Yökylässä Maria Veitola / Reino ja Maria Nordin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koululaisten vanhempina kannattaisi miettiä pariin kertaan ennen kuin kailottaa telkkarissa, että paneskelivat jo silloin kun Reino oli edellisessä avioliitossaan.
 
vierailija
Ei helkkari, miten täynnä itseään Reino on. Jätti auton keskelle tietä ja kun torvea soitettiin niin meni lopulta siirtämään autoaan. "Sanoi, että saat parkkipaikan, kun näki kuka tuli". Oi jessus!
 
vierailija
Voi limbinen järjestelmä. Oliko pariskunta ihan tosissaan? Elääkö rouva jossain haavemaailmassa kun oikea maailma on niin raakaa (Reinon naisseikkailut ja aiempi päihteiden käyttö)? Pakenee aivotreeneihin siis.
 
vierailija
Voi limbinen järjestelmä. Oliko pariskunta ihan tosissaan? Elääkö rouva jossain haavemaailmassa kun oikea maailma on niin raakaa (Reinon naisseikkailut ja aiempi päihteiden käyttö)? Pakenee aivotreeneihin siis.
Joo. Katson uusintaa just nyt. Tää on niin hämmentävää. Onhan se hienoa kun aivotreenillä ja limbistä järjestelmää treenaamalla saa ongelmat ratkeamaan. Uskon kyllä muutosten mahdollisuuteen. Ja asenne vaikuttaa moneen asiaan.
Mutta joku mutta.
Niin, kaikkea hyvää toivon heidän elämäänsä jota he itse elävät tästäkin eteenpäin.
 
vierailija
Lähinnä mietin että eipä ole Reinon kohdalla aivotreeneistä ja hengittelyistä ollut hyötyä kun jälleen pikkuasian takia puhuu rumasti vaimolleen telkkarissa. Ja ei hitto miten täynnä itseään. "Maria pelkää et nyt kun mä tajuan miten hyvä tyyppi mä oon, et löydätkö mä paremman naisen, eh eh eh"
 
vierailija
Mua säälittää Maria kuinka Reino häntä kohtelee. Pettänyt ryypännyt, huutaa ja Maria vaan hymyilee. Tuollaista positiivisuutta en onnistu saamaan millään aivotreenillä. Reino mene itseesi.
 
Itse en ole saanut mitään muuta kuvaa reinosta kuin narsistinen. En sano et narsisti mutta pahasti sinne kallistuvaa käytöstä.

Maria on sen verran yksinkertainen ettei raukka edes tajua olevansa huonossa suhteessa, vaan palvoo kohdettaan kuin jumalaa loppuun asti,
En tiedä narsismista, mutta melkoisen itserakas poikanen vaikuttaa olevan. Ja heidän keskinäinen suhde vaikutti tosiaan sellaiselta äiti-lapsi-suhteelta, jossa äidin rakkaus on ehtymätöntä vaikka hemmoteltu kakara temppuilisi miten.
 
vierailija
Lopussa Maria selitti jotain, että jos haluaa miljoonan niin pitää aivotreenillä ajatella, että millaista elämä on kun on se miljoona - ja elää sen mukaan. Tuli mieleeni, että elävätkö yli varojensa.
 
vierailija
Aivotreenistä: jos haluaisit olla miljonääri niin sisäistä miltä se tuntuu ja ja ala tuntea niin ja elämä muutuu.. ymmärrän hyvin että ei Maria tarkoittanut konkretiaa miljoonien suhteen ja muutenkaan mutta aika elitistinen ja naiivi suhtautuminen. Ehkei kummankaan ole koskaan tarvinnut ihan pohjamutia myöten rämpiä elämän konkretiassa niin että miettii saako kaupasta perunaa vai makaronia ja elämä on täyttä selviytymistä päivästä ja viikosta ja vuodesta toiseen. Etkä välttämättä millään saa kammettua itseäsi parempaan jamaan. Jos on rikkaat suvut takana(?) niin on backuppia monella lailla. Ehtii puuhastella kaikenlaista.
Toki aivotreeni käy kaikille, köyhille ja rikkaille :D
Eikä raha tuo onnea itsessään mutta onnea on jos haaveilee etelänmatkasta pois kylmästä Suomesta ja on varaa se toteuttaa. Ja onnea on ostaa kaupasta sitä ruokaa mitä haluaa. Toisilla ei ehkä koskaan elämässään.
 
vierailija
Veitola pariin kertaan kysyi, kuinka kauan pariskunta on ollut yhdessä. 12 vuotta, mikä ei ole paljon ja silti Reino on ehtinyt kaataa vaimonsa niskaan melkoisen määrän paskaa. Vaimo vain ottaa kaiken huonon kohtelun kuin se olisi näin tähtiin merkitty. Ei ihme, että täytyy tehdä aivotreeniä ja paeta todellisuutta.
 
vierailija
Mun mielestä oli hyvä jakso! Ja vaikuttavat mukavilta ihmisiltä jotka uskaltavat elää oman näköistä elämää ! Eivät välitä mitä muut heistä sanovat! Sellaiset ihmiset tässä maailmassa pärjäävät parhaiten!
 

Yhteistyössä