"Ystävää etsimässä Raahesta"

Olen kahden tytön 26v. äiti joka kaipais ystäviä arkeen ja juhlaan!Kotona meno lasten kans kaipais väliin aikuisenkin seuraa kun Iskä tahtoo olla menossa millon missäkin omien harrastusten parissa!Olen aika rempseä tyyppi ja huumori voi joskus lennellä pilvissä...Sinä voit olla ihan muuta kunhan vain otat yhteyttä minuun niin katellaan mitä siittä syntyy! :) Odottelen innolla,että löydän täältä seuraa päiviini ja ehkä myös niihin iltarientoihin joskus...saati sitten päiväkahville ja kirppareille ja lenkille ja...lista vois jatkua vieläkin...
 
henna-74
Heippa!

Olen 30-vuotias kohta 2v.pojan äiti ja perheluku kasvaa helmikuussa. Asun avoliitossa mieheni kanssa Pattijoella ja kaipaisin välillä päiviini piristystä, jutustelua muiden äiskien kanssa ja pojalle leikkikaveria!

Laitahan viestiä, niin voitais tavata ja keksiä jotain kivaa arjen vastapainoksi!!!

- Henna
henna@24artic.zzn.com

 
Nikinmami
Heippa!

Täälläkin olisi yksi 20-v pattijokinen äiskä. Minulla on 4kk ikäinen niki-poika ja mekin kaipaisimme uusia ystäviä kun yksinäisiä iltoja ja päiviä tuntuu olevan enemmän kuin tarpeeksi. Olis kiva jutustella muidenkin äitien kanssa!

Minulle voi laittaa meiliä osoitteeseen: nea...@luukkku.com
 
minä myös
Nostetaampa hieman ylemmäs ja samalla,

meillä ei vielä ole lapsia mutta toiveissa kuitenkin vuoden sisällä! Olen vasta Raaheen muuttanut 26-vuotias (miehen perässä tieysti) ja uusia kavereita kaivataan kovasti!!! Saako tällaiset lapsettomatkin liikuntaa harrastavat osallistua lenkkireissuihin ja iltamenoihin?!

=)
 
Eemelinäippä
Hei!

Taisin myöhästyä.. :'(
Ilmeisesti kukaan ei käy lukemassa näitä enää?
Olisi ollut kiva saada juttuseuraa. Olen 26-vuotias ja poika on 1v. Asustellaan siis Pattijoella ja perheeseen kuuluu myös mies.

Terveisin:Eemelinäippä
 
Eemelin äipälle:

Emme asu Pattijoella, mutta mummula siellä on (miehen vanhemmat). Asumme Satakunnassa joten teemme aina hieman pitempiä reissuja sinne.
Mummula on myös keskustan kupeessa.

Jos kiinnostaa kirjoitella niin tässä osoite: marbella79@luukku.com

Olisi kiva saada puistoilu/ulkoilu seuraa sillloin kun vierailemme Pattijoella.
 
Heippa Eemelinäippä!

Täällä olis 30v. äiti Pattijoelta, läheltä keskustaa ja kaipaan välillä ulkoiluseuraa, niin lasten kanssa kuin yksinkin. Poika nyt vähän reilu 2v. ja perheenlisäystä tulossa, olis kiva saada pojallekin touhuseuraa. Laitahan sähköpostia, jos kiinnostaa!

henna@24artic.zzn.com
 

Yhteistyössä