Yökerhossa iholle vai pihalle?

  • Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti
Dude-76
Millanen on sun käyttäytymises yökerhoissa?

1. Sallitko vieraan miehen / naisen tulla vartaloon kiinni tai tanssia pepputanssia (peppu kalua vasten) ? :p
2. Hakeudutko itse kontaktiin?
3. Missä kohtaa kulkee raja kun bailaat yökerhossa?
4. Kuinka suuri osa kontakti tai kiihkeä meininki on yökerhoiluasi?
<br><br>
 
Dude-76
Millanen on sun käyttäytymises yökerhoissa?

1. Ite sallin tulla iholle ja menen ... :D (tietty riippuu minkä näköinen..)
2. Hakeudun kontaktiin
3. En suutele, enkä pane
4. Ratkaisevan suuri (ei jaksa ottaa viinaa ja maksaa sisäänpääsymaksuja vain siksi että kattelee mimmejä pyörittämässä peppujaan..oon toiminnan mies)

ps. taidan olla hieman bad boy... :snotty: <br><br>
 
Millanen on sun käyttäytymises yökerhoissa?

1. Sinkkuna ollessani sallin, nykyään en enää. Menen itse pitämään hauskaa ja partyilemaan..
2. Sinkkuna kyllä, nyt ei enää.
3. Panot muualla ja ei umpihumalaisille.
4. Sinkkuaikoina flirttailemaan sinne lähdettiin, nyt on vissiin tullu jo vanhaks..

[/quote]
 
erilainen

1. Sallitko vieraan miehen / naisen tulla vartaloon kiinni tai tanssia pepputanssia (peppu kalua vasten) ? - Ehdottomasti (miehen)

2. Hakeudutko itse kontaktiin? - Ei ole oikeestaan tarvinnut...

3. Missä kohtaa kulkee raja kun bailaat yökerhossa? - No on tullut oltua tosi tuhma...

4. Kuinka suuri osa kontakti tai kiihkeä meininki on yökerhoiluasi? - Oiskohan fifty-fifty, se vaan aina menee siihen


 
Heipä hei dude-76

Mites meni juhannus? Onko putki vielä päällä? Pistäs vielä pari galluppia niin saadaan vastailla näihin ihquihin viesteihin. Voitko julistaa muuten sitten tulokset jollain sivulla, kun olet kerännyt tarpeeksi dataa?
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 11:58 Vieras kirjoitti:
Heipä hei dude-76

Mites meni juhannus? Onko putki vielä päällä? Pistäs vielä pari galluppia niin saadaan vastailla näihin ihquihin viesteihin. Voitko julistaa muuten sitten tulokset jollain sivulla, kun olet kerännyt tarpeeksi dataa?
Juu. Tilastokeskus on yhteistyökumppani että varmaan sieltä kohta pukkaa kirjaa.. :D Mulla juhannus meni Kuopiossa. Eli rauhallisesti. Siellä ei ikinä tapahdu mitään järisyttävää. Ehkä ois pitäny jatkaa putkea ni ois saanu valoa tunnelin päähän. No ehheh. Oli se kiva. Aikuisten oikeesti.
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 16:43 Juicy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 09:18 Dude-76 kirjoitti:
Millanen on sun käyttäytymises yökerhoissa?


2. Hakeudutko itse kontaktiin?

*...nyt en ole varma ,mitä tarkoitat kysymyksellä, en hakeudu ainakaaan sukupuolikontaktiin,aktiin jos sitä tarkoitit.
Mä en ikinä tarkoita sukupuoliaktia! :p B) Tarkoitin ihan vaan että oletko itse aktiiinen siinä että kiihkeitä tilanteita syntyy.

<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 16:47 Dude-76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 16:43 Juicy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 09:18 Dude-76 kirjoitti:
Millanen on sun käyttäytymises yökerhoissa?


2. Hakeudutko itse kontaktiin?

*...nyt en ole varma ,mitä tarkoitat kysymyksellä, en hakeudu ainakaaan sukupuolikontaktiin,aktiin jos sitä tarkoitit.
Mä en ikinä tarkoita sukupuoliaktia! :p B) Tarkoitin ihan vaan että oletko itse aktiiinen siinä että kiihkeitä tilanteita syntyy.

....uskoiskohan.... :kieh: :snotty: :snotty: :xmas:

t.aktiivinen dominatar myös soidintanssissa B)
 

Yhteistyössä