Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

iu
Mä olen tiimalasi ja ei mun tuttava piirissä muita ole joilla on samanlainen kroppa. Pari on sellasta joilla on ne hoikat jalat ja pikku pylly, mutta pienikin lihominen tulee vatsaan. Sitten on tasapaksuisia eli perse ei erotu mitenkään ja suurin osa niitä joilla vyötärö ja lantio ei kummoisesti eroa toisistaan, mutta vähän on havaittavissa kapeutta keskivartalossa. Ainoastaan on yksi jolla on todella leveät hartiat, onko se sitten y malli.
En tiedä mikä on se yleisin kroppamalli.
No jotain tällaista olen ollut silmällä havaitsevinani minäkin, että ei se tiimalasi mikään yleinen malli todellakaan ole edes hoikilla tai normaalipainoisilla saati tukevammilla. Ehkä ne muunmalliset eivät sitten ihan niin hanakasti kommentoi tällaisiin ketjuihin...

Ittestäni voin sanoa, että hyvin alapainotteinen runnakko on mulla, ja jos yhtään alipainon rajalta noustaan, niin se on reidet, persus ja vyötärö, mihin ne kilot tasan tarkkaan asettuu - eli hoikkana A, tukevampana sitten tuttavallisesti päärynä. :) Ei mikään harvinainen vartalonmalli Suomessa, luulisin.
 
No jotain tällaista olen ollut silmällä havaitsevinani minäkin, että ei se tiimalasi mikään yleinen malli todellakaan ole edes hoikilla tai normaalipainoisilla saati tukevammilla. Ehkä ne muunmalliset eivät sitten ihan niin hanakasti kommentoi tällaisiin ketjuihin...

Ittestäni voin sanoa, että hyvin alapainotteinen runnakko on mulla, ja jos yhtään alipainon rajalta noustaan, niin se on reidet, persus ja vyötärö, mihin ne kilot tasan tarkkaan asettuu - eli hoikkana A, tukevampana sitten tuttavallisesti päärynä. :) Ei mikään harvinainen vartalonmalli Suomessa, luulisin.
Mulla on todella leveä lantio. Siksi käytän fiftari tyylisiä mekkoja koska ne ovat oikeastaan ainoita jotka pukevat kroppani mallia.
 
"toinen mies"
[QUOTE="jeps";30452636]Se lienee selvää mistä haaveillaan, mutta että on _vaatimus_ saada laiha ja sporttinen nainen, vaikka itse on ties mikä ryhävalas. En ymmärrä miten tämä ei toimisi toisin päin ja miten ihmeessä sellaiset miehet voivat kuvitella olevansa seksin ylijumalia niiden timmien naisten silmissä.

Ei voi ymmärtää, ei vaan voi.[/QUOTE]

Kyllähän varmasti myös rumat naiset haaveilee komeista miehistä, vaikka heillä ei ois mitään jakoa sen tason karjuihin. Eikä deittiprofiileissa nyt varmaan mitään oikeita vaatimuksia esitetä heti kättelyssä, se on vain aloittajan tulkinta näistä monivalinta-haaveista mitkä siellä on esillä.
 
[QUOTE="toinen mies";30452883]Kyllähän varmasti myös rumat naiset haaveilee komeista miehistä, vaikka heillä ei ois mitään jakoa sen tason karjuihin. Eikä deittiprofiileissa nyt varmaan mitään oikeita vaatimuksia esitetä heti kättelyssä, se on vain aloittajan tulkinta näistä monivalinta-haaveista mitkä siellä on esillä.[/QUOTE]

Tää on varmaan totta, mutta itteä ei kiinnostas mies joka laittaa vaatimuksia tiskiin.
 
[QUOTE="toinen mies";30452944]Onko sun pakko ajatella niitä juuri vaatimuksina?[/QUOTE]

Mieltymyksiä saa totta kai olla, mutta jos meinaa vaatia naiselta tiettyä ulkonäköä, sen on paras olla samaa tasoa oman ulkonäön kanssa ;)
 
"Kurppana"
Onhan naisillakin omia mieltymyksiä ja toiveita miesten suhteen. Harva sitä lyhyttä möhömahaa ottaa jos on toinen vastakohta tarjolla ja luonteet ok molemmilla vai? On toki sitten niitä, jotka pitävät lyhyistä ja toiset pitkistä jne.

En kiellä etteikö itsellänikin olisi, kun en jaksa leikkiä tekopyhää. Mutta oletan, että suurimmalla osalla miehistäkin se naisen ulkoinen olemus on toisella sijaa luonteen kanssa. Kun molemmat miellyttää niin paketti ns.tyrmää. Onhan se itsekästä ja pinnallista jos haluaa elinikäisen (toiv.) kumppaninsa olevan myös fyysisesti kiinnostava alussa. Ikä sitten tekee juttujaan vaan siihen useimmat tottuu. <3

Pidän itse vähäsen isommista miehistä, on toki tullut kokeiltua kukkakeppejäkin nuoruudessa. Siksipä mulle oli tuuria, että törmäsin sellaiseen vaikka olenkin aika kurppana, syntymähoikka. En korosta vyötäröäni koska mulle on lapsuudesta lähtien uskoteltu vaikka mitä kropasta.. Mies nyt vaan kerran totesi, että sitä mittanauhaa vois kokeilla. VY 64 (ilmavaivoilla 66, heh) ja lantio 92. Juu on kapee mutta.. tuntuu kelpaavan vallan hyvin vaikka monesti sitä kuuleekin olevansa tasapaksutikku. Jos kiloja saan (raskaana tuli +15) niin reisiin, peppuun ja rintoihin ne menivät, harmi vaan kun sulivatkin äkkiä.
Mies on BMI:n mukaan ylipainoinen mutta se pieni karkkimasu on seksikästä mun makuun.. muutoin aika tiukka paketti ikäisekseen, työn vuoksi. Silläkin on eroa millä sen mahansa hankkii.. oma BMI vaihtelee 19-21 välillä ja sais olla enempikin mutta minkäs teet. Nelikymppisenä jo tietää ettei tartu niin ei tartu.

On vientiä paljonkin pyöreämmillä tutuillani.. ja he myös vaativat tiukemmin mieheltä ulkoista habitusta mitä tuntemani muut "kurpat". Aika monesti se vastakohta tuntuu silti maistuvan? Ja onneksi makuja on monenlaisia, muutenha tässä olis yksin jääny, hehe. Ei ole multa pois jos jotkut tykkää pyöreistä, ei ne kilot niinkään miehiä kiinnosta vaan se kropan muoto. Joku hullaantuu siitä ompustakin, on nähty.
 
iu
[QUOTE="toinen mies";30452859]Paraskin puhumaan. :D Mä olen nähnyt sun pyllykuvan tällä palstalla, ja sä oot itsekin aika paksu.[/QUOTE]

Mikä ihmeen anorektikkojen ja pikkutyttöjen ihannoija täällä huutelee? :O

Mä olen myös nähnyt HG:n pebakuvan, ja ei kyllä voi millään asteikolla paksuna pitää sitä ruumiinosaa. Oot aika sairas ja sulla on HYVIN vääristynyt naiskuva, jos sellaista väität.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="toinen mies";30452994]No siis. :D Missä siellä deittisivustolla mainitaan että ne on vaatimuksia? Sulta meni mun pointti nyt kokonaan ohi.[/QUOTE]

Voi olla, kun ei ole ikinä tarvinnut itse sellaisia käytellä. Mutta siis kirjoitat että naisen olisi hyvä sitä ja tätä ja tota, mutta sitten jossain pienellä präntillä lukee että "kaikki hakijat haastatellaan" vai?
 
iu
[QUOTE="toinen mies";30453005]Reidet ja maha oli hyvin löllöt verrattuna muihin naisiin kyseisessä ketjussa...[/QUOTE]
No ei kyllä kuvasta päässyt sellaista toteamaan, onko sulla jotain näppituntumaa muka? (Yleensäkin tosi, tosi ilkeää ja ajattelematonta sanoa normaalivartaloiselle, jopa hoikalle nuorelle naiselle, että olis muka paksu tai löllö. Oot ihan pimee. :( )
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
tiimispääryn
Mielenkiinnosta kyselen, että monta cm on teidän lantiot, joilla on leveät lantiot?
t. Yks tiimiksen ja päärynän välimuoto.
Mulla on lantio 112cm ja vyötärö 83cm, lisäksi tosi paksut reidet.
 
"toinen mies"
No ei kyllä kuvasta päässyt sellaista toteamaan, onko sulla jotain näppituntumaa muka? (Yleensäkin tosi, tosi ilkeää ja ajattelematonta sanoa normaalivartaloiselle, jopa hoikalle nuorelle naiselle, että olis muka paksu tai löllö. Oot ihan pimee. :( )
Ehkäpä se ootkin sinä jolla on vääristynyt kehon kuva kun häntä ajattelet hoikkana. HG itsekin myönsi kyseisessä ketjussa että ylimääräistä löytyy. Tämä ajatusmalli on varmaan just se jolla naiset vakuuttaa itselleen olevansa "reheviä" tai "muodokkaita", vaikka ylipainoa löytyy +20kg. Kyllä kai siinä kohtaa se vaan +10kg liian lihava tuntuu hoikalta.
 
[QUOTE="toinen mies";30452944]Onko sun pakko ajatella niitä juuri vaatimuksina?[/QUOTE]

Se jotenkin on niin epäviehättävää jos vaatii toiselta jotain ilman, että edes tuntee toista. Se luonne se luonne, se on se mikä tekee toisesta seksikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiimispääryn;30453040:
Mielenkiinnosta kyselen, että monta cm on teidän lantiot, joilla on leveät lantiot?
t. Yks tiimiksen ja päärynän välimuoto.
Mulla on lantio 112cm ja vyötärö 83cm, lisäksi tosi paksut reidet.
Mulla on lantio n.20cm leveämpi kuin vyötärö. Rintoja en ole mitannut mutta kuppikoko on 65/I
 
iu
[QUOTE="toinen mies";30453073]Ehkäpä se ootkin sinä jolla on vääristynyt kehon kuva kun häntä ajattelet hoikkana. HG itsekin myönsi kyseisessä ketjussa että ylimääräistä löytyy. Tämä ajatusmalli on varmaan just se jolla naiset vakuuttaa itselleen olevansa "reheviä" tai "muodokkaita", vaikka ylipainoa löytyy +20kg. Kyllä kai siinä kohtaa se vaan +10kg liian lihava tuntuu hoikalta.[/QUOTE]

160 cm / 50 kg, painoindeksi 19,5 ja vuosia aikas paljon jo... Mutta joo, noissa mitoissa teini-iästä asti (raskauksia lukuun ottamatta), joten mitä halusitkaan sanoa siitä vääristyneestä kehonkuvasta?

HG ei mielestäni silti ole millään asteikolla paksu, vaan erittäin normaalivartaloinen nuori nainen.

Enpä yhtään ihmettele, jos noilla standardeillasi joudut elelemään yksin...
 
iu
Mulla on lantio n.20cm leveämpi kuin vyötärö. Rintoja en ole mitannut mutta kuppikoko on 65/I
Menin ja mittasin, kun ei ole moista tullut harrastettua vuosikymmeniin. :D

91 ja 66, eli olenko mä päärynäinen sittenkin tiimalasi? (Tosin rinnanympärys on vain... kehtaanko ees sanoa... 87. :( Eli se siitä tiimiksestä sitten...)

Hehe, kaikkee sitä tekee lauantai-iltansa ratoksi. :)
 
tiimispääryn
Menin ja mittasin, kun ei ole moista tullut harrastettua vuosikymmeniin. :D

91 ja 66, eli olenko mä päärynäinen sittenkin tiimalasi? (Tosin rinnanympärys on vain... kehtaanko ees sanoa... 87. :( Eli se siitä tiimiksestä sitten...)

Hehe, kaikkee sitä tekee lauantai-iltansa ratoksi. :)
Muistelen, että 25cm erotus vyötärön ja lantion välillä riittää jo tiimalasin kriteereihin. 25-30cm. Lisäksi sulla on lantion ja rinnanympäryksen erotus vain vaivaiset 4cm, joten kyllä olisit tiimalasi ilmoittamiesi mittojen perusteella. Tiimalasilla ei tarvitse olla isot tissit. Riittää, että lantio ja rinnanympärys ovat suunnilleen silmämääräisesti samat. Oot ns. pikkutiima, koska mitat on enemmän pienet, kuin isot.
 
Sorry
Alkuperäinen kirjoittaja tiimispääryn;30453449:
Muistelen, että 25cm erotus vyötärön ja lantion välillä riittää jo tiimalasin kriteereihin. 25-30cm. Lisäksi sulla on lantion ja rinnanympäryksen erotus vain vaivaiset 4cm, joten kyllä olisit tiimalasi ilmoittamiesi mittojen perusteella. Tiimalasilla ei tarvitse olla isot tissit. Riittää, että lantio ja rinnanympärys ovat suunnilleen silmämääräisesti samat. Oot ns. pikkutiima, koska mitat on enemmän pienet, kuin isot.
Ei riitä 25 cm erotus siinä tapauksessa jos vyötärö on paksu. Ajattelehan jos vyötärö on vaikka 90 cm ja lantio 115, niin silloin ei ole erottuvaa vyötäröä vaan on perunan muotoinen. Mitä paksumpi vyötärö 25 cm lantio-vyötäröerotuksella, sitä tasapaksumpi. Tästä keskustelusta vaan huomaa että ihmisillä on kehoistaan ihan vääristynyt kuva.
 
tiimispääryn
Ei riitä 25 cm erotus siinä tapauksessa jos vyötärö on paksu. Ajattelehan jos vyötärö on vaikka 90 cm ja lantio 115, niin silloin ei ole erottuvaa vyötäröä vaan on perunan muotoinen. Mitä paksumpi vyötärö 25 cm lantio-vyötäröerotuksella, sitä tasapaksumpi. Tästä keskustelusta vaan huomaa että ihmisillä on kehoistaan ihan vääristynyt kuva.
Jaa, no itselläni on kumminkin tuo aikaisemmin ilmoittamani 112cm lantio, 83cm vy. Tiimalasin ja päärynän vaälimuodon minusta tekee mm. tosi paksut reidet, 68cm. Rinnaympärys on 110-112cm. Joo ja ylipainoa on tällä hetkellä.
 
Toiseen keskusteluun viitaten huomautan, että ihan samalla tavalla 8/10 deittipalstojen naisista haluaa miehen olevan pitkä. Molemmilla sukupuolilla on haaveissa ihannekumppani, ja kun kerran saa toivomuksia esittää, niin sieltä ne aina esiin pulpahtavat.

Jos sinulta kysytään, mitä vapaavalintaista herkkua haluaisit syödä, tuskin vastaat: kyllä kaurapuuro kelpaa ihan hyvin.

Oma silmä kyllä lepää pehmeissä kaarissa.
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani

Yhteistyössä