yökylä asiaa...

Meillä reilu 3wee poika ollut jo monesti pari yötä mummolassa, mutta meidän 1v1kk tyttö ei ole ollut yötä pidempää aikaa mummon hoivissa (ei kyllä kenenkään muunkaan). Mummo ja ukki kyllä pärjää, ovat 6 lapsen ja 8 lapsenlapsen kanssa touhunneet läpi elämän, mut enempi mietityttää oma tytär, jääköhän pahat arvet jos joutuu tuon ikäisenä olemaan 2 yötä poissa kotoa.

Itse olen työkeikalla ja mummola on kauempana joten päivittäiset ajelut on aika hankalia. Kokemuksia kaivataan kanssa sisarilta :heart:
 
oisko mahdoton ajatus jos mummo tulisi teille jotta saisi lapsi olla kuitenki kotona ei ehkä olisi niin suuri ikävä.itse kävin kans työmatkalla 3 yötä ja mummu hoisi isän apuna pienokaisia 1v10kk kaksosia.lapset ei olleet moksiskaan kovempi juttu oli äidille :heart:
 
Ei ole mahdollista ainakaan molemmiksi öiksi, koska on koiria ja mökin lämmitys juttuja näin pakkasten aikaan ja sitten jos menevät toiseksi yöksi niin tuntuu (hölmöltä) ajella pari sataa kilsaa toisen yön takia puolin sun toisin :heart:
 
Kyllä meidän tytsy ainakin on ollut pari yötä mummulassa hoidossa kun ollaan käyty vkl kylpylässä rentoutuun. Jos lapsi on kiintynyt isovanhempaan/-vanhempiin, ja viihtyy muutenkin heidän kanssaan, niin eiköhän kaikki suju hyvin. Jos on yksi yö hyvin mennyt, niin ei sitä toista lapsi edes huomaa!
 
Hei,
Onhan jo teidän kuopuskin sen verran iso tyttö, että varmasti pärjää mummolassa. Onko mummo tuttu? Näettekö heitä paljon? Onko mummo hoitanut kuopusta ilman että äiti on lähellä/läsnä? Ja jos molemmat lapset menevät samaan hoitopaikkaan, niin siinä on turvaa toisilleen.
Kannattaa kokeilla, et menetä mitään. ja ei lapsille tule teraumoja tuollaisesta, jos silloin tällöin menee mummon hoitoon. =)
 
K yllä tuo yleensä äitille on hankalampi juttu ku lapselle itelleen. ja riippuu lapsesta jos muutenki reipas, eikä esim. todella äitissä kiinni oleva niin miksei!? ja jos mummu vieläpä tytölle tuttu, niin uskosin ettei mitään traumoja jää. :)
 

Yhteistyössä