YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

Heips kaikille!

Kiitos Hennikselle kivasta kyläreissusta!!! Oli se teidän tyttökin niiiiin suloinen! Toi meidän pojulle niitä kirjojansa, ihana! Tervetuloa vaan Hipsukka ens viikolla kylään, kiva tutustua!!! Luin vasta nyt sun viestin... :snotty:

Anoppikin käväisi kylässä ja läksi justiin. Tein jopa suureksi yllätyksekseni marjapiirakkaa tarjottavaksi, ohoh minä!!! Ja justiin kun Hennikselle kerroin kuinka laiska oon leipomaan.

Huomenna täytys varmaan lähtee ettiin ristiäislahjaa serkkutytölle...Vinkkejä??? Ei olla siis kummeja, joten voi olla ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä paitsi ettei saa maksaa ihan tajuttomia ... ;)

Jahas, poitsu nukahtaa ihan justiinsa Apocalyptican tahdissa iskän syliin... on ollut jännä päivä.

Eips muuta! Laittakaahan muutkin yksityisviestiä, niin voidaan vaihdella email -osoitteita ja höpistä mesessä! MOIKKA! :wave:
 
hennis
No eipä kestä kiitellä Viveca. =) Huomenna ripsalle Hannen kans ootan jo INNOLLA!! ;) meillä neiti nukahti tossa puoli kymmenen maissa. Heräs jo puoli kaheksalta aamulla ja kävi vieraitaki niin kyllä se sitte väsyttää. =) Joo mutta eipä tässä kummempia Palataan juttuloiseen taas! =) ;)
 
hennis
Huomenta mammat! Ollaan lähössä Nivalaan anoppilaan. =) Olis taas 50v synttäreillä käynti kun anopin sisko täyttää vuosia. =) Mutta eipä tässä sen kummempaa palaamme juttuloiseen taas! =) :wave: ;)
 
Tervehdys mammat!

Vieläkö muistatte mut... :D On tuo isännän kotona-olo todella hyvin pitäny mut poissa koneelta, tai oon kyllä lukassu viestinne mutten oo perehtyny kirjottaan mitään.

Nyt se isäntä tietää millä nikillä kirjottelen täällä, tietenki alkaa innolla seuraamaan mitä minä tänne raapustan. :/

YES! Tänään on se päivä kun lähemmä sinne rimpsalle Henniksen kans, siitä onki aikaa ku viimex käyny.. Meinaa vähä jänskättää mitä se ilta tuo tullessaan, mutta toivottavasti on kivaa, siitähän sitä lähetään että hauskaa pitää olla. :D =)

Kokkolan tapaaminen meni kyllä hyvin ja mukavia ihmisiä oli kaikki! Ens viikollapa meki sitte jo treffataan. Jokos ootta päättäny mitä meinaatta syyä..? :p :p

Mutta nyt täytyy mennä viemään neiti ulos nukkumaan ku alkaa olemaan jo väsy.

Terkkuja nyt vielä kaikille tasapuolisesti, saas nähä millon taas seuraavan kerran joutaa kirjottamaan tänne, nooh sitte ku nokka näkyy..! ;)
 
Hennikselle ja Hannelle oikein mukavaa iltaa pitäkää hauskaa meikäläisenkin puolesta!

Tosrtaina oli keskipohjanmaanmammojen tapaaminen Kokkolassa.No mie en uskaltanut lähteä ajamaan ja Tapani ei saanut Ahin kanssa navetointia järjestymään ja me mentiin kuitenkin navetoinnin jälkeen pikaisesti kärkkäisellä käymään.Käytiin ostamassa olohuoneen molempiin ikkuinoihin verhot,keittiön ikkunaan verhot ja makuuhuoneeseen ei löytynyt niin ostin kangasta ja yhteensä noi verhot tuli maksamaan 100?,eli rahan menoa ei voi estää.Siihen sitten vielä pari verhotankoa ja ystävän pojalle pieni lahjakin.Rahaa siis meni.Toisaalta tuli hyvä mieli kun saatiin ne verhot mutta sitten iski se morkkis rahanmenosta.No nyt on jo sen suhteen parempi mieli kun verhot on ikkunassa.Paitsi makuuhuoneessa kun niistä pitää ne reunat ommella ja Otto ei oikein suvaitse sellaista pientä hetkeä.Tässä illalla kuitenkin olisi ne tarkoitus saada vaikka sitten kun Tapani tulee navetoimasta tai jotain.

Perjantaina Tapani laittoi verhot paikalleen.(paitsi sinne makuuhuoneeseen)ja heti tosiaan tuli parempi mieli kun alkoi näyttämään koti taas aavistuksen enempi kodilta.Eilen myös oli jotenkin ihana hetki kun tummu kävi ihastelemassa verhoja ja Otto kävi tuolla ukon puolella tuolla kävelytuolillaan ja tummu sekä myös ukko oli ihmismäisellä päällä.Se oli sydäntä lämmittävä hetki.Sitä aina noiden jälkeen alkaa ajattelemaan kun näin voisi olla asiat mutta kun vaan ei ole.Eli näitä hetkiä ei montaa vuodessa ole.Oletan että seuraava varmaan joskus kesällä sillai muutaman kerran vuodessa vain.Ja se saa sitten hieman masentuneeksi.Otto asuu isovanhempien kanssa samassa mutta näkee melkeimpä harvemmin kuin kaukana asuviaan isovanhempiaan.Ei sen noin pitäisi mennä.Mutta kuitenkin menee...pistää aina siis hetkeksi miettimään tätä elämän kummallisuutta ja arvoitusta jota ei varmaan kukaan koskaan pysty ratkaisemaan.Perjantaina tuli myös siivottua oikein kunnolla ja sen jälkeen mahassa onkin ollut toodella hiljaista.Maanantaina on onneksi neuvola sen suhteen...Pyydän kyllä Tapani vielä tässä iltasella kuuntelemaan että kuuluuko sieltä edes sykettä.Viimeksi kun toiaan olen eilen illalla tuntenut liikehdintää.Vai menenkö minä sitten vain niin kovaa etten tunne.Mutta kun en yölläkään tuntenut.
Perjantai-iltasella käytiin myös piristämässä ystävääni jolla taas jälleen kerran alamäki kausi menossa.Niin tekee aina pahaa ystävän puolesta kun näkee että toista sattuu eikä oikein osaa mitään tehdä.

Tänään tosiaan käytiin ystävän pojan synttäreillä ja syötiin mitä mahtavimpia herkkuja...aijai...mutta oli pakko sitten lähteä kun Ottoa alkoi väsyttämään.Ja tosiaan nyt olisi tarkoitus saada noi verhot sinne makkariin ja jos Otto menisi kiltisti ja ajoissa nukkumaan niin koitamme jos saatas nauttia toisistamme tunnin pari.

Huomenna sitten onkin pakkaamispäivä ja saunassakin ajateltiin käydä.Ja maanantaina sinne Tornioon Mitusen luo.Mutta ihan ensin neuvola jonka jälkeen sitten lähdemme sinne ajamaan.Takaisin tullaan keskiviikkona kun Tapanilla ei ole kuin kolme päivää lomaa.Juu eli paljon on kaikkea joten saas nähdä kuinka koneelle kerkiään kirjoittamisesta puhumattakaan eli

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ 14.02.2005!

Mutta nyt haisee vahvasti paksa joten taidan lähteä paksan pesuun yms.
 
HAnne ja Hennis, PITÄKÄÄ HAUSKAA :wave: :wave: :wave: :D mutta myös isännät mieles (vitsi vitsi) ;)

Joo meillä on tosiaan porukat nyt käymässä, aamulla puolikuus olivat lähteneet ajamaan pohjoisesta :eek: Olivat täällä ennen puolta päivää siis. Kummipoika kävi tässä äitinsä ja isosiskonsa kanssa. Meidän poika ja kaverin tyty lähtivät sitten mun isän kanssa ulos ja koira veti ihan hullua kyytiä niitä stiigalla perässä.. :D voitte vaan kuvitella kuinka hauskaa lapsilla oli kun koira veti ja lumi pöllys B)

Mutta eipä tässä muuta kuin että taidan lähteä vetämään miljoonaveikkauksen ja sitten saunomaan ja nukkumaan... \|O*haukotellen*

Kertokaas sitten kaikki illan kohokohdat huomenna kun heräätte ja selviätte "tukka kivusta".. :p *kateellisena täällä pittuilen* :whistle:
 
hennis
Huomenta! Hauskaa oli!! =) =) Bailattiin ihan kympillä Hannen kans!! Just kerkesin aamulla Hannelle laittaa viestiä että ei oo paha olo niin sitte piti örkkiä kahesti yäk!! :x turha kai se on selitellä mutta ei me paljoa edes juotu niin silti teki pahaa. Nyt alkaa jo elämä voittaan =) Muutama siideri siis 2 ja viiniä juotiin vaan silti örkitti :x Mutta eipä tässä palataan asiaan taas! =) B) Hyvää ystävänpäivää kaikkille!=)) :flower: :heart:

 
Heissuli vei vaan kaikki äitylit!!! :wave: :wave:
Viikonlopun tohinat takanapäin ja arjen rauha alkaa taas laskeutua ylle!! =) Tuntuu nimittäin toisinaan siltä,että on touhua ja menoa niin hirveesti viikonloppuisin.
Elämä jatkuu eteenpäin,osittain uusilla urilla,käytiin nimittäin pienoinen törmäys kurssi isännän kans viime viikolla,puhdisti vähän keskenäistä ilmapiiriä! :whistle: ;) huomasin samalla et miten tärkee toinen ihminen toiselle voi olla loppujen lopuksi. :hug: Aina oppii parisuhteestakin,jotain uutta vaikka meilläkin yhteistä taivalta on jo kohta 17vuotta takana,nytkin huomaan rakastavani miestäni entistä enemmän vaan..... :heart: :heart: :heart: :heart: :hug:
Blääh menipä tää nyt yhdeks lässyn lää-teemaksi..... :ashamed: anteeks koittakaa kestää.....väsymys painaa,hyvää yötä!! :hug: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Huomenta vaan mammat!

Meillä on poika taas kipeänä!!! \|O \|O Kolmas kerta kuukauden sisällä kun nousee korkea kuume.. ja taas valittaa kurkkua :eek: olisko angiina uusinut tai jotain, no illalla sit päivystykseen jos siltä näyttää :( Minä jouduin menemään pojan sänkyyn yöksi kun ei kerta kaikkiaan enää mahduta poika, isäntä ja minä mahani kanssa yhteen parisänkyyn. Isäntä "joutui" sitten nukkumaan pojan kanssa ja just lähti töihin, suurinpiirtein silmät päässä seisoen kun ei ollut saanut nukutuksi kuin joten kuten.. :/ Ihan hirvittää jos tuota sairastelu kierrettä ei saada kuriin ennen vauvan syntymää niin melko rääkkiin joutuu pienin, ja kiva jos itse sairastuu johonkin angiinaan viikkoa ennen laskettua, helppo synnnyttää kun henki ei kulje muualta kuin suurinpiirtein korvista.. Mutta ehkä tässä on vain päässyt niin helpolla viime aikoina kun tuo poika ei ole juuri parin viime vuoden aikana sairastellut, pienenä senkin edestä kylläkin.

Smurffiina, se tekee välillä hyvää vaan puhdistaa ilmaa. Onhan se rankkaa just silloin kun kotona tökkii mutta nyt on sitten taas rauha maassa hetken aikaa.. :hug:

mutta eipä tässä muuta kuin HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ MAMMOILLE! :hug: :flower:
 
hennis
Huomenta vaan! Smurfiina meilläki isännän kans oli pikku ottelu viime käväänä mutta siitä päästiin ja hyvin menee nyt :heart: . Tosiaan ilman puhdistus tekee välillä hyvää isännät ei aina huomaa oikeen ottaa huomioon meitä mammoja. :/ Joskus täytyy aina muistuttaa pikkasen. Mutta palataan juttuun taas alkaa tuo neiti herpaamaan kun pikku nuha tullu meillekki. Hipsukkalle paranemisia sinne jospa päästäs keskiviikkona käymään.


=) =) =)
 
Tervehdys kuin tuulahdus!

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ rakkaat ystäväni!!! :heart:

Nettipimennosta nostan pääni tai noh, en ihan pimennossa oo ollu, oon kyllä taas lukenu viestinne mutta en oo saanu mitään aikaseks raapustettua.

Siitä EveLacen alusvaate-esittelystä... Eli ne oiskin nyt sitten tulevana sunnuntaina 20.2. klo 15.00 eikä sillon 27. pv niinkun aiemmin oli puhetta! Ja tosiaan jos on innokkaita osallistujia niin laittakaa yv:tä niin annan ajo-ohjeet.

Ja arkisempiin asioihin... Meillä on esikko ollu torstaista asti mahataudissa, maha ollu ripulilla. Kaks päivää oli eka maha kipee ja sitte meni maha ihan löysäks. Täytyy vaan toivoo ettei mulle tartu kun ois tällä viikolla niin paljon ohjelmata.

Sartsukka oli lähteny reissuun, toivotan perästä päin mukavaa reissua!

Hipsukan vieraat oli lähteny, kestikö hermot pojan isovanhempia? :whistle:

Henniksen kans käytiin tosiaan viihteellä ja mukavaa oli, kovasti pistettiin jalalla koreasti. Alkuillasta kävi yks tyyppi iskettämässä, Henniksen mielestä oli komee miäs, eikä se mustakaan hullumman näkönen ollu... Vilautin sille sormusta nii johan otti takapakkia! :LOL: Kyllä oma kulta on aina oma kulta...

Hyvä että Smurffiinan perheessäki rauha maassa, kyllä se välillä tekee ihan hvyää tuuletella kunnolla.

Nyt poika jo tuossa selän takana hihkuu että millon pääsee koneelle, jotenka annan vuoron hänelle. En siis tohtinu poikaa vielä tänään laittaa eskariin kun vielä eilen oli kunnolla maha sekasi, nyt tuntu aamulla olevan maha kovalla, että silleen... :x

Tais tulla pitkät tarinat, koittakaa jaksaa lukea!!
 
hennis
Joo se onse sormuksen vilautus hyvä keino päästä eroon "iskemisyrityksistä " täytyy sanoa että tää tyyppi oli ihan asiallinen . =) Mutta eipä tässä Hanne muuten onko outua kun koira ei oo kotona? =) Mä lähen kahville palaamme asiaan taas! =)
 
PamBoo
Kaikille uusille ystävilleni tänne :hug: :hug: :hug:
Aurinkoista Ystävänpäivää!
Sain pitää pientä taukoa plussasivuilta kun kompuutterimme päätti jäädä offlineen..onneksi mies sitten peruskoulupohjalta otti ja käytti modeemista virrat pois :whistle: Meidän perhees äiti on muuten kelpo mamma mutta teknisiin taitoihin sillä ei ole vähääkään taipumusta Onneksi pikkumiehetkin on jo mestareita sillä saralla! Tänään taitaa ulkoilut jäädä vaikka ois aivan ihana päivä B) Kuopus on yskinyt ja aivastellut pari päivää ja nyt on vähän lämpöä Vanhemman uskaltaa onneksi yksin pihalle päästää kun hyppii sitten ikkunasta ikkunaan katsomas ettei se lähde pihasta Eri juttu miten poika viihtyy kun ei ole pikkuveli traktorinpäristely- ynnä lumenlapiointikaverina. Teidän tarinointeja mukava lukea, ne on niin ihanan arkisia ja tää ei oo moite vaan kehu :flower: Vasta- ja myötämäkiä meillä ite kelläkin...onneks on tämmönen paikka missä voi jakaa tuntemuksiaan ja saada kannustusta =) Mut ei auta Pullia pitää lähtee pyöritteleen jos meillekin sellaisia harvinaisuuksia kuin kyläilijöitä sattuis viikon varrella pistäytymään :D Heiiiips :wave:
 
On pikkasen outo kun ei koira oo jaloissa pyörimässä... Mites Hennis sen imurin kanssa jos me tässä kauppareissulla tultas se hakemaan? Kärsisköhän jäähä kaffelle, aattelin vaan kun Jontsalla näyttäs tuo massu asettuneen.
 
Hipsukka harmaana
Täällä taas!

Joo ihan hyvin meni mun vanhempien vierailu, äitin kanssa tuli nyt väännettyä niin kuin normaalia on... :whistle: ei mitään vaarallista, ei vaan tulla kaikissa asioissa niin hyvin juttuun kun toivoa vois ja äitin tietyt tavat ärsyttää mua ihan hulluna \|O mutta ne suotakoon hänelle kuitenkin kun ovat tulleet vakavan sairauden ja sen hoitojen "jälkiseurauksena" (pahanlaatuinen aivokasvain) vaikka välillä ne multa vetävätkin hermot ihan ratkeamispisteeseen (ja "muutaman" kerran ovat ratkenneetkin)... :ashamed:

Mutta siitä alusvaate-esittelystä niin mulle sopii paremmin ehkä tuo tuleva su, kun luulen ettei vauva siihen mennessä ole syntynyt *siis luulen :attn: * mutta silloin 27. hänen on oltava jo syntynyt *määrään minä* ;)

No jospa se teidän koiraneiti tulis sit sieltä etelästä takas oikeena rimpsessana :D

Hennis katellaan sitä keskiviikkoa kun näkee miten tuon pojan tilanne menee.. Soitin aamulla päivystykseen ja kysyin että voiko oikeesti angiina uusia noin pian niin voin kuulema. Se sairaanhoitaja kysyi että vaihdettiinko hammasharjaa lääkekuurin jälkeen, ei vaihdettu niin voi johtua siitäkin. Se pöpö jää elämään harjaan ja tarttuu sit uudestaan nieluun.. eipä tullut edes mieleen tuollainen :( Mutta illalla päivytykseen ottaan angiinanäyte.. Mutta on toi panadoli ihmeaine kun kuume oli 39,2 kainalosta ja annoin 250mg lääkettä ja puoli tuntia niin kuume oli vähän päälle 37 astetta, ja poikakin piristyi kummasti =)

Pamboolle että oon joskus miettinyt samaa että kyllä tälläinen ns ihan tavallisten asioidenkin kertominen voi olla melko "terapeuttista" :hug:

mutta sellaista, palataanpa jutteloiseen taas :D (ppoika kinuaa vuoroa koneelle..)
 
hennis
Huomenta mammat! Hannee kohta imuria tuuan! Sain tossa just imuroitua ite. =) Joo mutta eipä tässä täytyy yrittää koulutehtävä tehä loppuun tänään. Mutta palaamme juttuloiseen taas Hipsukka vai oli teijän poika vähä testailu hymiöitä hih :LOL: ;)
 

Yhteistyössä