Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

@Maaria1980 Täällä menossa kp13/28-30. Sain sylkitestiin selkeästi hedelmällistä "saniaiskuviota" ti+ke. Sit sen jälkeen unohdin ottaa näytteen heti ekana aamulla, niin meni vähän vaikeammaks saada enää niitä näkyviin.

Omien fiilisten pohjalta voi olla (huom. en oo varma) että ovis ois ollut eilen. Eilen myöskin paneloitiin, toivon mukaan osui nyt nappiin, ettei ollu liian myöhäistä. Toivottavasti vklopulle vielä toinenkin krt saatais, et jos ovis ei ollutkaan vielä. Tässä sen näkee, ettei tää tulkitseminen ole helppoa. Arvailuja voi heitellä, mut 100% ei voi olla :D Ovisliuskoilla ois voinu saada tietty asiaan jotain tukea, mut mulla ei sellasia oo.

Kuulostelen tässä vkloppuna vähän kropan tuntemuksia. Oon ollu flunssainen, niin voi olla että sekin sotkee.

Tsemppiä kaikille! (y)
 
@Maaria1980 Juu ei tässä kun nokka kohti uutta kiertoa ja uusia pettymyksiä.

Nollasin kunnolla ja olin viihteellä.

Nyt kp6 ihan vähän tuhruttaa vielä mutta tänään on jo aikasin aamulla hommailtu.Ne reppanat vaan ei taida säilyä viikkoa hengissä jos la-su ovis.Seuraava mahku joko viikolla 03.00 tai lauantaina eli ovis päivänä.(mitä ite epäilen)Mahkut siis todella huonot tässä kierrossa,mutta ei haittaa.
 
@Taaartsan Pitääkö ne sylkitestit tehdä aina aamulla? Kuinkas kallis toi oli? Onkos se ovismerkki jotenkin erilainen tai vahvempi kuin nuo "saniaiset"? Kyselyikä iski. Kokeilin eri merkkejä noista virtsaovistesteistä, ja ehkä noi vaaleanpunaiset on just hyviä, mitä nyt sattuu olemaankin. No, nyt ei ole työt häiritsemässä, niin helpompi ajoittaa. Huomenna tai ke alkaa testailu. Tämä kierto voi jo olla lyhyempi, niin pitää aloittaa ajoissa.

@tänttähäärää Nollaus kuulostaa just hyvältä tähän väliin!

Entä @Hemuliz ? Mikäs on olo, ja onko tilanteessa tapahtunut muutoksia?
 
@Maaria1980 Voi tehdä milloin vain, mutta ns. parhaan tuloksen antaa aamusylki (ennen syömistä/juomista/hampaiden pesua). Muutaman kympin noi maksaa, tai ainakin toi minkä itse ostin, oli reilu 30 e. Netistä (ja laitteen pakkauksesta) löytyy verrokkikuvia, et miltä näyttää a) hedelmätön vaihe b) siirtymävaihe (ovulaatio lähestyy) ja c) hedelmällinen vaihe. Jos ei oo kärsivällisyyttä tohon tiirailuun, ni sit kannattaa varmaan pysytellä muissa oviksen bongailukeinoissa. :D

Täällä meni eilisen suunnitellut paneloinnit ohi, todella suuri pettymys (n) Ei auta muuta ku toivoa, että se perjantain talletus olis riittävä, ovulaatio kuitenkin omien tuntemusten perusteella tapahtui la/su. Ne omat tuntemukset ei ole tietysti mikää 100% tae, että niin on käynyt. Joten kuulostellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Moikka kaikille "yli 35v kuumeilijoille.." !

Vaikka olenkin siirtynyt tuonne toiselle palstalle niin seuraan teidän kuulumisianne ja pidän kovasti kaikille peukkuja pystyssä että yrkkäilyt tuottaisivat halutun tuloksen(y)!

Olisivatko tässä kierrossa plussaavat saamassa siis ns jouluvauvan? Kuopukseni syntyi aikoinaan 24.12.06, mukava oli häntä kesällä ja alkutalvesta odottaa.

Omasta puolestani, kävin ekassa RV12 ultrassa ja siellä pikkuinen iltatähtemme näkyi polskuttelemassa, olen huojentunut ja onnellinen, kiitollinen.
Elämä on ihmeellistä, ja kaikki on mahdollista:)!

T: Hiekkis
PS: jos ette halua että kirjoitan ollenkaan tänne palstalle, sanokaa vain, en tosiaan loukkaannu enkä halua tungetella tietenkään.
 
Mä ainakin mielelläni kuulen teidän plussaneiden kuulumisia täälläkin. ;) Joten minun puolesta ainakin voitte käydä täällä kertomassa miten menee.
Itsellä menossa tänään kp9. Laskennallinen ovis vois olla joskus loppuviikon tienoolla. Ajattelin, että kun ollaan miehen kans kaksin tämä viikko (lapset on isällään), niin aion hyödyntää sen kunnolla :whistle:
Eikä mua oikeesti haittaa jouluvauva. Oon ajatellut, että jos vaan raskaudun niin se on ihana asia, oli laskettuaika milloin vaan!
 
Hei vaan!

@Hiekkasärkkä79 Mulla on niin tuore keskenmeno taustalla, että tuntuu vähän pahalta lukea noita juttuja. Mukavalta ihmiseltä vaikutat niin tuntuu vähän inhottavalta sanoa näin :( Ja ilmeisesti harrastan jotain itsekidutusta ja käyn odotuspuolella lukemassa "tuttujen" juttuja, joten pysyn kyllä kärryillä. Onneks oon jo unohtanut monesko viikko olis menossa, jos raskaus ois jatkunut.

Eihän mulla tässä nyt niin huono tilanne ole kuitenkaan. Raskaus alkoi aika helposti: tärppi tuli ekasta kierrosta, josta bongasin oviksen, ja sitä ennen oli tjottailua 5 kuukautta. Ja sitten mun äiti ja sisko ovat molemmat saaneet lapsen vielä vanhempanakin kuin mitä minä olen nyt, ja mä olen paremmassa kunnossa kuin kumpikaan noista. Se vaan, että molemmilla oli lapsia ennestään, kun mä taas yritän esikoista. Niin joo, ja siskolla ehti olla useita keskenmenojakin ennen iltatähteä ja kuitenkin sitten onnistui. Toivottavasti tuo mun km jäisi ainoaksi.

Vielä vähän lisää omanapailua. Tein sit jo tiistaina ekan ovistestin. Eilinen jäi vähän myöhäiselle (vähän ennen iltakasia tehty), vai oliko sitten liian laimeaa/väkevää tavaraa, mutta kontrolliviivakin jäi haaleaksi. Tulos oli kuitenkin luettavissa, ja ovulaatio on tulossa, muttei seuraavan vuorokauden sisällä. Toisen merkin testeissä sanottiin, että klo 10-20 pitäis tehdä, kun silloin LH:n määrä suurimmillaan. Pitää varmaan tehdä testit aiemmin. Illalla vasta yks meno (kehonhuoltotunti), niin onnistuukin. :)
 
Moikka,

vieläkö mahtuu joukkoon mukaan? Minä olen 36-vuotias ensimmäistä yrittävä. Miehellä on jo kaksi ennestään, 8 ja 12 vuotiaat, mutta nyt on päätetty aloittaa yhteisen yrittäminen. Eli uusioperheen arkea elellään osa-aikaisesti, välillä taas ollaan kahdestaan. Kovin vahvaa vauvakuumetta minulla ei ole koskaan ollut, enemmänkin halu saada jälkikasvua ja nähdä oman lapsen kasvavan, mutta nyt kun päätös on tehty niin kuume kyllä nousee! En vaan millään jaksaisi odotella että tulisin raskaaksi, ja ymmärrän täällä olevien tuskaa hieman jo nyt. On ollut kiva lukea samassa tilanteessa olevien juttuja, ne on niin samanlaisia kuin mitä omassa päässä liikkuu.

Saapa nähdä kuinka käy. Otin Nuvaringin pois 5.3 ja ovulaation laskin ja käsittääkseni tunsinkin viikonloppuna ja alkuviikosta. Hommailtiin pariin otteeseen noina päivinä ja nyt tämä on sitten näitten haamuoireiden tunnistamista päivittäin. :D Käsitän kyllä, että harvalla ekalla yrittämällä onnistuu ja yritänkin ottaa tämän aika rennosti. Katsotaan siis mitä tapahtuu. :)
 
Moi @Tähti_1980 :)

Kyllä mahtuu mukaan oikein hyvin. Ollaan näköjään samana vuonna synnytty. Ja ensimmäistä yritän minäkin.

Haluatko nimimerkkisi mukaan listalle? Tein sellaisen listan, olikohan se sivulla 6. Voi päivittää itsekin, jos haluaa tai mä voin lisätä. Ota viestin kohdalta sen "vastaa", poista viestin alusta ja lopusta ne sotkut ja lisää viestiin omat tietosi. Samalla siitä näkee, ketä täällä on.

Kuulostaisi siltä, ettei NuvaRingin poisto vaikuttanut kierron pituuteen ainakaan kovin paljon. Päästään kohta jännäileen sinun tilannetta (y)

Mulla taas olisi eilisen testin mukaan ovis tänään. "Päätalletus" tehty ;) Teen ovistestin vielä tänään, kun tuo eilinen tuli vähän puun takaa. Nähtävästi taas normaalipituinen 25 päivän kierto tulossa, tietysti toivoen ettei menkkoja tule ollenkaan ;)
 
@Tähti_1980 Tervetuloa! Minäkin olen ensiyrittäjä (vuosimallia -81) :) Kiva, että täällä "kohtalotovereita". Kyllä se välillä hirvittää, kun ihmiset kertoo minkä ikäisiä ne on, ja minkä ikäisiä lapsia niillä on. Itse ajattelee vaan että "Niin. Mulla ei ole sitä ensimmäistäkään" :poop::D Mutta minkäpä sitä mahtaa sille, että elämä menee ihmisillä erilaisia polkuja. Me ollaan nyt tässä pisteessä.

Tulispa nyt kevään kunniaksi plussia tälle palstalle!:X3:

Mä olen kans uusioperheessä, eli asustan avokin ja hänen 12-vuotiaansa kanssa. Sillä erotuksella vaan, että hän asuu pysyvästi meidän kanssa, ei ole siis vuoroviikkosysteemejä.

Omaa tilannetta: kp 20/28-30 (yk2). En jaksa uskoa, että tästäkään kierrosta on tärpännyt. Olen kyllä foolihappoa ja vitamiineja vetänyt, sekä greippimehua. Illalla otin lasin punkkua :D Nyt pitäisi jaksaa kärvistellä menkkoihin asti, että pääsee sitten taas juonimaan uuden kierron kuvioita.
 
Tuli näistä listan tai pinon päivityksistä mieleen, että haluaako @Miri81 mukaan pinoon? Sivulta 6 löytyy lista, jos haluaa kokeilla lisätä itsensä sinne, tai sitten mä voin laittaa :) Voit laittaa sinne, että yritys alkaa 5/2017. Ja se yk on yrityskierto. Voisin mä sinne pinoviestiin laittaa myös mitä nämä kaikki lyhenteet tarkoittaa. Ja voisin tähdätä seuraavan listan/pinon sivulle 10, niin se on helppo muistaa.

Omaa napaa: mulla siis yhdet menkat olleet keskenmenon jälkeen, ja nyt on kp 13/25-29. Km:n jälkeen siis pitempi kierto, 29 pv.
Teen ehkä vielä tänään ovistestin. Sain pe-iltapäivällä lähes tasavahvat viivat testiin ja arvelin sen olevan ovisplussa. Eilen tein aamulla ja testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva (ja eka testi epäonnistu). Illalla tunsin jotain pientä kipua, jonka arvelin olevan oviskipua, joten ovis lienee tapahtuneen illalla. Yksi aika hyvin ajoitettu talletus tehty ja toivottavasti tänään vielä toinen. Että sitten vaan jännäileen (y) Ja tosiaan, tuosta oviksesta päätellen tämä taitaa olla jo normaalipituinen kierto! :)

En sitten edelleenkään osaa ilmaista itseäni lyhyesti. Nyt aamupalaa ja opiskelemaan taas! :)
 
@Taaartsan Pitääkö ne sylkitestit tehdä aina aamulla? Kuinkas kallis toi oli? Onkos se ovismerkki jotenkin erilainen tai vahvempi kuin nuo "saniaiset"? Kyselyikä iski. Kokeilin eri merkkejä noista virtsaovistesteistä, ja ehkä noi vaaleanpunaiset on just hyviä, mitä nyt sattuu olemaankin. No, nyt ei ole työt häiritsemässä, niin helpompi ajoittaa. Huomenna tai ke alkaa testailu. Tämä kierto voi jo olla lyhyempi, niin pitää aloittaa ajoissa.

@tänttähäärää Nollaus kuulostaa just hyvältä tähän väliin!

Entä @Hemuliz ? Mikäs on olo, ja onko tilanteessa tapahtunut muutoksia?

Hei.
Tilanne ei ole muuttunut. Minähän olen lopettanut ehkäisyrenkaan käytön jo lokakuussa. Syynä sillon, ku tuli semmonen olo, et seinät kaatuu päälle. Jouluna alko fiilis muuttumaan ja olen kuin eri ihminen nyt ilman hormonaalinen ehkäisyä. Mies huolehtii ehkäisystä. Kortsu. Ei se sitä pois jätä, etten vaan tule raskaaksi.. Mulla,edelleen vauvakuume. Kohta puol vuotta ollu. Mitäpä täs voi tehä?! Ei mitää! Haave oli marraskuus, et huhtikuun oviksesta aikaisintaan haluisin raskaaksi jos luoja suo. Se on 3 vkon kuluttua, eikä mies oo vieläkään lämmennyt vauva ajatukselle! :(
 
Dbo 1 :)

Tänään iski ahdistus että mikä vikana kun ei vaan tärppää. Mietin ja googletan (paha virhe!!) ja sitten ahdistaa enemmän.

Syy miks nyt taas aloin miettiin kun tää on toinen kierto kun en tunne oviskipuja (sitä edelliset 5kk tuntenut) Toisaalta voishan se olla et niitä kipuja ei vaan tule.

Liitteeseen laitoin kuvankaappauksen missä mainittiin ovuloinnista ja tuosta tuhruttelusta. Tuhruttelua ei ole ikinä aikasemmin ikinä tullut ja mulla on ollut vuosien saatossa pilkerit,kierukka ja renkaat käytössä. Nyt tuhrutellut 3 kiertoa ja se mietityttää onko mun ovulaatio " laiska"

Ahdistaa epätietoisuus kun ei tiedä onko vikaa vai ei.Ja vaikuttaako ikäkin jo.
Yksityiselle pääsis mutta ei taida olla rahaa (mitäköhä sellanen maksaa??) Kunnallista saa nyt odottaa viälä syksyyn asti.

Eilen ei kiinnostanut hommaillakkaan eli täällä mennään -1 talletuksilla.
Mulla ei oo nyt olkut tuota oviksen tuomaa himokkuuttakaan mikä ylensä on ollut.Mutta menkat kun oli lopuillaan sillon vasta olikin,oisin voinut vaikka syödä tuon miehen.;)
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua :love:


- Taaartsan, 35v, yk 2, kierukan poisto 2/2017, 1.lapsi
- tänttähäärää, 34v, yk 6, 6. lapsi
- Maaria1980, 36v, yk 1 03/2017 km:n jälkeen, 1. lapsi
- taaperotx5, 34v, tilanne ?, 6. lapsi
- Snowmamma82, 34v, yk6 (km laskettuna), tytöt 08/05, 04/07 & 06/09
-Tähti_1980, 36v, yk 1, 1 lapsi



Plussanneet

-Hiekkasärkkä79, 37, yk ?, 3.lapsi, + 1/2017
-Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, + 2/2017
-KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, + 2/2017


Lisääkö pinoon haluavat itsensä tähän? Klikkaa Vastaa-nappia, poista alun ja lopun quotet ja lisää itsesi tänne. Tai laita ketjuun punaisella omat tiedot niin mä lisään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Heippa kaikille! Ja tervetuloa @Tähti_1980 mukaan! Toivottavasti pääset nopeasti tuonne odottavien puolelle!

Kiitos @Maaria1980 , mutta en halua vielä pinoon, kun tää meidän touhu on niin epävarmaa. Viimeks eilen taas juteltiin, että lykättäiskö sittenkin vielä syksyyn... :whistle::LOL:

Muoks: Toisaalta kuume polttelee aika palavastikin, mutta toisaalta hirvittää ja pelottaa niin perkeleesti, kun viimeksi hommat meni niin totaalisesti persiilleen. Ei o meidän suhde, eikä varsinkaan me itse vielä ihan toivuttu siitä, vaikka aikaa onkin jo vierähtänyt se pari vuotta. Mennään pikkuisen hiiren askelin eteenpäin...
 
Täällä ois kp 16 menossa. Eilen oli kovasti alavatsa ja selkäkipuja, selkäkivut jatkuu tänään. Semmosta jomotusta alaselässä, vähän menkkatyyliin. Eilen talletettiin, joten toivottavasti ois kohdillaan... Eli ehkä siis dpo1. Tänään pitää varmaan vielä kokeilla onnea ;)

Tosin ihan rauhassa oon yrittänyt suhtautua tähän asiaan nyt. Toivoisin, että saisin vihdoin tänä keväänä vakituisen viran, joiden hakuhommat alkaisi tässä ihan piakkoin.
 
@tänttähäärää Kuulostaa hankalalta tilanteelta! Onhan se niinkin, että kuukaudet ei ole samanlaisia keskenään. Eikö kunnalliselle tosiaan pääsisi aikaisemmin tutkimaan asiaa?

@Miri81 toivottavasti liityt meihin yrittäjiin pian! Ymmärrän kyllä että pettymksistä voi olla vaikea päästä eteenpäin. Tsemppiä tilanteeseen!

@Snowmamma82 Plussatuulia kovasti, toivotaan että tärppää!

@Taaartsan täällä suunnilleen sama tilanne, kp26 eikä mitään tunnu. Dpo 2-6 suunnilleen oli vaikka mitä tuntemuksia, enää ei oikein mitään mitä voisi tulkita oireiksi. Masentavaa...

Miten olette toimineet alkoholin kanssa kun testit ei oikein näytä vielä mitään? (en ole siis testannut). Mulla olisi lauantaina luokkakokous enkä tiedä malttaisiko viettää luultavasti turhaa tipatonta. :)
 

Yhteistyössä