Ystäväiä/hoitoapua Jyväskylä!

Olen juuri muuttanut Jyväskylään ja kaipailisinkin muita yksinhuoltajia ystäväksi. Olisi mukava jos pystyisi järjestämään esimerkiksi vuorottaista hoitoapua, koska sitä välillä tarvitsisi. Minä itse olen 27 vuotta ja lapseni on 2 vuotias. Laita viestä tulemaan jos kaipaat itsekkin hoitoapua tahi ystävää!
 
Hei!

Olen lukion abi-vuotta käyvä täysi-ikäinen tyttö Jyväskylästä. Etsin itselleni töitä lastenhoidon parissa. Pystyn aloittamaan työt heti kokopäiväisesti. Etsinnässä olisi työ kevään ja kesän ajaksi. Syksyllä aikomuksenani on lähteä opiskelemaan lastensairaanhoitajaksi.
Aikaisempaa kokemusta lastenhoidosta 10kk ikäisistä lapsista ylöspäin. Suosittelijoita löytyy. Olen kiinnostunut lasten kanssa toimimisesta. Luonteeltani olen rehellinen, avoin, vastuuntuntoinen, ahkera ja iloinen. Toimin lasten kanssa luontevasti ja nautin heidän kanssaan olemisesta. En tupakoi enkä ole allerginen eläimille. Omistan ajokortin.
Lastenhoidon ohessa minulta onnistuu myös kodinaskareet ja ruoanlaitto. Otathan aluksi yhteyttä sähköpostitse niin keskustellaan lisää.

Ystävällisin terveisin Minna Louhivaara
mimnu(at)luukku.com
 

Yhteistyössä