ystävän rakkauttako.

Katselen itseäni arvostelevin katsein peilistä. Heilautan kevyesti hiukseni olkani taa, kelpaa, ajattelen. Hiljattain olen värjäyttänyt hiukseni tummiksi, joissa on vivahteita tummasta luumusta. Tuoksu hiuksissani muistuttaa ehkä aavistuksen laventelia, tai ehkä sittenkin kieloa.

Tänään aion pukeutua kauniisti, laitan kauneimmat alusvaatteeni ja huolittelen hiukseni pyöreäksi nutturaksi päälaelleni.
Tapaamme ihan pian ja näyttää siltä, kuin olisin myöhässä taas. Kiristän vauhtiani ja ryntään ulos ovesta. Käynnistän autoni pikavauhtia ja katson vielä pikaisesti peiliin. Peilistä näen sirot kulmat huoliteltuna ja kauniisti kaartuvat ripseni, kiitos mahtavien mascaroiden.

Saavun ovellesi ja hienostuneesti kolkutan ensin ennen kuin astun sisään. Näytät kauniilta jälleen. Pyöreä piukka peppusi keinuu houkuttelevan kiihottavasti, mieleni tekisi puristaa sitä kevyen ahnaasti. Rintasi ovat kuin viattomat täydelliset luumut, yhtä pyöreät ja napakat. Kävelen hitaasti empien vierellesi ja hyväilen varovasti käsivarttasi. Seuraan jokaista hämmentynyttä liikettäsi, pelottaa.

-"Heikki on tulossa ihan pian, älä." kuulen hänen sanovan ja pysäytän käteni.

-"ei se mitään, jatketaanko?" minä kysyin rauhallisena

-"Jatketaan vaan." hän vastaa, yllätyn hieman.

Kuulen miten ovi käy. Molemmat seisomme pimpsat paljaina keittiössä. Heikin ilme on näkemisen arvoinen, mutta hän ei mene pois, ei hän tulee ja hivelee rintojamme kevyin liikkein.
Pyöreät lähes täydelliset rintannanpääni alkavat hiljallen kovettua. Alapääni on kiihottumisesta kostea. Siirrän kevyesti sormesi vakooni ja liikutan peppuani sitä vasten. Suutelet Heikkiä ahnaasti ja kuulen vaimean voihkaisun.

Viimein siirrymme makuuhuoneeseeen. Sängyssä on ihanan sileää kangasta oleva sängynpeitto, ehkä satiinia. Käymme siihen selällemme makuulle. Heikki nuolee pimpsojamme kiihkein ottein, tunnen että räjähdän pian. Nousen varoen pimpsallesi ja alan liikkua sitä vasten hitain liikkein. Rintamme hankaavat toisiaan vasten ja Heikki hyväilee kaluaan voihkien. Puristelet pitkillä kynsillä peppuani, voihkin mielihyvästä, olen tulossa.

hengästyneenä lyyhistyn paikalleni ja tunnen miten lämmin neste noruu selkääni pitkin. Nousen ripeästi sängyltä, kaappaan vaatteet käteeni ja menen pesuhuoneeseen. Puen pikaisesti vaatteet ylleni ja lähden suorinta tietä ulos, hävettää, mutta silti minulla on kevyt ja huojentunut olo. Toivon ettet pahastu rakas ystäväni.

 

Yhteistyössä