Yli halikas mies

Niin siis ainakin itsestäni tuntuu, että miehelleni seksi on jo liian tärkeää. Tuntuu että on koko ajan vailla pitkin päivää heittelee herjaa jotain seksiin liittyvästä, esim. otatko nyt suihin ja kun vastaan kieltävästi tuumaa että sinun kuuluisi sanoa että joo tottakai aina ja missä vaan. Yksi ilta oli tosi halukkaana hommiin, tyttö heräsi kävin siellä ja sitten tupakilla ja menin takaisin sänkyyn, mieheni sanoi että nytkö tulit tänne haisemaan (polttaa itsekkin) no siinä sitten asetuttiin nukkumaan itselläni halut kaikkosi ja luulin että miehenikin laittoi nukkumaan mutta ykskaks ärähti vaan et jos haluttaa niin siitä vaan rupea lääppimään! Ei hirveesti kyl haluttanu tollasen käskyn jälkeen. Joka ilta tulee itelle semmonen olo ku on nukkumaan menon aika ettei millään viittis mennä ennen ku mies nukkuu, välttelen häntä tiedän mutta kun ahdistaa kun mieheni ihan oikeasti puhuu jatkuvasti sekstaamisesta tai jotain siihen liittyvää päivällä jopa tytön joka kohta kolme vuotias, kuullen kaikkea vähemmän kaunista alkaa ällöttämään. Saattapi joskus myös vain maata sängyssä kun menen nukkumaan ja sanoo siinä sitä olis minä odotan tai makaa ihan hiljaa mennessäni sänkyyn ja kun asetun nukkumaan voi tokasta jopa puolen tunnin jälkeen että no eikö niitä haluja ole ollenkaan. Pitäsikö minun olla ajatusten lukija, vai olisiko viisainta aina "varmuuden" vuoksi hiukan "lääppiä" ennen kuin menen nukkumaan jos herralla sattuu haluttamaan. En tiedä mitä teen en voi sille mitään ettei itselläni seksuaaliset halut ole enään yhtä voimakkaat kuin ennen lapsen tekoa ja mieheni puheillaan ja käyttäytymisellään vähentää kyllä haluja entisestään. AUTTAKAA MITÄ TEEN?????
 
Sano ukolles suoraan että tuollaisella käytöksellä lähtee viimesetkin halun rippeet. Että eipä ole kovin haluttava äijä kun kohtelee sinua tuolla tavalla, jospas se sitten alkaisi pikkuhiljaa tajuta :headwall: :/
 
onnen nainen
Itelläni on mies joka tykkää melkein enempi kuin minä hellistä sanoista,koskettelusta,toisen lähellä olemisesta,näistä asioista sytymme helposti, syntyy ihania vireys tiloja.
Hipaisu ohimennen,katse joka kertoo "haluan sinua",näistä ihanista asioista ainakin minä pidän ja haluan seksiä paljon juuri ihanan mieheni vuoksi.
Nyt sinäkin kerrot miehellesi "käytös kukkasesta",tuommoinen puhe saisi minut aivan voimaan pahoin! :hug:
 
Herra47
Noinhan se yleensä menee kun lapset on pieniä (muistaakseni).
Itseä haluttaa jatkuvasti ja toista ei kiinnosta juuri yhtään.
Olisiko teidän syytä keskustella avoimesti asiasta siitä mitä
haluatte? Halukkaamman kannataisi opetella vähän hellyyttä
ja haluttomamman löytää halunsa uudestaan. Sieltä puolitiestä
se molempia tyydyttävä B) ratkaisu löytyy.
 

Yhteistyössä