Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
hennis
Eli tänne kaikki jotka ois tulossa 9.4 klo 13.00 tapaamiseen Yivieskaan Myllynrantaan!Aattelin pistää uuden niin hoksaa uudetki kahtua! Eli kaikki mukaan vaan sitte! :attn: :attn: =) B)
 
Päivää arvon leidit!

Yks angiinaa poteva äiti ilmottautuu tulemaan Myllyrantaan syömään!

Oliks tää sellanen palsta mihin saa purkaa tuntojaan ku oikeen nyppäsee...? Lähinnä nyt tää angiina vaivaa ku eihän tää oo ku kolmas tälle talvelle. Kurkku on kipee ja niin turvoksissa että just ja just pystyy hengittää, syäminen sattuu ku on niin pieni rako mistä tuota ruokaa mahtuu menemään.. Kyllä tää tästä, huomenna olo jo parempi ku alkaa lääkkeet vaikuttaa.

Tässä pitäis jaksaa kuiten hakkee maitoa tytölle ja itelle. Onneksi poikaa ei tarttee Kokkolasta lähtee hakemaan kun isänsä tuo!

Eiköhän tää tässä mene kun nukkuu joka välissä kun tytön saa unille...

Mitäs teille muille kuuluupi?

Minä yritän nyt lähtee sinne maidonhakuun, palaan palstalle taas jahka jaksan!!

Mukavaa ja aurinkoista sunnuntaita kaikille!!! B)
 
hennis
Ihanaa kaikki koulutehtävät tehty paitsi se referaatti mutta teen sen vaikka jälkijunassa sitte kun saan kirjanluettua. On niin saakuran kuivaa tekstiä siinä kirjassa että ääh \|O mutta kun piti olla päihdetyöhän liityvä kirja niin pakko lukee tommonen kuiva kirja. Onneksi loppua kohti paranee . Juups mutta se siitä mun kouluhöpötyksistä . Hannelle paranemistä :hug: =) Koita jaksaa.mitäs tosiaan muille mammoille kuuluu? Hauskaa sununtain jatkoa vaan kaikkille! =) B)
 
hennis
Huomenta mammat! =) Mites maanantai aamu lähteny käyntiin? Meillä nukuttiin puoli kaheksaan ja aamukahville tässä kohta. =) Juu mutta huomenna taas kouluun pitäs mennä. =) Jeps mutta palataan juttuun taas päivemmällä. =) B) ;)
 
Hipsukka harmaana
Huomenta vaan! tai mikäs huomenta nyt on??

No kuiten. Viikonloppu meni kotona olla ällistellessä ja vieraitakin kävi. Ei siis mitään uutta tällä suunnalla :wave:

Torstaina on piikan neuvola, 1kk tulee täyteen :heart: mihinhän tämä aika kiitää ja katoa hyppysistä?!? no uskon kuiten että painoa on tullut ihan hyvin joten ei varmaan mitään huolen aihetta sen suhteen..

Pääsiäiseksi ei ole mitään suunnitelmia, mutta kaipa tuota ehtii vielä jotain kehitellä, kun isäntäkin on pitkällä vapaalla.

Hanne mikäs on olo? :wave:

Sartsukka voidaan vaikka sopia treffit tuohon abc/salelle niin ajallaan sitten vaikka peräjälkeen sinne myllynrantaan tai voi tietty kerätä sinut kyytiinkin siitä?

Hennis, muista tuon lukemisen tuskan omilta opiskeluajoilta,, joskus huomasin lukeneeni monta monituista sivua ilman että loppujen lopuksi muistin mitään lukemastani :ashamed: :whistle:

Onko pamboo tai smurffiina tulossa tapamiseen? Toivottavasti nähdään...

JA viveca, onko mitään ohjelmaa tälle viikolle? tuuhan käymään jos seinät käy liian ahtaiksi niin keitetään kavhvit meillä... :wave:

Mutta sellaista, taidan singahtaa tekeen jotain kotihommia jos jaksan :whistle:
 
PamBoo
Päivähdys :wave:

Ohimennen täs kerron, että hammastain kävin taas ronklauttamas ja kehua täytyy hammaslääkäriä...ei pahoin kiusannu :D
Pojat oli sillä aikaa perinteisiesti mummun ja papan hoivis. Olivat varmaan ikävöineet kun isovanhemmat oli viikon pois lomailemassa. Ainakin kumpikin pikku-ukko veti semmosen shown ettei voinu kun vedet silmis nauraa.

Kiitos Huipsukalle kun kysyit sinne tapaamiseen tulosta...ja kaikkihan te sinne toki minuakin odottelette B) (eihän keneltäkään jäänyt vaatimattomuuteni huomaamatta??) Meil on sillä viikonlopulla tuplasynttärit :attn: ovat veljekset niin sopivina päivinä syntyneet. Mutta minähän oon hengessä mukana ja toivon, että kyselette taas kun seuraavaa eväsretkeä suunnittelette. Sitä kun ei koskaan tiedä, milloin minäkin villiinnyn ja lähden sinnepäin huristelemaan :whistle:

Nyt hiukka peppujenperkkuuta ja sitten ulkoilemaan. Iloista viikonalkua kaikille ja kirjoitelkaapas ahkeraan että saa käydä tämmönen laiskempi kirjottelijakin lueskelemassa =)
 
hennis
Hipsukka semmosta se on tuo opiskelu vaikka mulla vaan sillon tällön koulua vaan onki. =) Sain viimein sen referaatti kirjan luettua vielä pitäs raapustaa se ite reveraatti :) Hannee ehikkös kotia ennen eskari taksia? =) Joo ei kai tässä sen kummempata miten se tuo aika meneeki niin äkkiä kohta ruuanlaittoaki pitäs suunnitella. Jee muuten kahtena päivänä saaki anoppilan ruuilla olla kun neitikkä menee sinne hoitoon kun mulla sitä koulua. :p Juu mutta palataampa juttuloiseen taas..Pamboo laitan meiliä kunhan tässä tulee sopiva rako. =) B) :wave:
 
Hipsukka harmaana
viveca, ens viikko passaa hyvin... :wave: mulla on keskiviikkona menoa mutta muuten oon kotosalla =) soititko sinne kirkkoherran virastoon niistä perhekerhoista? Unohtui antaa se numero sulle :ashamed:
 
hennis
Huomenta mammat! :eek: :) Koulu aamu mulla tässä jotain ennen lähtöä raapustan. =) Aamukahvit juotu ja kohta startataan kohti Nivalaa kun Viivi sinne menee hoitoon. Jeps mutta eipä tässä aurinkoista tiistaita kaikkille palataan jutuuun taas! B) =) :wave:
 
Huomenta kaikille!!
Olen erinäisistä syistä pysytellyt taka-alalla...... :/
Myllyrantaan tulosta en osaa sanoa mitään,kivaa olisi nähdä,mutta en voi luvata mitään,täytyy katsoa millä mallilla asianlaidat silloin ovat!!! ;)
Henniksen kans olemme tavanneet joten kyllä teidät tunnistan jos tulen. =) =)
 
hennis
Huhuu mammat missä luuraatta? :attn: =) ette ikinä arvaa koe meni tosi hyvin mulla jes! =) Mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuloiseen taas. Hannee joko tansijalkaa kutkuttaa kovasti? Hipsukka huomennako teijän neitillä se neuvola oli? =) ;) B)
 
Heipsistä tännekin suunnalle!

On kuulkaa väsy olo, siivosin yläkerran tämän pvn aikana ja sitte käytiin pulkkamäessä. Mulla on kankku toiselta puolen ihan mustelmilla ku tuli lipsahettua rattiskan kyytistä... :x

Kyllä sitä lauantain menoiltaa kovasti jo oottelen! Just systerin kans tossa puhuttiin että kuinka sitä oottaa ihan hulluna jotain yhtä menoiltaa ja ne jotka pääsee joka viikko useesti eivät varmaan osaa "arvostaa" silleen sitä tuulettumista ku tämmöset kotiäitit jotka pääsee harvemmin. Vaikeesti selitetty mutta kuiteski...

Oon muuten ihan mahoton kenkä- ja laukkufriikki, Hennikselle sanoinki ku kävin Onlyn liikkeessä ja siellä oli ihania vaatteita jälleen kerran ja AIVAN ihanat kengät (näistä en maininnu), lähinnä kesäkorkkarit mutta aivan I H A N A T!!!

Meillä ei sitte isäntäkään päässy kotiin tänään... :( Tulee vasta huomenna jossain vaiheessa, eivät saaneet saalista purettua ja siksi kotiinpaluu viivästyy mutta sen sanon että parempi myöhään kun ei millonkaan. :)

Huomenna siivoamiset jatkuu ja leipoakin pitäis jottai. Meille tulee harvinaisia vieraita torstaina ja siksi pitää yrittää siivota kunnolla ja tosiaan täytys keksiä mitä leipois. Lupasin vieraille tehhä jottai ruokaaki kun ovat pitkänmatkalaisia ja jatkavat tästä sitten matkaa pohjoseen. Mietin vaan että mitähän ruokaa sitä laittais ku meitä on yht. 15 henkee. Ajattelin jonkinmoisen salaatin väsätä, mutta auttakaa ystävää hädässä ja antakaa vinkkiä mitä voisin laittaa näin isolle poppoolle ruuaks?!?!?!

Mutta hei, huomaan puoliksi nuokkuvani tässä koneella kun en keksi muuta kirjotettavaa, jotenka mun on paras lähtee pehkuihin.

Palataan juttuloisiin taas!!! B) :wave: :wave:
 
hennis
Huomenta vaan mammat! Juu se taitaa olla aika yleistä toi kenkä tai laukku frikkeys Hanne ;) =) Mulla vähä samaa vikaa laukkuja on vaikka kuinka monta. Isäntä sanooki että et kai saa taas muka tarvi uutta mutta pitää olla muka aina "joka asuun sopiva laukku hihihihih" ;) No joo ei ny ihan sentään mutta melkein jos ois niin paljo ylimäärästä rahaa. =) Hanne teeppäs vaikka perunamuusia ja jauhelihakastike se ainaki isolle porukalle nopea tehä tai sitte kinkkukiusaus tai jauhelihakeitto ym.... mutta eipä tässä pitää kouluun lähtee joten palataan juttuloiseen taas Hanne auts oli varmaan kipiä lento puhaltaa jos helpottaa... =) piähän isäntää hyvänä kun tulloo kotia. ;) =)
 
Huomenta vaan!

Meillä on se neuvola tänään tai sieltä tulee opiskelija tekemään vauvan punnitukset yms ja jutelleen aiheesta "perheen jaksaminen vauvan synnyttyä" :whistle: Hän tekee jotain projektia kouluunsa ja soitteli eilen ja kysyi voiko hän tulla jutteleen mun kanssa, kyllä se mulle passaa ku saa ihan luvan kanssa juoruta B) :D

mutta jännityksellä odotan kuinka paljon tuo pieni painaa.. Aamulla kävin puntarilla piikan kanssa ja sitten yksin niin tuon meidän mekaanisen vaa'an mukaan piika painais 6 kiloa!! :LOL: ei mahda han pitää paikkaansa ;)

Muuten viime yö meni paremmin, itse nukahdin aikaisin mutta iskä sitten oli piikan kanssa ja eikä mun tarvinut kuin syöttää.. Eikä ollut niin levotonkaan tuon antibiootin takia, ehkä ne maitohappobakteerit sittenkin autaa.. TOIVON KOVASTI! =) Nyt aamulla meinas olla lääkkeen oton takia vähän kärty mutta sain nukutettua ja keksin miljoonan dollarin huijauksen, kun tuntui että sylissä vaan viihtyy niin laitoin mun yöpaidan piikan kasvojen eteen nukkuessa niin onpa tuttu tuoksu heti nenän alla :LOL: ja täydestä menee! :heart:

Ja Hanne, tuo pottumuusi kera jauhelihakastikkeen on helppo ja toinen mitä itse laitan isommalle porukalle on spagetti ja kastike tai jos haluat vähän erinlaista niin tacot kera kaikkien lisukkeiden on kanssa hyvää :p

Mutta sellaista, taidan lähteä syömään itsekin jotain välipalaa tässä.. :wave:
 
hennis
Täällä ollaan koulusta kotevuttu. =) Kiva juttu että pikku neitillä paino noussu hyvin. =) Meijän neiti nukahti autoon ei taho maltaa tuolla mummolla ja ukilla nukkua päikkäreitä aina. =) On sitä touhuamista niin paljo aina. Juu mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuun taas. =) B)
 
hanne26,
tee vieraille vaikka kermaperunoita ja lihamureketta..ne voisit tehä jo tänään jos huomenna vieraat tulee niin ne on helppo sit lämmittää! ja sit kermakastiketta vaikka lisäksi ja salaattia.. :p
ja jälkkäriks vaikka rahkaa :p
 
Tervehdys!Oltiin muutaman päivän "lomalla" ja olettekin ahkerana taas kirjoitelleet.

Minä sitten mursin varpaani sunnuntaina ja nyt on edelleenkin vaikea astua jalan päälle.(syöttötuolit on vaarallisia pienessä kämpässä).Masukkikin on kovasti rauhallinen.parisen kertaa päivässä tunnen liikkeitä mutta muuten nukkua posottaa.Tai sitten varvas kipu on niin kaamea että en huomaa hiljaisempia liikkeitä.Ja esikoinenkin pitää liikkeessä.Kauheasti olisi tekemistä vielä ruan tekoa pakkaseen ja tavaroiden järjestelyä että mahdutaan tähän kämppään.Mutta kun ei kykene kunnolla tekemään kun nipistelee alapäästä sillai kummallisesti aina vähän väliä kun olen pystyssä.Supisteleekin toisinaan mutta useimmiten yöllä suppaa tai aamulla.Neuvola on 4.4 ja silloin on tavallinen neuvola.Eli varmaan joskus huhtikuun puolenvälin aikoihin on sitten lääkäritarkastus (viimeinen sorttiaan)ellen sitten erikseen varaa siihen aikaa tai jotain.
 
hennis
Helou mammat! Meillä kämpä kiiltää ;) =) kun sain tossa siivottua just. Missäs kaikki luuraa huhuuu :attn: B) Muna rikasta pääsiäistä kaikille! aurinkoista kans! =) B) ;) Palataan juttuun taas! ;) =)
 

Yhteistyössä