on kyllä ollut superhiljaista, taitaa kaikki olla lomilla :cool:
Kp 26/28 mennään ja kovin on "normaali" olo verrattuna edelliseen kiertoon. Viime kuussa olin niin varma että olen raskaana, mutta kuinkas sitten kävikään. No ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä. Taidan tosin jättää sen greippimehun ensi kierrossa juomatta - on kyllä ihan järkyttävän pahaa :LOL:
 
Meikä on mukana taas menkat normit 4pv loppu viikonloppuna nyt kp 8\24-26
Ovista en ala vielä tikutteleen vaan oletan sen olevan viikonloppuna jos pe alkas joka toinen päivä taktiikalla yrittämään.
Lääkäri kielsi seksin 1kk nyt 3vk takana mutta en todellakaan missaa ekaa mahdollista ovistani kun se kuitenkin nyt käsillä on.
Sitä en t tapahtuuko ovis tältä terveeltä vai laiskalta puoleltamutta yritys jatkukoon..
Ja öö kai yk 10
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
@Infinity Onnea :love:

Täällä on kyllä ollut superhiljaista, taitaa kaikki olla lomilla :cool:
Kp 26/28 mennään ja kovin on "normaali" olo verrattuna edelliseen kiertoon. Viime kuussa olin niin varma että olen raskaana, mutta kuinkas sitten kävikään. No ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä. Taidan tosin jättää sen greippimehun ensi kierrossa juomatta - on kyllä ihan järkyttävän pahaa :LOL:
Minä oon syöny ihan greippinä.. :p:p

Myö oltiin mökkeilee ja tulihan tuota muutaho touhuttuu ku vaan puusavottaa tehtyä.. ;):love: Ite en kyllä ovista mielestäni bongannu, jonnii näköstä limailua kyllä mut ei siinä määrin ku joskus.. tooosin en viime kesän tärppikierrostakaa bongannu.. isäntä kyllä sano yks kerta, että nyt on kyllä jtn limaa että liekkö ovuleissön.. ja eiku siemeniä istuttammaan.. :p:p eli jonniinäköstä jännitystä nyt ylläpidän.. ja oireitakkii kehittelen.. :ROFLMAO::ROFLMAO: mm. Masun nippailut ja valkovuodon määrän.. luultavasti vaan puutteesta johtuvaa limailua.. :p:p:D:ROFLMAO::giggle::ROFLMAO: noooo, päätin kuitennii että jos ja kun menkat alkaa ni sit vihoin salikortin hommaan kuukaudeks.. ärsyttää ku vaikka tiiän että nyt hormonit sekottaa pakkaa ja kiertoa, ni pitää kuumeilla ja toivoa liikoja.. ni jos saleilu vähä tasottas ajatusmaailmaa ja veis ajatukset vaikka painonhallintaan.. :):):)

Mut siltikkii.. plussatuulosiaaaa!!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Hahhaaa!! Miun mahanippailu äity ihan mahakrampiks iltasella ja maha kuralla.. ja sama toistu kertaalleen nukahtamisen jälkeen.. että tais miun nippaillut johtuakkii alkavasta mahataudista.. :ROFLMAO::ROFLMAO::poop::poop::ROFLMAO::ROFLMAO::poop::poop: tosin toiv selvisin noilla kahella kerralla, vääns mahaa pikkusta vaille paljon.. :confused::confused:

Mut juu, nyt palautu jalat maanpinnalle toiveajattelun suhteen.. :p
 
Onnea @Infinity ja @mussu81 ❤

Täällä ovis bongattu ja hyödynnetty keskiviikkona ja nyt menossa dpo 4 eli eikun odotellaan.. tänään tuli kertaalleen vähäistä veristä vuotoa mitä ei oo kyl ennen tullu mut tuskin näin aikasessa vaiheessa vois viitata mihinkään kiinnittymiseen tms..

Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81

Yhteistyössä