yli pettämisestä

mies petti reilut pari vuotta sitten...homma ei mennyt edes loppuun saakka kun miehelle tuli jostain kumman syystä järki kesken kaiken takaisin.ongelma olen minä joka en pääse jutusta yli(ihan hävettää myöntää näin pitkän ajan jälkeen).tämä asia tulee mieleeni joka päivä ja riidoissa pahoitan mieleni tästä asiasta.ihan hullua tiedän kyllä mutta rakastan miestäni ja meillä menee muuten todella hyvin ja lapsiakin on!tarvitsisin hyviä neuvoja miten päästä asiasta yli ja unohtaa koko juttu.mies on ainakin tehnyt kaikkensa ansaitakseen taas luottamukseni ja katunut todella.varmaan sekin tekee asiasta vaikean kun tämä tyttönen on aina inhonnut minua ja on tavallaan mieheni ex ja antaa ihan kaikille.taitaa minulla nupista viirata,vai?lisäksi olen tullut läheisyys riippuvaiseksi ja pitäisikin saada pusutella ja halailla melkein koko ajan.auttaakaa!!! :ashamed:
 
äippä ja tyttö04
minulla samanlainen tilanne. tapahtuneesta jo vuosi aikaa. mieheni petti minua kaverini kanssa. välit kaveriin korjattu ja asiat unohdettu. mutta joka riidassa mieheni kans tapahtunut tulee mieleen. Mutta se että sovin asian kaverini kanssa auttoi antamaan miehelleni anteeksi.
kyllä ne asiat jossaoin vaihessa mielestä unohtaa. täytyy vaan yrittää luottaa mieheen. se epäily ei auta yhtään päin vastoin. hyvää jatkoa sinulle. :heart: :heart:
 
inhottavia "kavereita" teillä,mistä tiedätte ettei se tapahdu uudelleen?
Mä en pystyisi edes yrittämään unohtaa,luottamus olisi mennyt ja koko ajan miettisin tapahtunutta. Miten sellaisessa suhteessa edes voi elää,jossa ei toiseen pysty luottamaan?
Se,että homma keskeytyi kun mies tuli järkiinsä,ei vaikuta asiaan mitenkään. Vahinko oli jo tapahtunut,kun miehesi vieraan mukaan lähti. En yritä nyt antaa sulle keinoja,millä voit asian unohtaa,vaan ajatuksia,miksi pitäsi olla suhteessa sellaisen kanssa,johon ei ole luottamusta,joka petti sinua...? tämä ajatus seuraa sua aina niin kauan kuin miehesi kanssa olet,et voi luottaa täysillä häneen,etkä todellakaan voi asiaa unohtaa. Miksi sellaisessa suhteessa täytyy jatkaa,jossa itsellään ei ole hyvä olla?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 10:26 äippä ja tyttö04 kirjoitti:
minulla samanlainen tilanne. tapahtuneesta jo vuosi aikaa. mieheni petti minua kaverini kanssa. välit kaveriin korjattu ja asiat unohdettu. mutta joka riidassa mieheni kans tapahtunut tulee mieleen. Mutta se että sovin asian kaverini kanssa auttoi antamaan miehelleni anteeksi.
kyllä ne asiat jossaoin vaihessa mielestä unohtaa. täytyy vaan yrittää luottaa mieheen. se epäily ei auta yhtään päin vastoin. hyvää jatkoa sinulle. :heart: :heart:
Mule kävi myös näin mutta kaveri sai kyllä jäädä. Miehelle pystyin kyllä antamaan anteeks mutta unohtaa en voi koskaan.
 

Yhteistyössä