YÖLLÄ...

  • Viestiketjun aloittaja Laihduttaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti
Laihduttaja nikittä
Mitä te teette jos te yöllä heräätte siihen et teil on kauhee nälkä???Siis mulle kävi niin ekan kerran viime yönä tän laihiksen aikana.Alotin siis 2.1.06 ja pisteillä oon.Ja siis kaikki eiliset pisteet oli käytetty.Ei siin muute mitää mut en meinannu enää unta saada ku vatsa huusi RUOKAA :D En sit kyl noussu ylös ku sen verran et kävin vähän vettä juomassa mutta tunnetusti mulla tuo vesi ei auta yhtää mihinkään näläntunteen poistoon...
 
En ole koskaan herännyt yöllä nälkään. Mutta jos herää nimenomaan nälän tunteeseen, niin eiköhän se kerro siitä, että syö pikkasen liian vähän.. tai sitten liian "päiväpainotteisesti".

Kokeiles vaikka jättää piste pari ylimääräistä iltaan, niin saat mahan täyteen eikä tartte kuijottaa pikkutunneilla vesilasin voimin ;)
 
LiekkiMieli
Kannattaisko hommata kotiin jotain 0 piteen tuotteita? Mulla ainakin kaapissa aina valion sokeroimatonta mehukeittoa.. ei mee pisteitä ja täyttää kyllä. Toinen on appelsiini. En kyllä oo nälkään vielä koskaan herännyt. =)
Aloitin taas pisteillä maanantaina. 13 kiloa pitäis tiputtaa raskauden jäljiltä taas. oon vartijoiden kunnari.
 
äippä-79
aivan oiva keksintö mikä mulla ainakin on toiminut niin oon juonu mehukeittoa ja syönyt pieniä napostelu porkkanoita mitä aina kaapistani löytyy, molemmista tulee 0-pistettä. Hyvin nälkä häviää ja selviää aamuun. Olen käyttänyt myös näitä tuotteita päivällä jos pistekiintiö alkaa olla täysi. Kantsii kokeilla =)
 
Kertoisko joku mulle noista "pisteitä"?? mistä tiedätte minkä pisteen verran voitte syödä, minkä verran pisteitä saa syödä?? Tippuuko paino miten noiden pisteiden avulla?? Itse olen juuri ja juuri normaalin painon rajoissa mutta pitäis saada pois 7 kg..
 

Yhteistyössä