yllätin ensi kertaa mieheni masturboimasta viime yönä!

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
mieheni on jo 9v. kertonut ettei liiemmälti pidä touhusta eikä sitä tee lähes koskaan.. no tuotahan en ole uskonut ollenkaan!

no mutta tämä juttu kun ukko suuttui mulle ennen juhannusta,eikä oo pahemmin läheinen ollut viime päivinä! nooh tässä yrittäny pari viime päivää pehmitellä ja persettä tarjota mutta ei ole kelvannut! eilen illallakin yritin todella että "jokos ois aika.."ymm..kuten meillä on tapana mutta ei leffa oli tärkeempi, joten lähin vähin äänin nukkumaan. nukuin noin tunnin kun heräsin johonkin ja huomasin että kusettaa,no lähdin vessaan ja oven takana jäin kuunteleen että mikä lurpsuttaa.. sitten tajusin että ukko vetää handuun siellä, aukaisin oven ja säikähti aivan julmetusti naama punasena!

mulla meinas sydän pysähtyä, otin tosi raskaasti tuon vaikka olen ajatellut asiaa monesti ettei haittaa, tyydytän itsekkin itseni silloin tällöin, silloin syynä ukko joka ei anna! nyt oli vain niin inhottava tilanne kun olin just tunti sitten itseäni tarjonnut muttei kelvannut, sitten tunnin päästä ukko vetää käteen vessassa! tunsin itseni vain niin turhaksi ja mitättömäksi! ja ukko kehtas vielä kieltää koko asian ensiks, tokaisi vain että eikö saa paskalla käydä! no puhuttiin sitten loppu yö ja sain vain vastauksen että ukon ei tee mua mieli koska mä en tee kotona mitään (kotihommia) ... piiiitkä keskustelu saatiin aikaiseksi! nooh jopa taas alkoi akkakin kelpaamaan! että tallaista! mutta todella säikähdin itse reaktiotani tuohon yllätykseen vessassa!
paha mieli jäi kuitenkin ja mielikuva seuraa koko ajan! olenpa sitten pitänyt ukkoani niin puhtoisena tähän asti! nyt voin alkaa uskoon siitä ihan mitä vain!
 
Kippuravarvas
Oikeesti, se käteen vetäminen ei oo pettämistä :whistle:
Mä en tajua miksi jotkut ottaa kauheet hertsit runkkaamisesta. Ja tiiän et olit juur tarjonnut, mutta jos teillä oli välit vähän kireet niin ymmärrän et teki noin..
 
k
mikä siinä nyt oli niin kauheaa. meillä monesti ukko tekee itsekseen. pyytää mua joskus auttamaan jos kestää oikein pitkään. jaksaa kuitenkin mun kanssa puolen tunnin sisällä sen jälkeen kun on itse tehnyt.

en näe siinä mitään ongelmaa?
 
Briitu
:LOL: Toisaalta ymmärrän nuo reaktiot. Saattasin ite jäädä eka suu auki jos yllättäisin noista hommista. Sitten saattasin kysyä, että onko hauskaa? Saako liittyä seuraan? Jos olisin pahalla tuulella niin saattaisin sanoa, että eipä ole täältäkään päin tarjolla kuin kylmää kättä. :whistle:
 
harmaa
niin mutta kun ukko väittänyt ettei masturboi lähes koskaan, kait minä sisimmässäni olen ukkoani uskonut kun noin järkytyin ja vielä tunnin sisällä siitä kun istuin vieressä römpsä levällään ja yrittäen saada jotain aikaiseksi mutta ei! se oli järkytys!
 
Mä en tajua, että jos joku on vessassa niin

a) Onko vaikeata lukita ovi?
b) Jos ovi ei ole lukossa ja siellä selkeästi on joku niin onko sinne pakko ryysätä?

Jos et olis avannut sitä ovea niin voisit yhä edelleen uskotella itsellesi, että naimisissa olevat eivät tumputa jos on toosaa tarjolla. Plus että miehesi olisi saanut säilyttää kasvonsa ja viettää laatuaikaa itsensä kanssa.
 

Yhteistyössä