Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

  • Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26334998:
Ok, olen käynyt useammankin - osan yv-puolella, mutta palstaa sekin. Eivätkä kaikki hienot hetket täällä todellakaan ole kovin henkeviä olleet. Mieleenpainuvia kyllä. :xmas:
Ehkä en ole sittenkään roikkunat palstalla kovin paljoa, koska suurin osa ketjuista joita tässäkin ketjussa mainitaan ei ole sellaisia mitä olisin edes vuosien saatossa nähnyt :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26335110:
Ehkä en ole sittenkään roikkunat palstalla kovin paljoa, koska suurin osa ketjuista joita tässäkin ketjussa mainitaan ei ole sellaisia mitä olisin edes vuosien saatossa nähnyt :O
Mulla on vaan valitettavan hyvä muisti tällaisten suhteen, vaikka olen pitkiä aikoja ollut pois :D
 
Mä olen roikkunut täällä jo vuodesta 2001 alkaen, enemmän ja vähemmän eri nimimerkeillä, joista jo osan olen jo unohtanut, mutta tätä ennen mun nimmari oli "se toinen täti".

Mäkin muistan sen kellarihumppa jutun.
 
ok
[QUOTE="vieras";26335458]Onko se muuttanut mielensä sen suhteen vai vieläkö on suunnitelmissa, onko tietoa? :D Mielikuva siitä haisevasta istukasta kantokassissa piinaa mua yhä :D[/QUOTE]

Ei harmainta hajua.
 

Yhteistyössä