Ystävää kaipailen Tampereen seudulta

Olen 34-vuotias kohta neljän lapsen äiti (tyttö 2010 + pojat 2005, 2008 ja vielä vatsassa kasvava :)). Olen ollut useamman vuoden ajan kotiäitinä ja huomannut etenkin viimeisen vuoden aikana, että kaikki äitiystävät ovat joko palanneet töihin, tai muuttaneet muualle. Päivät kuluvat toki nopeaan lasten kanssa touhutessa, mutta välillä tulee niitä hetkiä, kun haluaisi puhua jollekin toiselle aikuiselle, joskus jollekin muullekin kuin omalle puolisolle ;). Asumme Kangasalla Ruutanan kupeessa, ja auto on käytössämme, joten päästään lasten kanssa liikkumaan. Ihan tavallista mukavaa yhdessäoloa ja seuraa siis kaivataan sekä itselle, että lapsille, ja miksei vaikka koko perheelle:)
 
  • Tykkää
Reactions: Välimeren helmi
Eli olen 36-vuotias kolmen lapsen äiti (tyttö 08, poika 09 ja tyttö 13). Jäin keväällä äitiyslomalle ja äitiystäväni ovat juuri niinkuin kirjoitit, palanneet töihin. Kaipailen myös seuraa sekä itselle että lapsille! Seuraa kaipailemme siksikin, että olemme juuri muuttaneet, emmekä tunne täältä uudesta naapurustosta juuri ketään. Muutimme siis Kangasalan RUUTANAAN :D Mitä yhteensattumia meillä!! Toivottavasti huomaat tämän viestin näin pitkällä viiveellä.
 
Hei. Täällä olisi yksi kolmikymppinen äiti ja kolme alle kouluikäistä pojanviikaria seuraa vailla. Asutaan Kangasalan rajamailla ja kaipaisinkin äiti-lapsi seuraa varsinkin viikoille, kaikki äitiystävät ovat palanneet töihin.
 

Yhteistyössä