Yrittäiskö Tampere taas? ;)

Kävin kattomassa ton linkin ja rupes ihan kiinnostaan Potterit. Jos kävisin kirjastossa, kehtaiskohan niitä aikuinen lainata :ashamed: Oon yhden leffan nähny telkusta ja tykkäsin. Muistan n. 80 v naisen, jolle lapsenlapset aina osti uusimman Potterin, suositteli niitä silloin mullekin, kuulemma ovat niin mielenkiintoisia :)

Mites olis, käviskö Cinessä keskiviikkona 13:30 niin en-na pääsis kans?
 
Meille käy kanssa keskiviikko 13.30 näillä näkymin.
Älkää sitten pelästykö, jos toi meidän neiti on vielä tosi köhänen.
Sille alotettiin eilen astmalääkitys pitkittyneeseen yskään eli ei välttämättä ole vielä ensi viikolla täysin toipunut.

Katka,
mie asun Hervannassa! :wave:

Pottereista sen verta, että suosittelen kirjoja, vaikka on leffatkin ihan viihdyttäviä. Tosin jos meinaa sekä lukea, että katsoa niin katso leffat ekana. Nimittäin kyllä mulle nuo uusimmat leffat on ollut pettymyksiä kirjoihin verrattuna.
 
Ke 13.30 sopinee meillekin...

Toivottavasti Marcuksen korvat nyt ei tosiaankaan tule kipeäksi, voisiko olla esim. vaikkua?

Meillä tytöllä ei edelleenkään muita flunssaoireita kuin pientä röhinää ja nuhaa. Niin... ja itkuisuutta *nyyh*. Ainoa paikka missä viihtyy on kantoliina. Siinähän pieni nytkin sitten nukkuu, niin äippä pääsee koneelle :)

Itse en ole Pottereihin tutustunut, mitä nyt kerran lentokoneessa sivusilmällä elokuvaa vähän seurasin. Omasta mielestäni muuten jos aikoo sekä lukea että katsella jonkin elokuvan, ensin kannattaa lukea kirja, koska siinä pääsee itse omassa mielikuvituksessa ensin "näkemään" ne jutut. Jos on katsonut jo leffan, niin ainakin itselläni lukiessa tuleekin "mielenmaisemaan" elokuvassa nähdyt asiat. Monta elokuvaa on tullutkin myös luettua, ennen ja jälkeen leffan katsomisen. Olen samaa mieltä mennis sun kanssa, että leffat on pettymyksiä kirjoihin verrattuna (vaikkakin en siis niitä Pottereita ole lukenut/katsonut, mutta ihan yleisesti siis).
 
Tietääkö joku mitä Tampereella tarkoittaa käsite Avoin perhekerho? Bongasin tommosen kaupungin nettisivuilta, olis tiistaisin samassa rakennuksessa kuin meidän neuvola. Oon kuvitellut et avoin tarkottas sitä et sinne vois vaan kävellä sisään niin halutessaan. Mut sit kuitenkin leikki- ja kerhotoiminnan sivuilla puhutaan vaan kerhoihin hakemisesta hakulomakkeella. Ei mitään mainintaa mistään avoimesta... Eikä mitään minkä ikäisille avoin perhekerho tarkoitettu ja mitä pitää sisällään... No, ens viikolla neuvola, kyselen sit sieltä. Mun mielestä neuvolassa vois noista antaa tietoa ihan ilman eri kyselyitäkin :/

Piupa Ikävä et teillä tyttö tullut flunssaan, toivottavasti menee nopeesti ohi eikä tuu mitään pahempaa.

En-na Jospa se olis haromista muuten vaan, kutittelee? Muuten, taisin ohjata sut väärään suuntaan sieltä kahvilasta. sori! Mut ilmeisesti oot Duosta ulos löytänyt.
 
Keskiviikko käy meillekin hyvin eli jospa nähdään silloin.

Merikukka: Minunkin mielestä tuohon avoimeen perhekerhoon saa mennä ihan vapaasti. Kerrohan kun saat neuvolasta tiedon.

Toivottavasti Minervalla flunssa hellittää. On se kurja kun näin pienet sairastelee. Ennemmin ottaisi itse taudit, mutta minkäs teet. Kyllä varmaan pian paranee.

Minäkin olen harkinnut noiden Pottereiden lukemista mutta en ole koskaan kerinnyt aloittaa kun on leffat tullut katsottua. Ihan hauskoja nuo leffatkin ovat eikä häiritse jos paljon kirjan juttuja puuttuu =)

Hauskaa loppuviikkoa kaikille ja nähdään ensi viikolla! Me ollaan mummolassa lomailemassa, saa itsekin ehkä vähän enemmän levätä ;)
 
Auttaisko joku tietämätöntä. Miten sinne Cineen pääsee vaunuilla sisältä? Itselle tulee mieleen vaan ne pitkät portaat... Jos sais noi vaunut autoon tungettua olis helpompi liikkua kun turvakaukaloa hankala kanniskella.
 
Moikka,
Me voitaisiin tulla ellei ihmeitä tule. Ollaan kyllä menossa aamupäivällä kerhoon eli jos siellä oikein riehutaan niin ei välttämättä jakseta enään kaupunkiin.

Merikukka: Alas menee hissi siitä ykköskerroksesta läheltä rullaportaita jotka lähtevät siitä Intersportin takaa vai onko se Sportia... Autohallista pääsee suoraan hissillä oikeaan paikkaan.
 

Yhteistyössä