Ylivieskan suunnan äipät....

Viestiketju alueella 'Plussalaisten kokoontumiset' , aloittaja hennis, 27.10.2004.

1. hennis

hennis Vieras

Millonkas meillä taas tapaaminen... meneekö joulukuun puolelle vai... ehotuksia =) :wave: ;)

2. millamaria

millamaria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.03.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    mä en tiedä vielä onko mulla miten työhommia,mut päättäkää te päivä niin minä kyllä ilmaannun paikalle jos vapaata on! :)

3. hennis

hennis Vieras

Jaahas uusia hymiöitä tullu kiva. =) no mä ehotan 20.11 B) :attn: muutki ottakaa kantaa!! :wave:

4. millamaria

millamaria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.03.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    mulle ainaki näillä näkymin passais!! :) miten muut ylivieskan lähettyvillä asuvat? tai ketkä oli viime tapaamisessaki? smurffiina?naaana? carla? ja kaikki uudetkin vaan mukaan!!! :wave:

5. hennis

hennis Vieras

Juu kysäsen yhtä Kalajoen äippää kans mukaan. Jospa ne muutki mammat huomais kahtua tätä avausta. =) :wave: :attn: B)

6. smurffiina

smurffiina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Voin vastata itseni ja parsakaalen(naaana)puolesta ettei tulla ainakaan,muuta menoa! :/ :/

Siis 20.11!! ;) ;)

7. hennis

hennis Vieras

Oorait oisko muita tulossa kun minä , millamaria ja yks kolmas ja ehkä carla ..... :attn: :wave:

8. hennis

hennis Vieras

Joo täytyy koittaa tai sitte siirtää joulukuulle tapaaminen. Oli suunitelmissa pikku joulua ehkä. =) ;)

9. millamaria

millamaria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.03.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    juu,ehkä paras sitten joulukuulle siirtää jos sillon porukkaa tulis enempi? vietettäskö tosiaan pikkujouluja? kun paikka löytys niin sitten kaikkihan vois tuoda jotain syömistä..(nyyttärit)? :xmas: :xmas: :xmas:

10. hennis

hennis Vieras

Joo sovitaan sitte niin että Joulukuussa tavataan ja pikku joulun merkeissä jos paikka löytyy. Nyyttärit hyvä idea. =) :xmas: olisko jo 4.12 hyvä päivä? =) :xmas: :wave:

11. millamaria

millamaria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.03.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    mulle ainaki näillä näkymin passais tuo 4päivä joulukuuta..pääsen remontin alkua pakoon.. :D :xmas: :xmas: :xmas:

12. hennis

hennis Vieras

Okei sovitaan 4.12 sitte näin alustavasti. :attn: B) :xmas:

13. Näin aluksi Hennikselle morjenttes, ollaankin tuttuja jo entuudestaan (hoksaatkohan kuka täällä kirjottelee, öhöm :whistle: ;) )... Minä innokkaana osallistuisin myöskin tuohon tapaamiseen. :wave: :eek: Ilmotelkaahan miten tuon tapaamisen kanssa käy, jään taustailemaan. :attn: =)

14. smurffiina

smurffiina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
  15. hennis

hennis Vieras

Joo luulen tietäväni sut hih. ;) B) jep palataan juttuun

16. hennis

hennis Vieras

Joo paikka on auki vielä onko ehotuksia? meillä vois aatella.... =) ;) :xmas:

17. smurffiina

smurffiina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ollaan parsakaalen kans menossa johonkinpäin joulukuussa kierteleen muuten vaan kauppoja ja syömään,pidetäänpäs tää näkyvillä jos vaikka treffattais jonkinlaisella porukalla,mikäli päivät käy yksiin!!! =) =) :wave: :wave:

18. hennis

hennis Vieras

19. hennis

hennis Vieras

20. hennis

hennis Vieras

21. Phyllis

Phyllis Vieras

Jos 4.12 aiotta pikkujouluilla, niin minä voisin olla mukana. Saatetaan anoppilaan tulla sillon B)
    Missä nähään?

22. hennis

hennis Vieras

Olisko Kärkkäisellä hyvä nähä? =) ;) :xmas: samalla jouluostoksia vois tehä ja syyä pedrinaksessa. :p tai käy muuki paikka King Meal esim toine hyvä paikka. =)

23. millamaria

millamaria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.03.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    jeeee pedriinakseen!! :p :p tällä kertaa mä sit otan sitä kanaa ja ristikkoperunoita!!!..tai pihviä maustevoilla ja kermaperunoilla.. :ashamed: :p :p

24. hennis

hennis Vieras

Hihihih joo ;) :p :p =) =) voishan tuota jotain uutta ottaa....

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi