Yli 5 kiloisia vauvoja?

  • Viestiketjun aloittaja 2 poikaa
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 15:06 Maaria kirjoitti:
Mulla muksut olleet 3030g, 3790g ja 4790g. Odotan nyt neljättä ihan alussa, ja nyt jo vähän mietityttää minkälainen "monsteri" sieltä tällä kerralla putkahtaa! Ei sillä, iso poika suntyi suht helpolla alatiesynnytyksellä ja oli tosi terhakka ja helppo käsitellä. Pulloon sai kyllä tarttua melkein hetimmiten, ei riittänyt "kikkamaitoa"! :)
Tosiaan iso vauva tuo teidän kuopus! =) Minun mielestä meidän kuopus on ollut alusta asti todella terhakka poika. Luulen, että meillä tuohon ns. terhakkuuteen vaikuttaa sekin, että poika syntyi rv. 40+6. Esikoinen syntyi rv. 37+0 ja kehittyi hitaammin. Näin meillä, en voi yleistää.

Milloin sinulla Maaria on laskettu aika? Onnellista odotusta! :flower: =)
 
merika
meidän neiti meni viikon yli lasketun ajan ja syntyi ihan normaalisti alateitse, n.12h tai jotain. ponnistusvaihe oli pitkä 1t ja 15 min. ja väliliha leikattiin, mut silti. Eka kun oli.

Neiti oli 56,5cm ja 4800 ja risat. Nyt yks vuotiaana oli 83,5cm ja 12kg ja risat. Pituutta ja painoa on kertynyt tasaseen.

Neiti söi rintaa ekat 5kk ja sitten vähän jotain muuta, mut tissii lähinnä ---mulla tulee kait kermaa. n. 10kk iässä alkoi vast tykätä muista kun puuroista. Tissittely lopetetiin tällä viikolla, neiti unohti herätä aamutisulle 7.00 sijaan herää nyt 11.00 ja niin se nyt loppuu ilman itkua.

meillä 1kk mitat oli 6250g ja 61,5cm
2kk 7130g ja 63,5cm
6kk iässä oltiin jo 74cm ja 10kg.

onneks ei menny yli kun viikon, muuten olis ollu viiskiloo. Tuntuu hyvälle lukee et 5kg synnyttää mainiosti, meinaan jos kakkonen olis viel suurempi. mulla pituutta 180 melkein.
 
äiti 81
meillä esikoinen syntyi rv.41+4. painoi 4740g oli 52 pitkä. synnytyskesti 12,20h. imukuppi synnytys. päänympärys oli 37,5cm. tyttö nyt 2v7kk. 2vuotiaana painoa 12,5kiloa,pituutta 86,5.
 

Yhteistyössä