Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Voisin minäkin tulla tähän ketjuun mukaan. Olen 35v nainen tampereelta. Lapsia on viisi iältään 13,12,11,9 ja 8 ja vielä ois haaveissa yksi.

Tää vuosi alkanut sairastelulla ensin lapset ja itse tammikuun lopulla keuhkokuumeeseen josta toivun edelleen.

Tammikuun lopulla tuli vuotoa vuorokauden ja sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt,mutta rinnat on kyllä todella arat.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@äiti_82 Ultran mukaan kohtu oli ihan tyhjä aika pian km jälkeen ja rt näytti viikon päästä jo negatiivista. Joten outoa olisi jos jotain olisi sinne jäänyt. Vuotojakaan ei ole eikä hajuja. Aika varma olin kyllä itsekin, että kaikki tuli pihalle (n) Hemppakin laski lähes 30 pinnaa, joten aika runsasta tuo vuoto oli. Hemmetin kivuliasta, ja neljän päivän päästä ultraaminenkin sattui toosi paljon, vaikkei ikinä ennen ole sattunut. Kai se vain kestää, että palautuu :unsure: :poop:
 
@valdemaria no kuulostaa jännältä, että vieläkin on yhtävahvat viivat (n) Milloin teillä oli yritys alkanut? Kun voihan nuo tikut näyttää raskaudenkin... Silloin ei testiviiva haalene ollenkaan enää. Voi tulla vahvemmaksikin kuin kontrolliviiva. Olisikin hienoa jos näin ihanasti olisi päässyt käymään! :love: Toisaalta herkimmät testit voivat kai näyttää kuusikin päivää positiivista. Ainakin tuosta digitestistä olen sellaista jostain kuullut. Joten mene ja tiedä taas. Toivottavasti joku viisaampi osaisi kertoa mistä voisi johtua?

On: Meikäläisellä ovistikut haamuilevat edelleen, eikä merkkiäkään viivan vahvistumisesta. Samalta melkeinpä näyttävät :( Miten tämä aika nyt tuntuukin taas matelevan? Ensin km jälkeen odotin, että jälkivuoto lakkaisi, ja nyt odottelen kuukautisia tai sitä ovulaatiota! Vaikka mitä tässä olen tutkaillut niin monesti ei ovulaatiota taida edes tulla ensimmäisessä kierrossa :unsure: Turhaan taidan sitä tikutella... :X3:
Meillä on puutalkoot pihassa, joita eilen jo aloiteltiin. Viisi isoa puuta odottaa, että ne siirtyisivät puuvajaan. " pientä " iltapuhdetta siis tiedossa joksikin aikaa :D Saapa nähdä miten kauan tuossakin hommassa menee :ninja:
 
Miulla on ovistestit tummunu nyt kivasti. Pe pitäs olla ovis omien laskujen mukaan, katotaa onko oireet oikein tulkittu vai tuleeko aikasemmin! Nyt on kp 13 ja oireita alkanu tänää tulee!
Tsemppiä meille kaikille jännäilijöille (y)
 
Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love:

- mira.flower 35v, yk 1 tai 3 ( km ) 2. lapsi
- taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi
- murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi
- Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi
- piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi
- Charlotte82, 35v. yk 10
, 3. lapsi
- Oliivipuu79, 37v. tjot, 2.lapsi
- Untuva79, 38v, yk1, 5.lapsi
- tänttähäärää, 34v., 6. lapsi
- äiti_82, 35v., yk 2, 3 lapsi
- valdemaria, 39v, yk1, 3. lapsi




Plussanneet

- Hiekkasärkkä79, 37v, yk ?, 3.lapsi, + 1/2017
- Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, + 2/2017
- KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, + 2/2017
- Taaartsan, 35v, yk 2, 1.lapsi, + 4/2017
- Snowmamma82, 34v, yk 7, 4. lapsi, + 4/2017
- Tähti_1980, 36v, yk 2, 1. lapsi, +4-5/2017
- Maaria1980, 37v., yk 3 tai 8 (km), 1. lapsi, + 5/2017
- mussu81, 35v., yk 1, 4. lapsi, +6/2017
- Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi, +7/2017
- ÄippäVm82, 34v, tjot, 6. lapsi, +8/2017
- Tyty79, 38v., yk3. 1.lapsi +8/2017
- tolnaato, 35v., yk5, 5.lapsi +1/2018

Lyhenteitä:

yk = yrityskierto, tai ya = yritys alkanut
kp = kiertopäivä / kierron pituus
dpo = päiviä ovulaation jälkeen


Lisääkö pinoon haluavat itsensä tähän? Klikkaa Vastaa-nappia, poista alun ja lopun quotet ja lisää itsesi tänne. Tai laita ketjuun punaisella omat tiedot.
 
Yk 10. Kp 13/29. Täällä odotellaan ovista. Tähän kiertoon aloitin tikuttelut ja tänään oli hiukan tummempi viiva kuin eilen. Varmaan vkl viimeistään tulee plussaa. Taitaa olla muitakin piinailijoita samalla aikataululla. Aiemmin ei ollut kovin paljon odotuksia tähän kiertoon. Jotenkin odotan sitä ensi kuun naistentautien poliklinikka aikaa, enkä oo hirveesti uskonut enää, että homma onnistusi ilman apuja. Olisin jättänyt mielummin tikut pois, mutta luulen että ne kysyy siäl polilla oonko tikuttanut ovista. Joten verenmaku suussa läpi harmaan kiven pannaan sit menemään. Ja tottakai sitten odotukset on heti korkealla.
Ensi viikon tuhruvuotoa odotellessa... taas tullaan kovaa ja korkealta alas.
 
@Charlotte82 itseänkin alkaa toi tikuttaminen jo ottaa päähän. Varsinkin kun ei mitään tulosta ole tullut, eikä sen paremmin näytä olevan tulossakaan. Jotenkin vain olisin halunnut tietää miten tämä kierto lähtee käymään heti km jälkeen. Ja kohta pari paketteja tikkuja jo mennyt :X3: Kai se kolmaskin vielä menee :ninja: Ja jos nyt ei tuo tuota tulosta niin seuraavalla kierrolla varmaankin jatkuu, että se ovis sieltä saataisiin :LOL: Tai näin ainakin alkuun pohdin, kun niissä suositellaan joitakin kiertoja tikuttelemaan, että itselle muodostuisi jonkinlaista kuvaa milloin mahdollinen ovis on. Näin km jälkeen ei ehkä kyllä kaikkein järkevintä... :whistle: mutta aika hienoa, että pääset klinikalle. Eihän se välttämättä ole kuin pienestä jutusta kiinni, että mahikset paranee suuresti. Toivottavasti sieltä löytyy apua! :)
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Yk 10. Kp 13/29. Täällä odotellaan ovista. Tähän kiertoon aloitin tikuttelut ja tänään oli hiukan tummempi viiva kuin eilen. Varmaan vkl viimeistään tulee plussaa. Taitaa olla muitakin piinailijoita samalla aikataululla. Aiemmin ei ollut kovin paljon odotuksia tähän kiertoon. Jotenkin odotan sitä ensi kuun naistentautien poliklinikka aikaa, enkä oo hirveesti uskonut enää, että homma onnistusi ilman apuja. Olisin jättänyt mielummin tikut pois, mutta luulen että ne kysyy siäl polilla oonko tikuttanut ovista. Joten verenmaku suussa läpi harmaan kiven pannaan sit menemään. Ja tottakai sitten odotukset on heti korkealla.
Ensi viikon tuhruvuotoa odotellessa... taas tullaan kovaa ja korkealta alas.
Toivotaan että tuhrut pysyy poissa ja ovis tulee ajallaan ja tuo plussa raskaustestiin :love:
Ite piinailen joo.. eilen oli aamulla melko lähellä ovisplussa ja illalla sitten jo haalistunu.. kivutkin hellitti eilen illalla, että oisko ovis ollukki n.3 pv aiemmin ku odotin(y) ei haittaa! Nyt piinailen ja tikuttelen ovista kuitenkin loppu viikon ettei mee ohi, jos ei ollukkaan viel!
 
Täällähän alkaa monella olemaan piinalliset viikot käsillä! (y)
Eilen tajuntaani iski yllättäen, että olin viime raskauden alussa rötgenissä. Silloin en vielä osannut ajatella, että olisin raskaana. Ja yleensä se on hyvinkin kohtalokasta sikiölle. Säteilyn seurauksena sikiö yleensä kuolee heti tai saa vakavan kehityshäiriön. Eikä minulla ollut hajuakaan :( Olisinpa osannut toimia toisin silloin ja ennakoinut tapahtumaa. Mutta kun ei! Kylläpä sitä voi olla tyhmä :unsure: Ja siitäpä sitten kärsin. Tässä olen miettinyt monenlaista selitystä tapahtuneelle ja jotenkin tuo vaikuttaisi kaikkein parhaimmalta selitykseltä tähän asti mitä olen keksinyt. Niiden monen, monen muun joukossa.
Tänään kp 27 ja kovasti odotetaan milloin uusi kierto jo alkaisi! Saisi aloittaa yrityksen kunnolla! :p Tai onhan sitä jo nyt, mutta hyvin skeptinen olen siitä että vielä tapahtuisi yhtään mitään. Kroppa tuskin on vielä valmis uusintaan näin nopeasti.
 
Voi kurja:( @mira.flower mutta jospa pian tärppäis uudestaan! Ja nyt muistat vältellä tollasia tilanteita!
Mie olin hammaslääkärissä viime kierron vikoina päivinä ja nappas röntgen kuvan suusta mit sillon mietin et on nii paikallinen, et ei varmaan aiheuta harmia vaikka ois tärppi käyny..
 

Yhteistyössä