Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
hennis
Huomenta ! Tervetuloa joukkoon carina =) =) Meijän neitilläki pikku kuumeilu menny ohi. =) =) Älä muuta sano Viveca kyllä muaki närästää aina välillä :( :kieh: ei oo kivaa mutta onneksi se öklötys on jo menny ohi. =) =) Niin carinalle pikku esittelyä asustellaan täällä Kalajoella. Isäntä 30v ja mä 29v tyttö 2v1kk masuvaavi rv15+1 =) =) laskettuaika 27.2-06 =) =) Jeps mutta eipä tässä sen kummempaa palataan askaan taas. :wave: =) =)
 
emppuliina
Tervetuloa joukkoomme carina!
Minä asustelen myös Kalajoella, perheeseen kuuluu isukki 25v minä (pian 22v) =) ja lapset neiti 4v ja poika 6 päivää.

Isäntä laittoi just takkaan tulet mukava pauke kuuluu. =)
Pikkumies kävi kylvyssäkin eilen,nautti suunnattomasti ei ääntä päästänyt. =)

Pitää vähän paikkoja siistiä kun terveydenhoitaja käy ilta-päivällä.
Muistinki että pitää mennä varaamaan neitille 4v neuvola.
:wave:
 
no tulinpas lukasee et millasen vastaanoton mun eka viesti oli saanu ja oli vaa todettava ettei mua sit taidettukaan pois potkia :LOL:
ekaks piti laittaa emppuliinalle onnittelut kääryläisen johdosta :flower: :hug: on ne vaa ihania ne vauvanyytit. :heart:
kiitos vaa muillekin esittelyistä =) en kyl silti viel muista et ketäs siel nyt sit esittäytykää mut ehkä mä täs ajan kanssa pääsen kärryille :whistle: ;)
mä laitoin aamulla meitin pojat kouluun ja jatkoin sit ite pienempien kans unia. =) se on meil tosi tavallista et mä käyn vaa pojat herättää ja sit ne omin päin lähtee kouluun ja mä jään vaan pienempien kans nukkumaan. :ashamed: ;) täytyy sekin varmaa heti tunnustaa et mä oon ihan älytön illanvirkku ja toivoton aamuntorkku :kieh: mä tein jopa kerran sellasen testin missä oli et voi opetella kääntämään tota nukkumisrytmiä mut sitte ku mä olin testin tehny niin se tulos olikin et "olet ehdottomasti iltaihminen ja sinulla tuskin rytminkääntäminen edes onnistuisi!" :ashamed: :LOL: eli se siitä hyvästä yrityksestä et josko tää mamma olis alkanu aamuisin nousemaa hieman aiemmin...ei siis toiveita. =) onneks lapset on periny multa nää unenlahjat nii sunnuntaiaamuisinkin meillä isäntä lukee hesarin jo muutamaan kertaan kannesta kanteen ennenku saa ketään muuta seurakseen :eek: ei vaa kyllä noi lapset alkaa jo heräilee vähän aiemmin silloin ku ne kuulee et iskä jotain hääräilee ja on jo hereillä. ;) mut minä nukun aina aamuisin pitkään,mua ei onneks haittaa ees meteli ku enhän mä sitä ees kuule. :whistle:
nyt tuli kyllä varsin nukkumispitoista tekstiä mut en mä oikeesti oo näin unettava tyyppi. :LOL: ;)
nyt me aletaa valmistautuu synttäreille lähtöön ku siskon poika täyttää 5v ja se on pyytäny sitte ton meiän tytön sinne nyt päivällä jo nii meenpä sinne sit itekin siskon kans juttelee. =)
mä jatkelen taas juttuu ku kotiudutaan.hauskaa aamupäivää vaa kaikille!!! :D
 
Hanne harmaana
Minäki voisin pienen esittelyn ittestäni tehä..

Elikkäs tämä mamma perheineen asustaa myös tässä Kalajoen lähimaastossa, ikää ittelläni on 28v, iskä on 27v ja lasten iät on vanhimmasta alottaen 6v poika, 4v poika ja 1v typykkä, omistamme myös tollasen mustan labbiksen jonka kanssa menee hermot melkein päivittäin. Nyt ollaan asusteltu reilu puoltoista tällä paikkakunnalla tuolta hieman pohjoisempaa muuttaneina.

Siinäpä sitä oli esittelyä kerrakseen.

Meillä neiti valvotti viime yönä yskän takia puoltoista tuntia ja nyt äiteen silmää uni painaa... :eek: Sinneppä tuo neiti kuuletti nukahtavan jotenka kömmin ite viereen koisimaan vähäks aikaa.

Palataanpa jutun tynkään taas jossain vaiheessa... :wave:
 
Hanne harmaana
Minäki voisin pienen esittelyn ittestäni tehä..

Elikkäs tämä mamma perheineen asustaa myös tässä Kalajoen lähimaastossa, ikää ittelläni on 28v, iskä on 27v ja lasten iät on vanhimmasta alottaen 6v poika, 4v poika ja 1v typykkä, omistamme myös tollasen mustan labbiksen jonka kanssa menee hermot melkein päivittäin. Nyt ollaan asusteltu reilu puoltoista tällä paikkakunnalla tuolta hieman pohjoisempaa muuttaneina.

Siinäpä sitä oli esittelyä kerrakseen.

Meillä neiti valvotti viime yönä yskän takia puoltoista tuntia ja nyt äiteen silmää uni painaa... :eek: Sinneppä tuo neiti kuuletti nukahtavan jotenka kömmin ite viereen koisimaan vähäks aikaa.

Palataanpa jutun tynkään taas jossain vaiheessa... :wave:
 
Hanne harmaana
Minäki voisin pienen esittelyn ittestäni tehä..

Elikkäs tämä mamma perheineen asustaa myös tässä Kalajoen lähimaastossa, ikää ittelläni on 28v, iskä on 27v ja lasten iät on vanhimmasta alottaen 6v poika, 4v poika ja 1v typykkä, omistamme myös tollasen mustan labbiksen jonka kanssa menee hermot melkein päivittäin. Nyt ollaan asusteltu reilu puoltoista tällä paikkakunnalla tuolta hieman pohjoisempaa muuttaneina.

Siinäpä sitä oli esittelyä kerrakseen.

Meillä neiti valvotti viime yönä yskän takia puoltoista tuntia ja nyt äiteen silmää uni painaa... :eek: Sinneppä tuo neiti kuuletti nukahtavan jotenka kömmin ite viereen koisimaan vähäks aikaa.

Palataanpa jutun tynkään taas jossain vaiheessa... :wave:
 
Hanne harmaana
Tämä mun asia tais tulla harvinaisen selväksi...

Näköjään tuli sitte triplana nuo mun raapustukset, kylläpä oonki taas ollu etevänä, mitehä tuoki onnistu.... :eek:

No mutta meen täältä pois nyt tilaa viemästä! :LOL:
 
Viveca harmaana
Hanne: Kertaus on opintojen äiti! ;)


Carina: Mullekin nuo aikaiset aamut tuottaa vaikeuksia, onneksi nyt ei tarvi kiirehtiä mihinkään, toisin kun silloin kun töissä kävi. Herätys klo 6, 7:ltä junalla töihin, kun oli tunnin työmatka. Oli se kauheeta. Joka ikinen aamu olin ku känkkäränkkä from hell ja aina tuli kiire. Nyt nukutaan pojan kanssa 8-9 asti, se alkaa oleen ihan sopiva aikataulu.

Emppuliina: Minä muistin että olisit ollut 25v, mutta se olikin se sun isäntä! Mut eipä tuolla iällä väliä! =) Jokos pojalle on nimi mietittynä?Tytöllä varmaan olis omia ehdotuksia?

Tänään tosissaan vähän alakuloa, väsymystä yms. ilmassa. Isännän kanssaki meni heti aamusta sukset ristiin jostain mitättömästä asiasta, huoh. Ovat nyt poikien kesken rautakauppaostoksilla, mun pitäis siivota... Jospa tää tästä.


 
\|O \|O \|O :snotty: :ashamed: Täällä ois myytävänä yks kappale 6 kk ikäisiä tyttöjä, ja harkinnas olis myös myydä sen tytön isoveli ikää 7v ja isäntäkin tulis kaupan päälle ikää 32v \|O Tämä flunssa vie voimat ja hermot, just anopin kanssa juttelin puhelimessa niin uhkasin lyöväni muille postimerkin persuuksiin ja pistäväni pohjoisen junaan koko pesueen :ashamed:

no, kaipa tämä jossain vaiheessa helpottaa ja alkaa elämä taas maistumaan mansikalta ja mannapuurolta :D

Viveca. sitä isännän kanssa riitely on ilmassa täälläkin, tai no ei me edes riidellä kun me hypätään se riitely vaihe yli ja aletaan suoraan mököttään :ashamed: On vaan jotenkin taas kiintiö täynnä tätä perhe-elämää. Kaikkein eniten mua kaihertaa se kun en pääse sinne jumpaan jota olen niin odottanut :( No, on tässa sen verran iloa tulossa että anoppi ja appi tulee meille la ja ovat vissiin useamman päivän ja tapetoivat pojan huoneen meille kaverina =) Tänään pitäsi menna valkaan ne tapetit.

Mikäs on emppuliinan olo? Onko haava vielä kipeä? Muistahan suihkutella sitä ahkeraan niin paranee paremmin.. Ja voi ku ne vauvat on niiiin hellusia :heart: Katselin tuossa just tytyn vauva kuvia niin on se tyttö ollut pieni, vaikka eipä tuo vieläkään niin hurja iso ole :saint:

Ja saunareisuu meni hyvin, istuttiin 60 asteen lämmössä ilman löylyn heittoa ja tyttö oli ihan ihmeissään =) ja sitten vihdoinkin saunan päätteeksi hän suostui olemaan ammeessa, kun tähän asti me ollaan vaan suihkuteltu kun amme ei ole ollut aiheuttanut muuta kuin hirveän huudon. Nyt meni tosi hyvin kun hänet pidettiin istumassa siinä :D

Mitähän muuta, tajunnan virta meinaa olla hieman tahmeaa, noh tuskin mitään vakavaa ja tärkeää mutta nyt syömään kun tyttö nukkuu niin saa rauhassa musuttaa :wave:
 
tultiinpas sit synttäreiltä ja oli ihan mukavaa käydä vähän taas herkuttelemassa :p =) kaikki herkut maistuu :ashamed: :whistle:
hanne:älä välitä vaik tuli toi sun viestis moneen kertaan. :D mä oon kans eräänkin kerran laittanu y-viestii ja sit se jostain kumman syystä on lähteny sen kolmeen kertaan menemään :eek: ;)
kukahan laittais meille tänää jotain ruokaa? :/ olisko joku halukas tulee kokiksi meille? :attn: ;) kyl mä ruokaa voisin tehdä jos joku aina kertois mulle et mitä tehdään. =) kaikista suurin homma on aina miettii se et mitä tekee :whistle: :ashamed:
mä sain äsken itestäni sen verran irti et imuroin tän kämpän. :whistle: :D tuntuu et tuolta rakennukselta kantautuu ihan hirveesti tota hiekkaa tänne kotiin asti. :eek: sit ukko tulee sellasissa sahanpuru-työvaatteissa sisälle ja sen tietää et se kulkeutuu joka paikkaan :headwall: :whistle: sitä löytyy jopa sohvannurkastakin \|O :/
ai nii pyörii mulla pyykkikonekin et mäpäs oon ollu ihan ahkerana. :kieh:
oottekste muuten kaikki kotiäitejä tällä hetkellä?tai ainaki te jotka nyt ihan tässä viimetteeks ootte tänne kirjotellu? :/ mä dementikko en enää muista et mitä mä siihen mun ekaa viestii laitoinkaa mut mä oon nyt sit viel ainaki marraskuun loppupuolelle asti kotona mut sit jotain töitä olis löydettävä ku tulee toi nuorin 3v. =) mä vaa oon sellanen kouluja käymätön tapaus et oikeesti mun pitäis lähtee johonkin koulunpenkille istumaa kun vaa keksis mitä sitä alkais opiskelee. :/ perhepäivähoitajan paperit mul on mut ei se ala mua silti kauheena kiehdo.tietysti sitä vois harkita jos ei muutakaa työtä löydä ku jostain olis rahaa kuitenki saatava. :( :whistle: loppuu meinaa multa kaikki kotihoitotuet sun muut sit marraskuussa. :( tai siis enhän mä mitään muuta saakaan nyt ku kh-tukea ja vähän sisaruskorotusta tosta tytöstä.lapsilisäthän tietysti jatkuu vaik toi yks tuki loppuukin. :whistle: olis siinä mulla huimat tulot ku jäis vaa kotiäidiks lapsilisien voimalla. :LOL: :LOL:
ei mut nyt on lähettävä keksimää mitä ruokaa laittais :headwall: :whistle:
jatkellaan taas kaikki ku ehitään. :D
 
hennis
Moikka moi mammat! Mä tossa jo vivecalle tekstiviestillä kehuin että isäntä osti eilen mulle uuden imurin kyllä nyt kelpaa siivota. =) ;) UUh kyllä se vaan jo tuo masuvaavi painaa :) =) ei millään maltas oottaa helmikuulle hih ;) =) Sitä aina joskus on ilmassa että tulee sanaharkkaa ukon kans :/ ei ne aina oikeen ymmärrä naisen elämää hih ;) ;) Joo mutta ei kai tässä sen kummempaa pitää lähtä yläkertaa siivoomaan loppuun kun isäntäki kotevu töistä niin saa neitin kans leikkiä sillä aikaa. Palataampa askaan taas. =) =) :wave:
 
hennis
Huomenta Uuh täällöis nyt tollanen 2v neiti myytävänä kauheen kiuku kohtauksen sai nyt aamulla. :( :kieh: No jospa tää tästä pikku hiljaa. =) Joo mutta eipä tässä sen kummempaa palataan askaan taas. =) :wave:
 
Huomenta!

Huhhuh, tää flunssa ei varmaan koskaa löysää otettaan minusta, nyt on tullut uutena oireena yskä \|O :ashamed: Noh, jospa en kuiten kuole tähän niin kuin intiaanit aikanaan :D

Eilen saatiin sitten paikalleen uusi hella ja jääkaappi, on kivat. Uunikin heti testattiin, yks huono puoli siinä on vaikka se pitäis olla lapsiturvallinen niin luukku on tosi kuuma ainakin täydellä lämmöllä pidettäessä :( Noh, eipä auta kuin vahtia sitten kun tekee siinä jotain että tuo tyttö ei lyö näppejään siihen. Ja pojan huoneeseen saatiin ostettua eilen tapetti, peräseinä tulee sellainen oikein syväsininen (aika paljon saman sininen kuin olkkarinsohva) jaj muut seinät on ns vanilijaa. ja meidän huoneeseen tilasin sen iki-ihanan ruusutapetin vaikka maksaakin ihan sika paljon :D Ajattelin että en huoli sitä toiseksi parasta vaihtoehtoa kun se sitten kaihertaa loppuikäni mua :whistle: Niih ja kun tuota remppa intoa on päällä niin suunnitelin jo tohkeissani vessan uudistusta ja kodinhoitohuoneen uudistusta ja olkkarin uudistusta MUTTA rahat vaan loppuu kesken jo tässä suunnitteluvaiheessa :headwall: Eli pakko tyytyä ajatukseen että pikku hiljaa ;)

Hanne voi olla ettei ole jaksamusta ja voimia lähteä käymään teillä mutta katotaankos sitten vaikka joku toinen päivä?

Viveca, mites olis perhekerho ens viikolla? :saint: :D

juuh, Carina meillä ei ole ongelmana ponniin nukkumiset vaan liian aikaiset herätykset kun tyttö singahtaa pystyyn jo ennen kuutta niin kuin tänään ja poika perässä puoli seiskan aikaa. Meillä on oikeestaan aina ollut että muksut on illan torkkuja ja aamunvirkkuja, ihan hyvä juttu arkisin mutta viikonloppuna vähän tympeä :/ Ja mulla odottaa vakityö paikallisessa liikkeessa kun äippäloma loppuu. Joulun jälkeen työt kutsuu sitten :eek: nyt tuntuu tosi kauhialta ajatus viedä tuo tyttö hoitoon mutta elämä on... :/ Ja me ei olla asuttu täällä kuin vasta pari vuotta että ihan muualaisia ollaan. :LOL:

Hennis, tsemppiä vaan sen tytön kanssa :hug: uhmakausi on ihan kauhea! Muistan kun käytin poikaa 3v neuvolassa ja hän ei halunnut lähteä pois sieltä niin houkuttelin häntä odotustilan pöydältä alta reilun tunnin pois ennen kuin meni hermot ja konttasin sinne pöydän alle myös itse ja hain muksun matkaan ja sitten lähdettiin \|O :ashamed: :LOL:

Mutta nyt täytyy :wave: tyttö ähisi tuossa äsken sen oloisesti että teki jotain vaippaan vaikka onneksi en sitä haistakaan =) heh, positiivisia puolia flunsassakin siis :attn: :wave:
 
huomenia vaa kaikille!!!
taas tää mamma heräili vasta kymmenen hujakoilla ja lapset oli heränny jo omia aikojaan.vanhin poika meni kymmeneksi kouluun ja oli antanu tolle meiän kuopukselle aamupalankin ennen lähtöään. :D se on kiva ku ne on omatoimisia ja auttaa toisiaan. :whistle: ;)

hipsukka: koita nyt pysyy järjissään sen flunssas kanssa älä yski keuhkoja pihalle!!! :attn: :whistle: ainaki olit positiivinen ku mainitsit et kiva ku ei haista vaik olis lapsella sonnat vaipassa :LOL:
nii ja onnittelut nyt vaan uuden uunin ja jääkaapin johdosta :D

mä en oo saanu viel mitään aikaseks tälle päivää paitsi yhen y-viestin. :ashamed: ;) se silti olikin tosi tärkee homma mun mielest. :) kait täs jotain pitäs koht mennä tekee ku vaa sais peppunsa irti tästä tuolista ja koneen ääreltä. :whistle: :kieh:

illalla olin taas tontilla ja pidettii ukon kanssa sunnittelutalkoot siel kahestaan. :D mittailtiin kaikki maholliset väliseinät et mitä kaapistoja minnekin nyt mahtuis jne. ja mihin tällätää sit minkäkin huoneen ovi ja laitetaanko umpi- vai avorappuset ym ym. :whistle: =) se oli silti ihan kivaa hommaa.mä tykkään aina tosta suunnitteluvaiheesta ja nyt ku kolmatta taloa jo rakennetaan niin kaikki alkaa olee niin tuttua puuhaa,tietää jo mitä haluaa ja miten mikäkin sit toimii käytännössä. =)

emppuliina:sulla oli muuten aika iso vaavi. :attn: :D mä en ton mun kuopuksen kanssa ihan pärjää sulle,se painoi syntyissään 4640g ja oli 52cm pitkä. :whistle: mitenköhän se niin isoks oli kasvanu toi meiänkin poika.sitä edellinen vauva toi meiän neiti painoi vaan 3010g :/ kauhee ero yhtäkkii vauvan koossa vaik ei mul mitään sokerihäikkiä ollu tota poikaa odottaessa,se vaan oli päättäny kasvaa jo masussa isoksi. =)

nyt tää mamma lähtee tekee jotain muutaki ku istuu täs koneella koko aamun. :ashamed: palaillaa juttuun. =)
 
emppuliina
Heissan!

Carina:Juu,oli siinä pojan jässikkä.Hänen siskonsa oli vielä vähän suurempi 5315g. =)

Neiti on antanut nimiehdotuksia:joko oman nimensä tai prinssi :LOL: että kumman nyt valitsis.

Sain eilen tikit pois,jee!haava on kyllä hyvin parantunut.Eikä ole ollut juuri yhtään kipeä.

Hyvin tuttua tuo uhmailu,meidän neiti näyttää parit kerrat päivässä pekan ja pätkän Justiinalta,kulmat kurtusssa ja kädet lanteilla :LOL:

Hipsukalle:jaksamista flunssan kourissa..

Lisään vielä tuohon mun esittelyyn että meiltäkin löytyy musta labbis melkein 5 vuotias.

mutta nyt siirryn sivuun.. :wave: :wave: =)
 
heips vaan!
tääl vaikuttaa olevan aika hiljasta mut jos multa kysyttäis syytä siihen nii mä sanoisin et nää plussan sivut on jostain aika syvältä :x tällä hetkellä. \|O lataa,lataa ja vieläki vaa lataa. :whistle: eihän näitä meinaa jaksaa ottella et sivut aina aukeis. :/ laittais nyt plussan väki nää kuntoon ettei mun tarvi menetää hermoja tän takii. :kieh:

emppuliina:eek:ot saanu tosi hyvii nimiehotuksia. :LOL: kait sä sit jommankumman noista valitset :/ :whistle: :LOL:

mun pitäis mennä tekee taas jotain ruokaa ku vaa jaksais.ei meil silti oo kyl muita syöjiä ees kotona ku minä ja toi tyttö ja nuorin poika.isot pojat on kavereillaan ja isäntä viel töissä. =)
ai nii mä olin äsken hetken pihalla noiden kahen nuorimman kanssa ja arvatkaas mitä tää meiän poika oppi????? :D sil ostettii alkukesästä pyörä ja tietysti siin on apparit kans mut ku vaik kuinka ollaa treenattu nii se polkeminen on ollu sitä et polkaisu eteen ja jarrutus...polkaisu eteen ja jälleen jarrutus :whistle: :whistle: mul on meinannu mennä hermot jo sen miljoona kertaa mut nyt äsken kattelin sitä ku tyttö autto pojalle alkuvauhdin ja poikapas lähtiki polkemaan.pitkän matkaa polki heti kerralla. :attn: :D en ollu uskoa silmiäni ;) :LOL: ihanaa ku se viimeinki tajus et miten se homma toimii.on jo vähän helpompaa nyt toi postinhakureissukin ku mä yleensä kävelen niitten kans ton 200metrii laatikolle ja takas. :) aina ne haluu ottaa sit pyörät mukaan ja sit mä oon joutunu koko aika auttaa poikaa et polkis nyt itekin vähän. :whistle: nyt se sit osaa,jee!!! :D
ajatelkaa kuin vähäsestä asiasta me äiditkin tullaan iloisiks? :ashamed: :LOL:
nii miksen mä muuten vois käyttää ihan nimiäkin näistä meitin kahesta nuorimmasta ku tuntuu niin hölmölle kirjottaa koko aika et tyttö ja poika.eli meiän neiti on lissu ja poika on tomppa.ihan näin lemppareilla mä niitä aina puhuttelen ja myöskin kirjotan eli käytänpä tästä eteenpäin noita nimiä. =)
mut nyt meen kahville ja sit alan tekee sitä ruokaa. :whistle: ;)
moikka vaan!!!
 
hennis
Moikka ! Kiitoksia Hannelle tarjoilusta :p =) Meillä neiti nukahti heti kun kotia päästiin ja sänkyyn. =) Tais äitiki vähä torkua samalla kun kirjaa luin ensin niin unihan se tuli sitte. =) Kirjaston kirja unetti hyvin :LOL: ;) Jeps mutta me tossa Hannen ja Vivecan kans puhuttiinki jo saunaillasta alustavasti =) vois pitää vaikka 24.9 meillä. Juups mutta palataampa juttuun taas moikka =) =) :wave: :wave:
 
Viveca harmaana
Onnittelut Carinan Tompalle uudesta taidosta! :flower:

Ja kiitokset tosiaan Hannelle kestityksestä! :p

Emppuliina: Prinssihän ois sulonen nimi! :D

Hipsukan poppoolle pikaista paranemista! Toivottavasti päästään porukalla sinne perhekerhoon ens vko:lla. Me yritetään raahautua sinne jo huomenaamunna... Katotaan kuin käy ja istunko vaan yksinäni siellä... :\|

Joo meinaa tuo flunssa yrittää iskeä meihinkin. Pojalla jo nenu vuotaa ja aivastelee ja ittellä on jotenki "kökkö" olo, lenkillä yritin käydä, mut kurvattiin lähikauppaan ostaan suklaata ja juomista, luulin et auttais mut ei. Piti kääntyä samantien takas kotiin, ku ei meinannu jaksaa kävellä. Voikun ei tulis mitään kauheeta tautia kummiskaan...

Poitsukin nukahti vasta nyt päikkäreille. Just kun Hannelle kehuin puoliltapäivin kuinka poika nukahtaa autoon ja siitä saa vaan nostaa vaunuihin jatkamaan unia... ja PAH! Kotiin päästiin niin ei ollu puhettakaan nukkumisesta. Nyt sentään väsähti niin saa itekin huilia.

Mutta mutta, eikai tässä kummosta. Kovasti tekis mieli suklaakakkua leipoa kun vain jaksaisi... ;) Jatkamme juttua huomenissa. MOI!!! :wave:
 
huomenia!!!
täytyy mun nyt alottaa tälle päivää joku viestinpoikanen et pääsette muutkin sitte vauhtiin. :LOL:
nyt alko sit rattaat lonksuttaa ihan tyhjää tuol päässä et mulla tais loppuu hyvin lyhyeen tää viesti :ashamed: :LOL: mä oon just tällänen et ekaks on olevinaan paljonki asiaa mu sit yhtäkkii ne jutut kaikkoo mun päästä jonnekin taivaan tuuliin. :whistle: :eek: no ainaki tiiätte et mä oon edelleen hengissä et ehkä täst viestistä nyt sellanen hyöty oli kuitenkin. :attn: :D
mä meen antaa nyt lapsille aamupalan ja koitan sit alkaa jotain tekee tälle päivää. =) sängyt on edelleen petaamatta eli jos alottais vaikka siitä... :/ ;)
palaillaa juttuun!!!
heissulivei!!! :D
 
Hanne harmaana
Moikka moi!

=) =) =)

Ajattelin tulla kera mokkapalakakkulautasen tulla kirjottamaan muutaman sanasen... :D

VIVECA, saitko leivottua mokkaruutuja??? Meillä nää on kohta syöty, täytyy vissiin leipoo lisää ku menee näin hyvin kaupaksi... :whistle:

VIVECALLE ja HENNIKSELLE kiitokset välitän neitin puolesta lahjuksista ja kyläilystä! :)

Kävin eilen siinä (s)permanentissä... :LOL: Lopputulos: ei vastaa täysin odotuksia mutta menettelee ja pääasia on että nyt on helpompi laittaa hiukset haluamallaan tavalla kun on käkkärää niin hiusta voipi taivutella paremmin. Meni sitte siitä 15.15:sta tonne puoli seiskaan ennenku kampaajalta olin kotona, olin ku mikäki pirttihirmu ku pääsin kotiin nälkäsenä "peikkona".

Onpas todella mukava kun saatiin CARINA joukkoomme skriivailemaan!!! Jospa tää muittenki mammojen kirjottelu vilkastuis taas kun on uutta porukkaa saatu palstallemme. Tulikin mieleen että mitähän mahtaa PAMBOOlle, SMUIRFFIINAlle ja muille palstalta poissaolleille kuulua kun ei oo aikoihin mitään kuulunu...

Sanokaas ny että mihin me isännän kanssa lähettäs viikonlopux, ehotuksia otetaan vastaan. Paikka pitäs olla sellasen 1-2 tunnin ajomatkan päässä jonne vois ottaa koirankin mukaan ja majotusmuoto ois mökki. Me tarttettas kahenkeskistä laatuaikaa jossain muualla ku kotona ja nyt pitäs keksiä mihin me mentäis, oon netistä yrittäny kattella mihin mentäs muttei mitään sopivaa oo sattunu eteen. Nii, ei tää suinkaan täysin kahenkeskistä laatuaikaa tuu olemaan kun pienempi neiti on mukana mutta, isompi laps ku on isänsä luona nii ei hänestä tarvii huolehtia. :)

Ihana kuulla että EMPPULIINAn vointi on hyvä ja massu paranee hyvin, mitenkäs teillä pikkumies on alkanu kotona viihtymään, onko hällä minkälaiset rytmit? Voihan olla ettei noin pienellä mitään rytmejä vielä oo mutta onko millaset syöttövälit jne...

HIPSUKKA, käytitkö piikaa lekurilla, löytykö mitään "vaivaa"? Onko sulle ittellä mikä vointi flunssan kanssa? Toivottavasti alkaa taudit pian helpottaa eikö viikkotolkulla oloa tukkosena pidä. Ittellä on vielä pikkasen nokan tukkosuutta mutta päivä päivältä vähemmän.

Taitaa tulla niin pitkä viesti että kone sanoo että istunto vanhentunut, täytyyki laittaa viesti tulemaan ennenku käy just noin.

Palataanpa taas jutun juurelle!

B) Aurinkoista päivää vaan kaikille!!! B)
 
hennis
Moikka moi vaan! Eipä kiitelemistä lahjoista Hanne =) Ihana ilma tosiaan ulkona saa matot tuulettua rauhassa siihen asti kun ukko kotevuu niin voi sitte pestä lattian. Jeps mutta palataampa juttuun taas. =) :wave: B)
 
Olo on noh ei hyvä, mutta menettelee. Aamulla ja viime yönä särki päätä siihen malliin että epäilin jo poskiontelotulehdusta mutta nyt päivällä ei ole ollut sitten enää. onneksi.

Tulin lukaseen tässä kesken kaappien siivouksen teidän turinat joten täytyy mennä nyt jatkaan kun mulla on sitten tunnin päästä jo hiusten leikkuu. Pittää vissiin pestä kaikki hämähäkinseitit korvitten takaa pois mitä noiden komeroiden perältä muhun on tarttunut :LOL:

Juuh mutta palataanpa illalla asiaan paremmin :wave:
 
no olipas täällä moni käyny jotain juttua vääntämäs. :D mä just tulin kotiin ku käväsin tossa postissa ja kaupassa.mies oli tullu sillä aikaa töistä ja ku mä pääsin sisälle nii se moikkas ovella ja lähti tontille. =) meille tulee ne kattotuolit nyt sit viimeinkin.johan niitä oliki saanu ootella. :whistle: jospa se talo nyt alkais edistyy. :/ =)

must olis niin kiva kysellä teilt kuulumisii ihan henk.kohtasesti näin pa
lstan välityksella mut en mä raasu vieläkää muista et ketä tääl nyt sit onkaan muita ja kellä oli minkäkin ikäsii lapsia tai koiria. :ashamed: =) lapsia oli kaikilla,sen mä jo tiiän!!! :attn: :LOL:

*laittaa tompalle kengät jalkaan tässä välissä* =)
lähti lissu ja tomppa pihalle.mä oon nyt siis ihan yksin kotona,tai siis sisällä. :D vanhin poika on viel koulussa ja nuorempi lähti isänsä kans tontille. :\|
mä sain ruuanteosta vapautuksen tälle päivää ku olin niin fiksu et ostin kaupasta hampurilaisia ja ne uppoo meiän tenaville ku veitsi voihin. =) mies oli käyny edustajan kanssa syömässä äskettäin ja ilmotti et hälle ei ruokaa tarvi tänään sit laittaa.ajatelkaa kuin ihanne tilanne :D (mähän ihan meinasin alkaa riimittelee...ihanne tilanne :LOL: )
joo ei nää mun jutut taas kauheen järkevii oo mut onneks tääl oli kaikki höpinät luvallisii nii mä pärjään varmaan ihan hyvin tääl teiän muiden kans. :whistle: ;)
mun tekis mieli leipoo jotain mut keksis taas mitä leipois :/ ei aina jaksais vääntää niitä samoja kakkuja ja piiraita vaik ne oliski kaikki aika :p hyviä meinaan. :p ;)
pitkäähän ketju hengissä ja mä myös koitan olla aktiivinen nyt vielä ku mul on aikaa enempi. =) jossain vaihees mul alkaa olee aika vilskettä ku mä saan luottotehtäviä tuol rakennuksella. :eek: :LOL:
moikka vaa kaikille!!! :D
 
hennis
carina kyllä sä pikku hiljaa opit meijät tuntemaan ja nickien takaa. =) =) Mulla oli siis 2v tyttö ja toista ootellaan rv15+4 nyt menossa. =) =) Just sain lattian pestyä ihana puhas tuoksu. =) =) Jeps että semmosta mutta palataampa juttuloiseen taas moro =) :wave: :wave:
 

Yhteistyössä