Ystävää/Ystäviä vailla

Hei! Olen 18-vuotias tyttönen Keski-Uudeltamaalta ja etsin ystäviä, joiden kanssa jutella odotuksesta, äitiydestä ja jne. Asun yhdessä avomieheni kanssa, mutta hänellä on paljon pitkiä päiviä töissä, joten joudun tylsistymään yksin kotona. Kaikki kaverit on jääny vanhaan kotipaikkaan Pirkanmaalle, joten juttuseuraa ei pahemmin ole ja muutenkaan ystävistäni kukaan ei ole samassa ''tilanteessa'' kuin minä.

Laskettu aika 24.8.11 :) ja poika on tulossa :p
 
Heippa!

Kuinkas on raskaus edennyt Carrie_?? Itselläni on laskettu aika 9.8 :) ja poika olisi tulossa tai ainakin niiin ne väittävät :p Minunki avopuoliso on paljon töissä ja joudun yksin olemaan päivät pitkät.. Kaikki kaverit asuu niiin kaukana :/ Mutta jospa se tästä :) Itse asustelen Pohjois-Karjalan seuduilla.. Ja täytän tänä vuona 19 :)
 
tanzie Vähän kyllä jännittää. :) Olen miettiny että pysyyköhän se siellä sinne elokuuhun asti edes. :D Tänäänkin vatsa on ollu ihan pinkeenä ja välillä kipeitäkin supistuksia. Kohdunkaula 1 cm auki tässä jokunen viikko. Mutta ei oikein tiedä mitä odottaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: tanzie
Memoire,mulla on ollu tänään tosi kipeitä supistuksia,ja eilen kohdun suu oli auki 1-1.5cm auki.. Jotenkin on olo että tulee etuajassa.. Jännää,kun ei tiiä tulee esim.tällä viikolla vai vasta kolmen viikon päästä..
 
  • Tykkää
Reactions: Memoire
tanzie Joo, mulla sama! Eivät kyllä ole tarkkaileet kohdunsuun tilannetta ollenkaan, niin en tiiä mikä siellä nyt on tilanne. Ite ootan kokoajan että tulee kohta, mutta kuitenkin minun tuurilla kuitenkin menee yliaikaseksi tai jotain. :D
 
Itse toivon ihan älyttömästi että tulisi jo maailmaan,haluaisin niiin kovasti pienen nyytin syliiiin <3 toisaalta on kutina että voisi tulla aiemmin mut sit mulla on aina niiiin huono tuuri et kuitenkin on sen pari viikkoo yli :D saapi nähä nyt..
 
  • Tykkää
Reactions: Memoire
Ite alan myös olla kärsimätön. :D En tiedä kun tuntuu että olen tähän raskauteen alkanut jo "kyllästyä". Ja varsinkin nyt kun tässä loppuraskaudessa ei hirveästi pysty/saa tehdä kaikkea, vaikka kuinka tuntuis virtaa olevan. :D
 
Hehe. :D Yleensä kesät helteitä on toivonu, mutta nyt ite toivon aina että olispa viileää. Nukkuminenkin on niin tuskaista, kun tämä kämppä on kuin sauna lämpimillä ilmoilla! Ja sitä tuuletinta ei hoksannu hommata ajoissa niin, ei enää löydy mistään. :D
 
" Ja sitä tuuletinta ei hoksannu hommata ajoissa niin, ei enää löydy mistään. " Kannattaa käydä kodin terrasta kyselemässä! Täälä meillä päin ainut paikka missä niitä vielä on, ja vieläpä PALJON! :)
 
babyandwe Joo, saatiin sukulaisilta onneksi! Mutta ehti se päivän toimia ja meni rikki. :D Se sitten korjattiin, ja onneksi siinä välissä oli viileä ajanjakso. :) Mutta jos kohta taas lopettaa toimimasta niin sitten pitää kyllä käydä tuolta katsomassa!
 

Yhteistyössä