YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

Päivää!

Kunnasta sosiaalityöntekijä käynyt ja nyt tuntuisi sille että asiat jopa saattaisikin järjestyä nimittäin siis tuon synnytyksen osalta että ei tarvitsekaan synnyttää kotona että mieskin pääsisi osalliseksi siitä ihanasta tapahtumasta.Seuraava tapaaminen laitettiin kuukauden päähän ja sitten varmaan sovimme huhtikuullekin tapaamisen niin että sitten heitä tulee kaksi.Huhtikuussa kun olisi tarkoitus enempikin miettiä minkälaista apua kaikkein kiireimmäksi aikaa tarvitsen.Siis siksi aikaa kun mies asuu navetassa ja pellolla.

Hernekeittokin on syöty ja toinen koneellinen pyykkiäkin on jo koneessa.Otto heräsi aamulla taas aikaisin ja meni hetken päästä nuikkumaan ja nukkuikin puolikymppiin ja nyt meni ekoilla päikkäreille ja eipä se enempää nukukaan tänään sitten olettaisin ainakin.

Itselläni alkaa räkätauti helpottamaan ainakin tänään on jo paljon parempi päiväkin.Tapani on nyt tuolla vanhalla puolella äitilleen laittamassa levyjä seinään.Tosin kohta pitää hätyytellä syömään pannaria jahka nyt ensin valmistuu.Ei enään kauaa mene.Laskiaispullat syötiin jo sunnuntaina en jaksa tänään leipoa.Aamu meni siivotessa ja ajattelin kokeilla jos saisi pärin päivän tauon jälkeen sukkaa neuloa iltasella.

Että tämmösiä tänne.Aurinko paistaa niin ulkona kuin sisälläkin eli siis aurinkoinen ja iloinen olo kaikin puolin etenkin hyvin menneen sosiaalityöntekijän käynnin jälkeen.
 
Huomenta kaikille tasapuolisesti!Ihanaa kun alkaa oleen vointikin jo paaljon parempi.Tänään onkin Kokkolassa tapaaminen ja mies lähtee kuskaan kun sillä on siellä jotain asioita jotka hoitaa sit sillä välin kun minä olen syöpöttelemässä ja pitämässä hauskaa.

Meillä Otto on mennyt ihan kummaksi.Iltamaidon määrä on lisääntynyt hurjasti ja yöt pidentynyt ja päivällä on enäään yhdet unet.Tai ainakin tässä nyt parina päivänä on mennyt näin.

Joo eipä tässä muuta.Meen nauttimaan aamupalaa jos saan sen yksin syödä ja laitan Otollekin puuron jo valmiiksi kun ei se siellä enään tuntia kauempaa nuku.
 
Huomenta vaan tännekin!

Juuh, ollaan tosiaan Henniksen ja Sartsukan kanssa menossa Kokkolaan tutustumaan äityleihin.

Eilen tosiaan käytiin Henniksen kanssa jumpassa ja täytyy sanoa että oli kyllä tosi miellyttävä jumppa, takuuvarmasti tulee lähettyä toisteki.

En tässä kerkee kummempia tarinoimaan kun täytyy yheksäs olla koululla ilmottamassa poika ekaluokalle. Että katellaanpas taas kun on vähän paremmin aikaa!! :wave:
 
Kiva kuulla että Sartsukalla synnytysasiat alkaa hoitumaan :hug:

Auttakaahan tietämätöntä: Onko Ylivieskassa mitään vauvamuskaria tms., taikka sitten jotain äitien & lapsien tapaamistiloja, kahvilatoimintaa tms.??? Mä tunnen olevani niin ulkopuolinen vielä kaikesta!!! Tapaamista odottelen siis innolla!!!

Oon muuten ollut 5 asti ylhäällä!!! Todella outoa... Poikakin heräsi silloin, kun meinasi ilmeisesti lähteä isännän kanssa töihin! Vaan nukahti 7.ltä uudestaan ja nukkuu siis vielä. Itse olen kerrankin saanut jotain aikaiseksi jo aamusta! =)

Jahas, poika heräs! Hyvä ajoitus!

 
päivää vaan kaikille kansalle!

Mukavaa tapaamista siellä Kokkolassa :wave: Edustakaa nyt kunnolla tämän perän mammoja ;)

Täällä ei oikeestaan mitään - yllättäen. Pojalla on lyhyt päivä tänään onneksi kun oon ollut hereillä kanssa kuudesta tai silloin kävin ylhäällä ja sitten vaan torkkunut.. lupasin lähteä poitsun kanssa stiigalla laskeen tuonne rantaa, saa nähdä joutuuko poitsu mua vetään sitten takaspäin kun kunto pettää :D ;)

Eilen oli taas kyllä mun hermot ns koetuksella kun hain poitsun tarhasta niin hän sanoo mulle että "onko äiti totta että mä en pääse taivaaseen?" minä sitten tietenkin ihan äimänkäkenä että"mitenkäs niin?" Selitys oli kun naapurin 4v poika oli näin ilmoittanut viikonloppuna!! Voi *ISO RUMA KIROSANA*!! Siis anteeksi nyt vaan jos joku teistä edustaa sitä sikiävää uskontokuntaa mutta mun jakeluun ei mene kerta kaikkiaan että lapsia pelotellaan tulisilla järvillä ja kuumilla laavoilla ja sillä ettei pääse taivaaseen!!! \|O \|O \|O
Selitä siinä sitten 7 vuotiaalle että uskoa voi niin monellalailla ja silti me kaikki ihmiset ollaan samanarvoisia ja yhtä hyviä. Joskus kyllä tekis mieli poikaa kieltää leikkimästä naapurien kanssa mutta toisaalta en sitäkään halua... Toivottavasti en nyt loukannut ketään :ashamed: mutta lasten pelottelua asiolla mitä he eivät ymmärrä on mun niin vaikea hyväksyä...

No, mutta sellaista. Kertokahan sitten emännät miten meni tapaaminen, oliko vauhtia ja vaarallisia tilanteita.. :D

Viveca, pistin sulle y-viestiä ja mun oman sähkäriosoitteen niin on helpompi kirjoitella kun oon melko laiska kirjautuun tänne kaksplussaan :ashamed: JA minusta tuntuu että täällä toimii jonkin sortin muskari mutta en tiedä onko se sitten isommille lapsille? Kaveri 4v tyttö kuiten kulkeen muskarissa.. Oletko katsonut noita neuvolan ilmoitustauluja onko siellä jotain äitilapsi-piirejä tai jotain? Itse olen kanssa ajatellut että sitten kun vauva on hieman isompi niin vois lähteä johonkin sellaiseen... :wave:
 
hennis
No niin Hipsukka tapaamisesta kotevuttu. =) Käytiin Antilassaki Hannen kans ostin pussilakanoita ja Citymarketista karkkia :p mutta eipä tässä sitte 19 päivä Yvessä treffataan kivaa ja jännää!!! =) =) ;) palataan juttuloiseen taas! =)
 
hennis
Huomenta mammat! =) Pitäs alkaa siivoamaan paluu arkeen tapaamisen jälkeen hih ;) Oli muuten sille isännän työkaverille poika tullu tai se oli leikattu pois. 2600 oli painoa pikku miehellä ollu. =) Hannee joko tanssijalkaa vipattaa? ;) B) Hipsukka ootko vielä yhtenä kappaleena kotosalla? =) Sartsukka kuinkas päivä lähteny käyntiin? =) Joo mutta eipä tässä muillekki mammoille hauskaa päivää palaamme juttuloiseen taas! =) B) ;)
 
heipä hei vain kaikille!

Tässähän tämä päivä on käyntiin lähtenyt.On jotenkin niin turta olo kun eilen illalla meni hieman myöhään miehen kanssa.Ja sitten Otto puolenyönaikaan päätti huutaa kurkkusuorana.Hampaat mitä ilmeisemmin tai sitten tuo kaamea tuuli kun yöllä häiritsi hieman minuukin.Mene ja tiedä mutta tunteroinen sitten siihenkin meni.Onneksi sitten nukkui muuten ysiin.Ei suostunut aamupuuroaan vielä syömään joten laitoiin hetkeksi kävelytuoliinsa ja mennään kohta uudelleen kokeilen.Mun vain piti päästä uusimmat kuulumiset lukemaan.

Tänään ei kummempia ole.Tai iltasella olisi Kokkolassa keksipohjanmaanmammojen tapaaminen mutta tiedä sitten millaiseksi tuo keli heittäytyy että jääkö kokonaan välistä kun tosiaan muutenkin pelottaa ajaa saatika sitten jos keli ihan mahottomaksi menee kuten ne eilen ainakin lupaili kun säätiedotusta katselin.
 
hennis
Nyt on kädet kipeenä siitä jumpasta mutta niin pitääki nyt tietää tehneensäki jotaki. =) ;) Pidetään Kalelle peukkuja kun oli 4 eka laskun jälkeen !! HYVÄ KALLE HYVÄ SUOMI!!! :wave: :wave: =)
 
Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena!!

Pojan ilmoitin kiekkokouluun, su alkaa. Seitsämän kertaa ja maksaa 30?, ei paha kuitenkaan kun kertahinnan laskee..

Keitin äsken vatkattua puolukkapuuroa johon laitoin puolilitraa mansikoita lisäksi, olipas muuten hyvää :p

Käveli äsken oven pahki, suoraa mahallani kun se on joka paikassa tiellä niin vauvalla tais lähteä taju kun on niin hiljaa ja liikkumatta ollut sen jälkeen :ashamed: no jospa pieni alkais pikku hiljaa tajuamaan että pois täältä täytyy päässä kun tuo hullu akka teloo muuten muuten mut ihan täysin :LOL:

Mutta sellaista, tulkaahan käymään meilläkin :wave:
 
hennis
Niin täytyy katella la tai su jos sulle passaapi Hipsukka niin vois ajella tai ens viikolla kun on koulua taas mulla. =) =) Ilmottelen jos oon tulossa. =) Palataan taas juttuloiseen! =) B)

 
Hennis mun vanhemmat tulee kylään viikonloppuna, la tulevat ja ma lähtevät :wave: eli passaisko sulle se ens viikko? tai huominen? =)

Onkos maa niellyt meidän Hannen kokonaan? :whistle: taitanut isäntä sitoa sen kiinni johon niin... :LOL: :D
 
Huomenta vaan,olen pysytellyt vähän tuolla taka-alalla-Ei ole oikein ollut fiiliksiä kirjoitella,on kaiken näköistä tässä ilmaantunut joita olen pääsäni pyöritellyt ja funtsinut!Ei niistä tässä sen enmpää.... :/
Kiva kun Kokkolan tapaaminen meni hyvin,ei sit sieltäpäin ole Ylivieskaan tulossa ketään?Mä en nyt ole heittänyt romukoppaan ihan sittenkään tuloa sinne,mutta sen näkee sinä päivänä sit ja kyllähän mä Henniksen muistan ja se mut et löydän kyllä teidät jos pölähdän paikalle!!
Tänään taas aikainen aamu heräilin tuossa jo kuuden aikoihin ihan ilman mitään syytä! ;) Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille!! :wave: :wave: :wave:
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2005 klo 22:25 hipsukka kirjoitti:
Hennis mun vanhemmat tulee kylään viikonloppuna, la tulevat ja ma lähtevät :wave: eli passaisko sulle se ens viikko? tai huominen? =)

Onkos maa niellyt meidän Hannen kokonaan? :whistle: taitanut isäntä sitoa sen kiinni johon niin... :LOL: :D
Juu oiskohan Hannelle niin käynny hih no ei kai sentään ;) eilen ainaki viestiä laitto mulle kännykkään. Että hengissä on ;) =) Joo voi sitte viikolla kävästä joku päivä ilmottellen sitte. =) B)
 
hennis harmaana
Ei taija Kokkolasta olla ketään Ylivieskaan sitte tulossa. Carlalla oli kuulemma synttäreille meno niin ei pääse. =) Mutta ens kerralla sitte. Hannee huhuuu missä luuraat? :attn: :attn: ja muutki mammat huhuuu! :attn:
 
PamBoo
Huhuu minä tääl...voi kun ois tilaisuus useammin piipahtaa =) Mua vähän aamupäivällä nauratti, kun puin pojat ulos. Jäljimmäisenä kuopus sylissäin tuskailin jälleen kerran nooh mihis se toinen kintas joutui??? (se on aina mun pepun alla tai tipahtanut johonkin matkan varrelle) Tää meidän nuorimmainen tuumasi KADESSA ON!!! * voi ei kone tilttas nii ettei tee noit pilkkuja *...pikkusel oli jo kintas sormien suojana eli k'dess' hihih Mut nyt t'' n'pp'imist; meni nii sevo ett pakko jatkaa siivoomista OIEI!!!
 
hennis
Juups kiva juttu Viveca että käväsit kylässä. Ihana pikku mies teillä. =) =) Laitoin sut tohon meseen niin voidaan jutella tässä illan päälle. Mutta eipä tässä täytyy perunan kuorintaan mennä ääh... ;) Hipsukka pääset vaikka mun kans viikolla käymään vivecalla jos haluat niin samalla. =) =) palataan juttuun taas! =) :wave:
 
Voisin lähteäkin jos vaan vivecalle sopii :wave: tuliko sulle viveca sen mun y-viesti.. kun oon aika turvelo tän koneen kanssa välillä :ashamed: :whistle:

Haettiin just king mealista kebab annokset kun tuli niitä tarjouskuponkeja postissa :p =)

Meinaakos mammat akttoa tanja toisen laskun? Minä ainakin meinaan jännittää.. B)

Mutta nyt pittää lähteä siivoaman ja pesseen pyykkiä kun ne porukat tulee aamulla niin eii oli kämppä kuin pommin jäljiltä...Säästää mun hermoja kun äiti ei ala ekana siivoaan :ashamed: :snotty: vaikka hyvää hän tieten tarkoittaa kun siivoaa mut sen jälkeen on kaikki hukassa ;)
 

Yhteistyössä