Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
Viveca harmaana
Urhon muistolle:

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
niin pitkä on matka, ei kotia näy,
:,:vaan ihana enkeli vierellä käy.:,:

On pimeä korpi ja kivinen tie.
Ja usein se käytävä liukaskin lie.
Oi pianhan lapsonen langeta vois,
:,:jos käsi ei enkelin kädessä ois.:,:

Ja syntikin mustia verkkoja vaan
on laajalle laskenut korpehen maan.
Niin pianhan niihinkin tarttua vois,
:,:jos käsi ei enkelin kädessä ois.:,:

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
Oi, laps' ethän milloinkaan ottaakaan vois
:,:sä kättäsi enkelin kädestä pois.:,:

sanat Immi Hellen

 
Viveca harmaana
Urhon muistolle:

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
niin pitkä on matka, ei kotia näy,
:,:vaan ihana enkeli vierellä käy.:,:

On pimeä korpi ja kivinen tie.
Ja usein se käytävä liukaskin lie.
Oi pianhan lapsonen langeta vois,
:,:jos käsi ei enkelin kädessä ois.:,:

Ja syntikin mustia verkkoja vaan
on laajalle laskenut korpehen maan.
Niin pianhan niihinkin tarttua vois,
:,:jos käsi ei enkelin kädessä ois.:,:

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
Oi, laps' ethän milloinkaan ottaakaan vois
:,:sä kättäsi enkelin kädestä pois.:,:

sanat Immi Hellen

 
Huomenta mammat! :wave:

Mites on aamu lähetynyt käyntiin ja kuinkas viikonloppu meni? Kovasti on ollut tuo Sartsukan ja Tapanin murhe mielenpäällä täälläkin ja heille olen toivonut kovasti voimia ja uskoa tulevaisuuteen.

Oma napaa sen verran että pojan huone on nyt tapetoitu ja ihan kiva tuli vaikka hommaa siinä oli ihan hirveesti. Noh lopussa kiitos seisoo =)

Nyt laittamaan poika koulutielle, he menevät tänään ja huomenna uimaan =) kovastihan tuo on tohekeissaan asiasta =)

:wave:
 
Hipuskka: hengissä eilisestä selvisin vaikkaki viime yönä en oo neljän jälkeen nukkunu ja mielen päällä taas eilinen. :ashamed: No mutta jospa ihminen virheistään oppis ja alkaa tää mun palstailu oleen sitte tässä. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 08:26 hennuli2 kirjoitti:
Hipuskka: hengissä eilisestä selvisin vaikkaki viime yönä en oo neljän jälkeen nukkunu ja mielen päällä taas eilinen. :ashamed: No mutta jospa ihminen virheistään oppis ja alkaa tää mun palstailu oleen sitte tässä. :wave:
Höpö, höpö että lopetat palstailu =) hyppäät vaan tänne meidän pinoon jakaan arjen huolet ja ilot *miksiköhän kirjoitin huolet ensin :eek: * noh kuiten, minäkin mietin sitä eilistä ja myönnän ylireagoineeni :flower: , syistä joita kerroin jo sulle y-nä sekä väsymys varmaan teki oman osansa *tyttö herää ennen kuutta ja syö yöllä jne jne (seli seli, totean itselleni)* Miten teidän pienen flunssa voi? Onko kuume jo laskenut? Meillä ei meinaa tämä flunssa helpottaa, mutta onneksi tuo tyty on vielä pahimmilta säästynyt.

Nyt vaan uusin purjein kohti tätä päivää ja parempaa mieltä, ja sori oikeesti se mun eilinen tilttaus, ei tarvi todellaakaan mun sanomisten takia lopettaa ja toisaalta eihän se sun syy ole että me ollaan kirjoiteltu vaikka mitä tähän meidän pinoon, olis pitänyt kirjoitusvaiheessa itse kenenkin muistaa että kuka tahansa voi käydä nämä lukemassa. Itse en vaan "tykkää" ajatuksesta että joku tuttu tai tutun tuttu tai muuten vaan joku seuraa meidän elämää tän palstan kautta ja sitten vielä tunnistaa minut myös oikeassa elämässä. Ymmärrätkö mitä yritän selittää? :( Ajatuskin on jotenkin puistattava, että joku tietää koska isäntä on poissa ja koska kotona jne jne Mutta en minäkään meinaa lopettaa, vaan pidän jutut ehkä vielä enemmän tuolla "hölynpölyn" tasolla, eikä se edes ole vaikeaa kun minut tuntee B) :headwall:

Mukavaa päivää vaan teillekin sinne rannikolle :wave: :flower:
 

Yhteistyössä