Yrittäiskö Tampere taas? ;)

Niin notta on nuo joulut ja uudet vuodet nyt vietetty,
niin jokos päästäs taas yrittämään tapaamista?
Meillä 8.päivä neuvola, muuten ei taida tässä kummempia olla lähiviikkoina.
Niin ja musta ois kiva tavata jonkun luona. Onko vapaaehtoisia? :D
 
Heipsan, olen ihan uuden uutukainen ja esikoinen ilmoitti tulostaan vasta pari päivää sitten ja ensimmäinen neuvolakin siis vasta edessä... mutta kiinnostuin aiheesta, koska itsekin tampereelta.. eli mistä tapaamisesta kyse? :)
 
Suhveli,
tapailemme/yritämme tavata aina silloin tällöin tamperelaisten/lähiympäristössä asuvien äitien kanssa. Lapsukaiset meillä on tapaamisissa mukana. Yleensä olemme tavanneet jossain keskustassa, mutta viimeksi oli tarkoitus tavata juurikin tuolla Kippanalla, mutta se meni sitten reisille. Miun puolesta olet tervetullut tapaamisiin mukaan, jos vain kiinnostaa. =)
 
Heipsis ja mukavaa uutta vuotta itse kullekin!
Kivaa että tulee uusiakin kasvoja mukaan eli eikun vaan treffailemaan.

Jaa meillä on ensi viikolla aika lailla joka päivä aamupäivällä menoja mutta yhden jälkeen taitaa olla vapaana kaikki päivät. Olisko sitten keskiviikko sopiva niin Poiokin kerkeäisi vielä leipomaan. Tullaankin sitten ensi viikolla teille herkuttelemaan ;)
 
Keskiviikko käy..silloin tuleekin heti 8:lta öljypolttimen huoltaja, joten kotona ollaan. =)
Mulle ei väliä monelta tuutte, mikäs olis kaikille paras aika ja kyllähän pihaan vaunuja riviin mahtuu...laitetaan muksut maate niinsaadaan juoruta rauhassa :LOL:
 
Meillä on keskiviikkona kerho klo 10 eteenpäin eli ei kahdeltatoista varmasti keritä. Meillä ei ole automahdollisuutta tällä viikolla niin sekin vähän haittaa.

Mites onko kukaan kaupungilla liikkeellä torstaina? Me ollaan muskarissa jonka jälkeen voisi vaikka kahvitella tms. Noin yhden aikaan siis oltaisiin kaupungilla.
 

Yhteistyössä