Ylivieskan suunnan äipät....

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
Parsakaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 09:25 smurffiina kirjoitti:
Ketäs teitä on menossa??MUistakaahan nauttia sit oikein kunnolla meitinkin edestä!!! :D :D :D :D
Seuraavalla kerralla tullaan vaikka rullaluistimilla. :D :D Yäydet pullokassit mukana et saa rahhaa pullopalautuksesta. :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 10:01 Parsakaali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 09:25 smurffiina kirjoitti:
Ketäs teitä on menossa??MUistakaahan nauttia sit oikein kunnolla meitinkin edestä!!! :D :D :D :D
Seuraavalla kerralla tullaan vaikka rullaluistimilla. :D :D Yäydet pullokassit mukana et saa rahhaa pullopalautuksesta. :D :D
Juu mulla olis niitä muuten nyt jo tuolla,täytyy viikonloppuna hommata vielä lisää........ :whistle: :whistle: :D :D :D :D :D
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 10:06 smurffiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 10:01 Parsakaali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 09:25 smurffiina kirjoitti:
Ketäs teitä on menossa??MUistakaahan nauttia sit oikein kunnolla meitinkin edestä!!! :D :D :D :D
Seuraavalla kerralla tullaan vaikka rullaluistimilla. :D :D Yäydet pullokassit mukana et saa rahhaa pullopalautuksesta. :D :D
Juu mulla olis niitä muuten nyt jo tuolla,täytyy viikonloppuna hommata vielä lisää........ :whistle: :whistle: :D :D :D :D :D
hiiihih ;) =) tyrkis! hyvä että tuolilla pysyn!! ;)
 
Hanne harmaana
Eli siis moniko tuonne tapaamiseen on nyt sitten tulossa, oon menny laskuissa jo aika päivää sitte sekasi..? :LOL:

Minä ainaki tuun *viittaa kovasti* :wave: \|O *karjuu että kaikki kuulee* :D
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 08:26 auri74 kirjoitti:
Sain vihdoinkin rekisteröityä itseni... Eli oon tulossa huomenna. Vesi kielellä odotan jo niitä Pedrinaksen ruokia :p :p :D terv . ent. toista odottava
Juu, täytyy oikeen kasvattaa nälkää noita syöminkejä varten... :LOL:

Ootteko muuten huomanneet että nyt ton "rempan" jälkeen toimii nuo hymiötki, mikä lie oli taas näissä sivuissa ku ei pariin päivään päässy tänne. :/
 
auri74
Niinpä, on kyllä nettiriippuvuus kehittynyt jo hyvälle mallille :whistle: totesin katkon aikana :ashamed: Mut mun ei tarvi paljoa nälkää kasvatella huomista varten, kiitos "siunatun" tilan niin mulla on koko ajan ja aina nälkä ;) Heh, osais vaan päättää huomenna mitä syö. Ne hampurilaiset on kyllä aika nam :p

 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 11:42 auri74 kirjoitti:
Niinpä, on kyllä nettiriippuvuus kehittynyt jo hyvälle mallille :whistle: totesin katkon aikana :ashamed: Mut mun ei tarvi paljoa nälkää kasvatella huomista varten, kiitos "siunatun" tilan niin mulla on koko ajan ja aina nälkä ;) Heh, osais vaan päättää huomenna mitä syö. Ne hampurilaiset on kyllä aika nam :p
niin, sunhan pitääkis syödä "kahden" edestä, niinku sanotaan! :D :LOL: :LOL:
 
smurffiina harmaana
Hauskaa tapaamista teille jotka menette Kärkkäiselle huomenna!!! :wave: :wave: :wave: Kiva olisi joukossa ollut mukana olla,mutta nyt se ei vaan käynyt,joku toinen kerta sitten!! ;) :hug: =) :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 11:42 auri74 kirjoitti:
Niinpä, on kyllä nettiriippuvuus kehittynyt jo hyvälle mallille :whistle: totesin katkon aikana :ashamed: Mut mun ei tarvi paljoa nälkää kasvatella huomista varten, kiitos "siunatun" tilan niin mulla on koko ajan ja aina nälkä ;) Heh, osais vaan päättää huomenna mitä syö. Ne hampurilaiset on kyllä aika nam :p
ota possun pihvi maustevoilla ja kermaperunat!! ..voin suositella,itse otan sen aina!! :D
..niin ja mä en ny sit pääse ku en viiti raahata nuita muksuja mukana.. :/
mutta syökää hyvin ja pitäkää hauskaa!!!
ja käykääpäs kertoilemassa miten päivä meni!! :)
 
hennis
Kivaa oli. Ruoka oli hyvää :p :p . Jouluostoksia tehtiin kolme tuntia meni reissulla. =) ;) :xmas: otetaan uusiksi joskus. =) Kolme meitä oli Minä ,Hanne , toista odottava. =) :wave: heippa vaan tyttöt! :wave: B)
 
Hanne harmaana
Ruoka oli tosiaan hyvää, kuten seurakin! :p :attn: Rahaa mennä hussahti aika lailla ja valitettavasti vieläkin jäi muutamia lahjoja ostamatta kun ei muka Kärkkäiseltä just niitä tiettyjä löytyny. \|O

Otetaanpas jossakin vaiheessa taas uusiksi, mielelläni osallistun seuraavaankin tapaamiseen. :wave: :wave:
 
Hanne harmaana
Minä täällä vielä "höpötän", tuli vaan mieleen että pitäskö meijän johki palstalle laittaa meijän alueen oma pino, voitas sieltä aina kurkistella mitä kellekki kuuluupi... =) Saako ideani kannatusta? :LOL:
 
auri74
Kannatetaan.. =) Seura oli mukavaa ja ruoka oli hyvää, valkosipulinhaju huumaava illalla :D mutta valitettavasti ei auttanut flunssan torjunassa, nenä vuotaa ja kurkku on kuin raspi :(
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2004 klo 15:54 auri74 kirjoitti:
Kannatetaan.. =) Seura oli mukavaa ja ruoka oli hyvää, valkosipulinhaju huumaava illalla :D mutta valitettavasti ei auttanut flunssan torjunassa, nenä vuotaa ja kurkku on kuin raspi :(
Voi sua reppanaa, sait sitte sen taudin... :( :snotty: Mulla oli tarkotus jo eilen laittaa sulle meiliä, mutta kotiäidin arki on toisinaan niin kiireistä ettei kerkee tehä sitä kaikkee mitä aikoo. Laitan postia tulemaan kunhan kerkeen ajatuksen kanssa kirjottaa muutaman sanasen.

Tuosta omasta pinosta vielä, mihinkäs me semmoottinen nyt sitten laitettas, tälle palstalle vai? Ehdotuksia..!
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2004 klo 16:30 auri74 kirjoitti:
Eikös se olis ihan ok tällä palstalla, kun tuntuu, että tänne sitä vaan joka kerta "eksyy", kun koneen ääreen kävelee :whistle:
Mikä ettei tämä voisi olla justiin semmonen paikka mihin vois kirjotella. Alotettasko ihan uus pino, kun tuo tapaaminenki oli ja meni...?!? ;)
 

Yhteistyössä