YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

Tänneppä siis uusia viestejämme! :)

Eli laitetaan ihan tähän alkuun että meidän alueen tapaaminen siis 19.2. Ylivieskassa Kärkkäisen Pedrinaksessa klo 12.

Ilmoittaudutaanpa vaikka saman tien, elikkäs minä viisoon ja heilutan kätösiä kovasti että olen tulossa takuulla (se tekee kokonaiset yksi osanottajaa tähän mennessä :LOL: :LOL: )!!
 
Semmosta vaan ajattelin tähän minun oman kirjoituksen perään laittaa että UUSILLEKIN tiedoksi että me tuossa muitten mammojen kanssa mietittiin ens kesälle semmosta "irtiotto-iltaa/yötä". Eli siis vuokrattais mökki vaikka tästä Hiekkasärkiltä ja oltas koko poppoo yhden yön yli siellä, paisteltas makkaraa takan ääressä, saunottas ja kukapa sanoo ettei voitais vaikka pistää jalalla koreesti ja kävästä vähän viihteellä, mutta ylipäätään kokoonnuttais yhteen rentoutumaan arjesta ja parantamaan muoilmoo.

Hitsi ku oikeen miettii nii tahtois kovasti että ois kesä jo *kaihoisana miettii kuinka me takan äärellä paistellaan makkaraa ja lätistään "naisten" juttuja* huoh...

Kuinka moni olikaan innostunu tästä mun suuresta visiosta saada meidät mammat yhteen hauskanpitoon (vai oliko tämä niitä meikäläisen hassuja ideoita)..?
 
hennis
ilmottautuu messiin mukaan!! =) =) Juu kovasti ootellaan täälläki jo kesää ja merenrannassa mökkiä ja niitä naistenjuttuja takan ääressä . Niin ja saunomista aah... =) Kylmä siideri ai että... :p ;)
 
Huomenta kaikille.... :wave: tää olikin hyvä homma aloittaa uusi ketju,oli sen verran pitkäksi venähtänyt jo tuo eka! :whistle:
Juu täällä kans innoissaan odottelee yks ens kesää,toivottavasti löydetään sopiva ajankohta et mahdollisimman moni pääsis!!Oliskohan elokuun alku sopiva,mitäs olette mieltä??Pitäis ainakin meriveden olla lämmintä uitavaksi tällaiselle "vilukissalle",toivottavasti!! :D :D :D
 
auri74
Huomenta vaan! :D

Täällä kanssa viisoo yks mamma lisää pedrinakseen tulon puolesta ja kesäistä mökkeilyä kannatan myös.. :wave:

ihan hyvä idea vaihtaa välillä tätä ketjua kun edellinen alkoi olla melko pitkä :whistle: Ei kait me mammat olla juoruttu ;)

Tänään ei ole mitään suunnitelmaa, no matot pitää hakea postista kun tulivat. Tilasin sellaiset paperinarumatot eteiseen.. Tuo matto mikä meillä on olohuoneessa on osoittautunut sen verran hyväksi, että ajattelin sitten sijoittaa lisää... =)

Eipä täällä muuta, kuin olo on kuin omenalla! \|O

Kirjoitellaanpas taas!
 
Päivää vain kaikille!Juu tapaamiseen ollaan tulossa!Mielelläni siihen kesähommaankin mutta kun ei ole lastenvahtia joten voipi olla että hauskuus jää minulta pitämättä.(kun ei edes synnytyksen ajaksi ole yhdelle lapselle miten ihmeessä kesällä kiiruun keskellä kahdelle :/ )

Otto on tuli viimeyön aikana kipeäksi.Kauhea flunssa iski ihan yhtäkkiä yön aikana.Eilen päivällä hieman kyllä yski mutta enhän minä siitä mitään tajunnut :/ Kuumetta oli pikkaisen meni supolla ohitse.Nyt ainakin tuossa lattialla leikkii traktorillaan,mutta yskä ja nuha kuitenkin on.Kaikenlisäksi mieskin rykii ja niistää siihen malliin että saas nähdä onko täsäs kohta kaksi hoivattavaa. :/ Eilen mies kyllä päämsärkyä valitteli että olisko ollut jotenkin kipeeksi tulossa kans jo eilen. :/

Masukki onneksi ilmoittelee itsestään ihan mukavasti.Tosin myös supisteleekin ihan mukavasti kun yön kannoin 11kilon jöötiä.Mies kyllä otti sitten neljästä eteenpäin mutta en minä kuitenkaan nukutuksi saanut. :/

Kävin vasta nyt vanhassa pinossa ja siellähän oli joku pullaani kehunut! =) Kiitosta vain jos maistui! =)

 
hennis
Aurii kyllä se vaavi sieltä varmaan kohta syntyypi jännää ;) koita jaksaa. :hug: :flower: =) Mutta eipä tässä jaksamista Sartsukalle koitakaahan flunsasta selvitä :hug: :flower: Palataan juttuun taas! :wave:
 
Päivää vaan tännekin!

Ajattelin esitellä pikkasen itteeni kun uusia on tullut mukaan. Elikkäs olen 27-vuotias (vaikka nicki kertoo ihan muuta) äityli tästä Kalajoen kupeesta, lapsia häärää jaloissa kaksi joista isompi 6v poika ja pienempi 5kk tyttö + isännällä (26v) on myös poika 4v. Nyt ollaan asuttu vuoden verran tällä paikkakunnalla. Että semmosta...

HIPSUKKA, olit vaihtanut nimimerkkiä, paljastahan nyt kuka olet siis että millä nimimerkillä aiemmin kirjottelit. ;)

SARTSUKAN perheelle lähetän flunssaa parantavia säteitä, ~~~~~~ kas noin... Toivottavasti pian tauti hellittää!!

Mitähän mulla muuta oli mielen päällä.... hmm...

TJAAH pesin sitte pari tytön paitaa piloille kun oli samaan koneelliseen lipsahtanu punanen lakki ja nuo vaaleet sai sitte punasta väriä... Kertokaas te viisaammat että jos pesen koneessa sen Klorinin kera niin paljonko sitä passais koneeseen laittaa??

AURI, aiotko nukuttaa vauvaa siinä äippäpakkauksen laatikossa? Ajattelin vaan kun mulle palautu just semmonen itse ommeltu röyhelö joka passaa tommoseen laatikkoon, että jos haluat käyttöön sen niin voin tuoda lainaksi. Sain tuon äitiysuikkarinki takasin mutten viihi sitä sulle enää esittää kun toimitan sua jo sinne synnyttämään!!! ...mars matkaan sieltä... :eek: Extrasuperhyper tehokkaita zuppareita sulle sinne, ei muuta kun tsemppiä että alkas jo jotain tapahtumaan!!

No mutta eipä tässä, poju tulee justiin koulusta ja suuntaamme nokkamme tuohon äiti-lapsi -piiriin.

Palataan juttuloiseen, kuten Hennis tuumaa sanoa!!! :wave:

 
Saatte kerran kukainenkin arvata kuka ooon... Oon siis viimeisilläni raskaana ja asun ylivieskassa :LOL: :LOL:

Eli siis joo Hanne voin ottaa sen röyhelön lainaan, ajattelin nukuttaa vaununkopassa ens alkuun mutta jos tuntuu hankalalta eli kopan rahtaaminen edes taas vaunuista niin sitten viritän sen äippälaatikon... Joo enpä mie uimapukua tarvi, jos en sitten häveliääseen vesisynnyttykseen :ashamed: Mutta vesisynnytys taitaa olla mun kohdalla pois suljettu vaihtoehto kun ei tää mun nahka kestä vedessä killumista... :( ja minä liottaisin niitä vaatteita ekana kloriitti vedessä ja sitten pesisin vasta... Joskus (varmaan sata kertaa siis) oon tehnyt saman virheen niin oon huomannut että liottamalla saa paremmin puhdasta kuin koneeseen ainetta laittamalla :wave: :whistle:

Yritähän Sartsukka paranella poikaa. Meillä on kanssa ollut erinäisiä flunssia tässä viime aikoina ja on se vaan kumma miten lapsen sairaus vie äidiltäkin voimat vähiin?!? Vaikka meilläkin poika on niin iso että on jo ihan tolkku, mutta kyllä se vaan äiti joka hoitaan joutuu :hug: eli voima sullekin...

Eipä tässä oikein mitään, isäntä "huudattaa" sähkökitaraa selän takana ja vauva on ihan hepakassa... Pojan ääni ja iskän kitaran soitto on sellaiset että mihin oon huomannut pienen reagoivan aivan selvästi... Onpa kumma, molemmat on pelkoisen kovia ääniä välillä ;)

Mutta nyt pitäsi lähteä kylille asioille.. :wave:

 
hennis
Dodii nyt on kämpä siivottu =) Neitikkä päikkäreillä niin tässä aikaa nyt kirjotella tänne. ;) Pitäsköhän se munki vetästä pikanen esittely kun uusia mammoja on tullu messiin. =) Elikkäs Kalajoella asustellaan niinku toi Hanneki ja ite oon 29v ja isäntä 29v tosin isäntä siis 75 syntyny mutta mä kun oon alkuvuoden lapsi niin ollaan melkein saman ikäsiä vaikka siis mä 76 syntyny. Juu mutta meijän neiti on 1v 6kk melkoinen ikiliikkuja ;) pitää mamman viriänä.Aurille koittaa lähettää suppareita lisää ¤¤¤¤ noin tulikohan perille? ;) Mutta eipä tässä mä lähen ahmiin juoruja seiskapäiväälehdestä joten palaamme siihen KUULUISAAN juttuloiseen Taas! ;) B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 13:04 hipsukka kirjoitti:
Saatte kerran kukainenkin arvata kuka ooon... Oon siis viimeisilläni raskaana ja asun ylivieskassa :LOL: :LOL:

Eli siis joo Hanne voin ottaa sen röyhelön lainaan, ajattelin nukuttaa vaununkopassa ens alkuun mutta jos tuntuu hankalalta eli kopan rahtaaminen edes taas vaunuista niin sitten viritän sen äippälaatikon... Joo enpä mie uimapukua tarvi, jos en sitten häveliääseen vesisynnyttykseen :ashamed: Mutta vesisynnytys taitaa olla mun kohdalla pois suljettu vaihtoehto kun ei tää mun nahka kestä vedessä killumista... :( ja minä liottaisin niitä vaatteita ekana kloriitti vedessä ja sitten pesisin vasta... Joskus (varmaan sata kertaa siis) oon tehnyt saman virheen niin oon huomannut että liottamalla saa paremmin puhdasta kuin koneeseen ainetta laittamalla :wave: :whistle:

Yritähän Sartsukka paranella poikaa. Meillä on kanssa ollut erinäisiä flunssia tässä viime aikoina ja on se vaan kumma miten lapsen sairaus vie äidiltäkin voimat vähiin?!? Vaikka meilläkin poika on niin iso että on jo ihan tolkku, mutta kyllä se vaan äiti joka hoitaan joutuu :hug: eli voima sullekin...

Eipä tässä oikein mitään, isäntä "huudattaa" sähkökitaraa selän takana ja vauva on ihan hepakassa... Pojan ääni ja iskän kitaran soitto on sellaiset että mihin oon huomannut pienen reagoivan aivan selvästi... Onpa kumma, molemmat on pelkoisen kovia ääniä välillä ;)

Mutta nyt pitäsi lähteä kylille asioille.. :wave:
SIE OOT AURI!!! :attn: :LOL: :LOL:
 
auri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 13:26 hennis kirjoitti:
Tuus auri tänne bailaan niin jo alkaa vaavi syntymään mulla meinaa rokki soi hih menee oikeesti ihan jalan alle. B) B) ;)
joo, niin pitäis \|O kummipoika on tulossa hoitoon niin jos konttais parin tuntia hänen kanssaan tuolla lattialle niin josko sitten meidänkin vauva tajuais kuinka mukava äitin mahan ulkopuolella voi olla ;)
 
\|O Hohhoijaa kun vätystää........ Alkaa tää kotona yksin nököttäminen jo pikkuhiljaa ahdistamaan. Jospa kestäisin sinne tapaamiseen asti kuitenkin :/ Eli minä olen ehdottomasti tulossa Pedrinakseen mässäilemään ja mökkeily kesällä kiinnostaa myös!!!

Toi mun nicki on kyl niin keksitty et ei kyl millään lailla viittaa meikään. Tuntu vaan et kaikki nickit mitä yritin omia oli jo varattu, blääh! Mut Viveca on vaan jäänyt jostain mieleeni kauniina nimenä, joten toivotaan et tässä tapauksessa nimi kaunistaisi riutunutta äitiäkin, :LOL:

Täällähän on muuten aikalailla samanikäistä porukkaa, itse olen 27v... Nyt ei juttu oikein luista joten raapustelenpa lisää taas jossain välissä. MOI! :wave:
 
Siis joo pitää varmaan uusillekin kertoa jotain itsestä.. Oon siis entinen auri74, entinen nimimerkki varmaan kertoo jo että on 30v.. Perheeseen kuuluu siis esikouluikäinen poika ja aviopuoliso, sekä vauvaa odotellaan syntyväksi hetkellä millä hyvänsä (ainakin toivon niin). Laskettu siis 19.2.. JA Viveca jos sulla on auto käytös niin meillä voi tulla käymään, Oon kotosalla kun isännällä on auto töiden takia aina allaan ja minä en tän valtavan vatsani kanssa kovina kauas pääse omin voimin \|O :ashamed: kun ei asuta keskustassa vaan täällä niemelänkylällä, eteläpuolella niin kuin paikkakuntalaiset asian ilmaisee..

Ja tuo hipsukka, ei kuvaa mua no, kovin hyvin :D Oon melkoinen hölöttäjä oikeesti :ashamed:
 
Jaa vai on se iskenyt tännekin nikin vaihto viikko,ei kai muut meinaa rueta samaan puuhaan?? ;) ;) ;) :p :p :p
Jaa mun esittelyä löytyy tuolta profiilista,paikkakunnasta sen verran et Ylivieskasta sisämaahan noin 100km! ;) Muutamat teistä tietääkin,en vaan viitsi huudella täällä siitä,yv:tä saa laittaa jos haluaa!! =) =) =) =) :wave: :wave: :wave:
 
hennis
No niin nyt on lenkilläki käyty =) Pirsakka keli ulkona ei pyrytä luntakaan enää ainakaan täällä Pitkäsenkylällä. =) Joo mutta ei kai tässä pitää mennä hakemaan neitikkä suihkusta kun meni iskän kans. =) Palataan juttuloiseen taas! Smurfiinalle tiedoksi en meinaa vaihtaa nickiä ;) =)
 
SMURFFIINA HARMAANA
Huomenia vaan kaikille,en jaksanut kirjautua,kun tulin vilaseen.... ;) on taas sellainen mieliala aamu,että kaikki tympii!!! :kieh: :kieh: taitaa olla menkat tuloillaan :LOL: :LOL: älkää välittäkö fiilikset on vähän tällaiset nyt!! :eek: :eek: :eek: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: Jospa päivämmällä vähän piristyis toi tunne puolikin B) B)
 

Yhteistyössä