Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
hipsukka: anteeks annettu ja unohettu, mutta sen verran koin kolauksen ku kuitenki hyvää vaan tarkotin ja pieleen meni! että sen aikaa pyörin tässä ja vahdin ja lähetän vaikka sata pyyntöö ylläpitoon että se mun alotus poistetaan ja sitte voin olla vasta rauhassa ja poistua taka vasemmalle haavojani korjaileen.
vauva alkaa toipua mutta räkänen on edelleen niin sehän just kurjinta onki, neljän aikaan syötin ja sitte ei uni tullukkaan. :(
Henkee ahistaa ja kurkkua kuristaa, oon niin pahoillani ja pyydän kaikilta vielä kerran anteeks ku en tarkottanu mitään pahaa. :ashamed:
 
hennuli2: ei ne varmaan sitä poista mutta ajan oloonhan se putoaa ja putoaa ja katoaa jonnekin tuonne kaikkien avausten sekaan. Mutta ikävä oikeesti jos lopetat palstailun minusta sinä ainakin tunnut mukavalta ihmiseltä ja kun tuntuu meilläkin olevan tuota yhteistä aika paljon (muutakin kuin äkkipikainen ja tulinen luonne :ashamed: ) joten olis kiva tutusta paremminkin. Mietihän oikeesti jos jatkaisit kirjoittelua täällä meidän pinossa :hug: =)
 
en kehtaa
herra sinä, joka itket itkevien kanssa, opeta minua itkemään suruni pois.
anna minulla vapautta vuodattaa tuskani ulos. anna minulle rohkeutta katsoa murheen pohjaan. anna minulle viisautta myöntää suruni syyt. sillä herra jos et sinä vie minua suoraan suruni läpi, se kulkee mukanani aina, kasvaa muuriksi ympärilleni ja pitää minut elämälle vieraana.

-kodin rukouskirjasta-

rakas ystäväni en löytänyt omia sanoja, mutta olkoon tämä lohtuna ja apuna suuressa surussanne, jota en edes pysty kuvittelemaan.
koittakaa löytää tuki toisistanne ja rakastakaa toisianne, nyt te tarvitsette toisianne. :'( :'(
olette sydämessäni ja rukouksissani.
 
huomenet vaa kaikille!!!
mun pitäis imuriin tarttua mutta tuntuu taas vaihteeks et se painaa se imuri sen verta paljon et täytyy nyt ekaks keräillä voimia. :LOL: :whistle:
ulkona on taas niin syksyistä ettei yhtään innostais mennä uloskaan palelee. :kieh: meillä ainaki tuulee taas siihen malliin ettei tiedä mitä sitä lapsillekaan pukis päälle. :/ eilen ne karkaili pihalle välillä t-paitasillaan ja must tuntuu et eilen mä en muuta hokenukaan ku et pusero tai takki päälle. :whistle: ;) se vaa ei tainnu mennä kovin hyvin tenavien jakeluun. :/ vielä ei oo ketään ainakaa nuhanen että jospa ne oli jo valmiiks vähän karaistuneita ettei ihan pikku pyrähdyksistä sitä nuhaa saakaan. :/ =)
ei mutta kyllä se on nyt noustava ja mentävä kiiruusti tekemään jotain taas tälle päivää. :whistle: on mul pyykkikone jo käynnissä. :attn: :D
palaillaa asiaan myöhemmin.
:wave: :wave:
 

Yhteistyössä