Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

@äiti_82 käsittääkseni hammasröntgen on juurikin sen verran paikallinen, ettei haittaa vaikka olisikin raskaana. Ja voihan sitä röntgenissä käydä, silloin vain suojataan vatsan seutu oikein hyvin. Lopulta aika harvoin kuvissa joutuu käymään edes. Ehkä kerran viiteen vuoteen? (n) Jos silloinkaan. Ja muutama viikko koko elämässäni ollut sellaista aikaa, ettei ole raskautta vielä tiennyt. Näiden hetkien piti sitten kohdata. :unsure:
No, tätä tämä on. Eipä se mitään auta tuota murehtia. Halusin vain kertoa, jos jollain tulee vastaava vastaan. Niin osaisi toimia ehkä toisin.
Muuten ei yritysrintamalla tapahdu sen kummempia. Samaa rataa näyttää päivät menevän. Ei näy menkkoja, eikä tikutkaan tummene. Hiljaista on siis kierron suhteen. Tänään kp 28.
Ajattelinpa juoda vielä kupin kahvia ja mennä nauttimaan tuosta ihanasta auringonpaisteesta!:p
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Hei kaikille. Täällä menossa kp 16. Eilen tuli aivan jäätävät pistävät alavatsakivut oikealle. Kesti jotain 10min. Ihan kuin kuumalla sukkapuikolla olis tökitty sisuksia. Mies katto kun kiljuin ja potkin sohvalla ja meinas jo viedä mut päivystykseen. Eilen illalla ovistestissä testiviiva oli melkein yhtä tumma kuin kontrolli. Tänä aamuna testi oli sitten selkeä positiivinen. Kaikki oireet ja limat yms. puhuu sen puolesta että ovis olisi eilen tai tänään, o-testi taas viittaa että olis huomenna. Mitäs ootte raati mieltä? Kävi kyllä mielessä, että jos se ultrassa nähty munasarjakysta puhkes ja aiheutti tuon kivun...

Nyt on kyllä tosiaan toiveet korkeella tähän kiertoon. Järki yrittää huutaa, että älä nyt siinä turhia intoile, mutta sydän haluaa uskoa onnistumiseen. Kolme yövuoroa taas edessä ja voi pojat miten siellä kerkeää piinailla ja märehtiä joka nippaisua :unsure:
 
Taustaseurailijana ollut taas tovin, ja nyt taidan poistua kokonaan. Tilanteet muuttuneet senverran, että kun menkat ensi viikolla alkaa, otan taas ensimmäisen e-pillerin. :unsure: Sattuu ja kovaa, mutta ehkäpä tämä tästä.
Tsemppiä muille yrityksiin!
 
Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love:

- mira.flower 35v, yk 1 tai 3 ( km ) 2. lapsi
- taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi
- murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi
- Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi
- piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi
- Charlotte82, 35v. yk 10
, 3. lapsi
- Oliivipuu79, 37v. tjot, 2.lapsi
- Untuva79, 38v, yk1, 5.lapsi
- tänttähäärää, 34v., 6. lapsi
- valdemaria, 39v, yk1, 3. lapsi




Plussanneet

- Hiekkasärkkä79, 37v, yk ?, 3.lapsi, + 1/2017
- Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, + 2/2017
- KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, + 2/2017
- Taaartsan, 35v, yk 2, 1.lapsi, + 4/2017
- Snowmamma82, 34v, yk 7, 4. lapsi, + 4/2017
- Tähti_1980, 36v, yk 2, 1. lapsi, +4-5/2017
- Maaria1980, 37v., yk 3 tai 8 (km), 1. lapsi, + 5/2017
- mussu81, 35v., yk 1, 4. lapsi, +6/2017
- Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi, +7/2017
- ÄippäVm82, 34v, tjot, 6. lapsi, +8/2017
- Tyty79, 38v., yk3. 1.lapsi +8/2017
- tolnaato, 35v., yk5, 5.lapsi +1/2018
-äiti_82, 35v., yk2, 3.lapsi +3/2018

Lyhenteitä:

yk = yrityskierto, tai ya = yritys alkanut
kp = kiertopäivä / kierron pituus
dpo = päiviä ovulaation jälkeen


Lisääkö pinoon haluavat itsensä tähän? Klikkaa Vastaa-nappia, poista alun ja lopun quotet ja lisää itsesi tänne. Tai laita ketjuun punaisella omat tiedot.
 
Heip :)!
Tosiaan perustin tämän ketjun aikanaan toiveena että tästä voisivat samassa tilanteessa olevat kuumeilijat löytää vertaistukea, ja ihanasti on ketju täyttänyt tehtävänsä :)!
Vertaistuki on jotain sanoin kuvaamattoman tärkeää.
No, anyways, en usko että tässä nyt on minulla oikeasti kuumeilemista tällä kertaa, mutta liityn kuitenkin hetkeksi porukkaan seuraavia kuukautisia odotelemaan ;) kivempi odotella porukassa kuin yksinään.
Iltatähtemme on jo n.7kk ja nyt vappuyönä me taisimme
Miehen kanssa ”pupuilla” ilman ehkäisyä, tosin varoimme kuitenkin. Oman raskautumiskykyni tietäen aloin nyt silti miettiä että mitä jos.. periaatteessa ovikseen oli tuolloin noin 5vrk aikaa, joten tuskin mitään on tapahtunut.
Odottelen kuitenkin seuraavia menkkoja alkaviksi;).
T:Hiekkis
 
Heip :)!
Tosiaan perustin tämän ketjun aikanaan toiveena että tästä voisivat samassa tilanteessa olevat kuumeilijat löytää vertaistukea, ja ihanasti on ketju täyttänyt tehtävänsä :)!
Vertaistuki on jotain sanoin kuvaamattoman tärkeää.
No, anyways, en usko että tässä nyt on minulla oikeasti kuumeilemista tällä kertaa, mutta liityn kuitenkin hetkeksi porukkaan seuraavia kuukautisia odotelemaan ;) kivempi odotella porukassa kuin yksinään.
Iltatähtemme on jo n.7kk ja nyt vappuyönä me taisimme
Miehen kanssa ”pupuilla” ilman ehkäisyä, tosin varoimme kuitenkin. Oman raskautumiskykyni tietäen aloin nyt silti miettiä että mitä jos.. periaatteessa ovikseen oli tuolloin noin 5vrk aikaa, joten tuskin mitään on tapahtunut.
Odottelen kuitenkin seuraavia menkkoja alkaviksi;).
T:Hiekkis
Tsemppiä piinailuun (y)
Mie käyn edelleen täälläkin puolella lueskelemassa :barefoot:
Mutta kiitos ketjun perustamisesta, loi uskoa itellekkin uskaltautua yritykseen, vaikka ikää on paljon enempi ku aiemmissa raskauksissa. Yllätyinkin suuresti kun tärppäsi jo toisesta yrityksestä :love: nyt jännäillään meneekö kaikki hyvin :barefoot:
Tänään jo 9+2
 
Hei,
Ajattelin, että olen menettänyt järkeni, kun nyt 37v aloin haaveilla vielä iltatähdestä, mutta nyt taisin löytää juuri oikean paikan siihen haaveiluun.:p
Yrityskerroista tai kierroista en vielä voi puhuakaan, koska vasta poistatin hormonikierukan eikä vielä ole kuukautisiakaan ollut.
 
Hei,
Ajattelin, että olen menettänyt järkeni, kun nyt 37v aloin haaveilla vielä iltatähdestä, mutta nyt taisin löytää juuri oikean paikan siihen haaveiluun.:p
Yrityskerroista tai kierroista en vielä voi puhuakaan, koska vasta poistatin hormonikierukan eikä vielä ole kuukautisiakaan ollut.
Täällä taitaa olla kans yks samanikäinen järkensä menettänyt. Meillä tänä vuonna 7 ja 10v täyttävät lapset ja luulin jo päässeeni näistä ajatuksista... en oikein vieläkään tiedä haudatako ajatus kolmannesta vai lähteä vielä kerran siihen rumbaan...
 
81Kosmos ja Wanhan Willan nuori emäntä Ilmoittaudun mukaan "järkensä menettäneisiin". Täältä löytyy samanikäinen ja jo kolmen lapsen äiti, mutta vielä haaveissa siintää, että jos vielä yksi. Nyt alkaa olla viimeiset vuodet tarttua tuumasta toimeen ja mieskin jo näyttää suostuvaiselta. Vielä ei ole yritystä käynnissä muuta kuin pillerit jätin viikonloppuna.
 
Hei myös Wanhan Willan nuori emäntä ja emppu81!(y) Ihanaa kun ihmisillä on niin samoja elämäntilanteita. Itsellänikin on kolme lasta joista nuorin 8v. Tietenkin mietityttää ihan jo perusasiat, että mitenhän vaikka sitä pikkulapsi arkea jaksaa vielä uudestaan. Tein vuosia sitten surutyötä tästä aiheesta, että nyt lapsiluku on täynnä ja pääsinkin asian kanssa melko lailla sinuiksi. Mutta elämä muuttuu ja nyt olen uudessa liitossa, miehen kanssa joka haluaa vielä yhteisen lapsen. Ja itsekin haluan sitä juuri hänen kanssaan.

Uskon että osaisin ottaa melko lailla rennommin, jos uuden mahdollisuuden vielä saisi.:love: Sitten taas toisaalta mietin ihan pöhköjä ajatuksia....että maailma on ylikansoitettu ja ihmisten tulevaisuus on epävarmaa..miksi minulla olisi oikeus tehdä neljäs jälkeläinen. Olen jo jatkanut sukuani (itseäni) 1,5 kertaisesti jos ajattelee, että kaikissa lapsissa on omia geenejä puolet. Ei tällaisia varmasti kukaan muu mieti.:D:ROFLMAO:
 
Olen itse kans tuon ”surutyön” tehnyt muutama vuosi sitten ja samalla pääsin jotenkin asian ylitse. Muutaman kerran jo uskoin raskautuneeni mutta ne oli vain kuviteltuja oireita tuolloin. En ymmärrä miten olen taas tässä pisteessä että mietin mitä tehdä... omalla tavallaan kaduttaa ettei silloin muutama vuosi sitten tehty sitä kolmatta (n)

Nyt sitä pelkää olevansa liian vanha kaikkeen alusta aloittamiseen. Asia pyörii ihan riesaksi asti päässä...
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Wanhan Willan nuori emäntä,

Toisaalta kun miettii niin nyt sinulla on antaa ihan eri tavalla huomiota kolmannelle lapselle.(y)
Ja puhun ihan kokemuksesta, kun nuo omat kolme syntyivät joka toinen vuosi.
Ja sitä paitsi kolmannen kanssa ei tarvitse edes tila-autoa vaihtaa vielä, eli taloudellistakin.:D
 
Heip :)!

Aikoinaan tosiaan perustin tämän ketjun, hakiessani vertaistukea vauvakuumeiluuni. Tämä ketju täytti odotukseni moninkertaisesti. Ja oma elämäntilanteeni tällä hetkellä on olla 39-vuotias ja 10,5kk ikäisen iltatähtitytön äiti ❤. Joten haluan valaa uskoa teihin muihin kuumeilijoihin, elämä yllättää!!

Ohessa linkki blogitekstiini, jos kaffekupillisen kera haluatte käydä lukaisemassa, tai jos ylipäätään kiinnostaa;)(y).

https://pikkuvaimonjuttuja.blogspot.com/2018/08/syksy-on-taalla-taas-ja-hellekesa-2018.html?m=1

Ihanaa syksyä kaikille teille:barefoot:ja onnea kuumeiluihin!

T:Hiekkis
 
Hiekkis , sun viesti tuli myös min sähköpostiin :) Ihana kun sulla pieni nyt! :) MÄ olen ilmeisesti ollut tässä ryhmässä (ainakin jossain oon ollut kuumeilemasaa :D). Ja siis mulla kans ilo ilmoittaa , että meillehän syntyi puoli vuotta sitten pikku neito <3 Hänellä siis nyt ikää 6kk ja esikoinen meillä 2v4kk<3 Olen siis nyt 31vee, niin mietin missä ryhmässä nyt oon ollut :)
Tsemppiä kaikille kuumeilijoille! Tiedän tunteen kun kova kuume ja odottaa plussaa! ;)
 

Yhteistyössä