ystäväni kriisi

Ystäväni on ollut avoliitossa 15 vuotta ja heillä on 2 tyttöä.
Nyt kuulin, että ystäväni oli nartsahtanut rysän päältä työkaverinsa kanssa ja oli tullut ero.

Ystäväni itse muka selittää kaikille, että ero tuli sen takia, että hänen exänsä oli kusipää ja alkoi seurustella tämän työkaverinsa kanssa vasta erottuaan.

Tilanne on hankala, sillä ystäväni exä on sukulaiseni ja pidän hänestä hyvin paljon.

Nyt oksettaa koko tilanne ja ystäväni. En haluaisi valita puolta, mutta pakko on tehdä niin, että valehteleva ystäväni saa jäädä tuttupiiristäni ja tuen hänen exäänsä.

Huvittavaa kaikessa on, että ystäväni nykyinen poikaystävä on mielenterveysongelmainen kaveri, joka on kova ottamaan viinaa ja kovan naistenmiehen maineessa. Onhan se komea kaveri, mutta onko se syy rikkoa perhe? Kaikkea sitä näkee ja kokee vanhoilla päivillään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2004 klo 09:50 vieras kirjoitti:
Ystäväni on ollut avoliitossa 15 vuotta ja heillä on 2 tyttöä.
Nyt kuulin, että ystäväni oli nartsahtanut rysän päältä työkaverinsa kanssa ja oli tullut ero.

Ystäväni itse muka selittää kaikille, että ero tuli sen takia, että hänen exänsä oli kusipää ja alkoi seurustella tämän työkaverinsa kanssa vasta erottuaan.

Tilanne on hankala, sillä ystäväni exä on sukulaiseni ja pidän hänestä hyvin paljon.

Nyt oksettaa koko tilanne ja ystäväni. En haluaisi valita puolta, mutta pakko on tehdä niin, että valehteleva ystäväni saa jäädä tuttupiiristäni ja tuen hänen exäänsä.

Huvittavaa kaikessa on, että ystäväni nykyinen poikaystävä on mielenterveysongelmainen kaveri, joka on kova ottamaan viinaa ja kovan naistenmiehen maineessa. Onhan se komea kaveri, mutta onko se syy rikkoa perhe? Kaikkea sitä näkee ja kokee vanhoilla päivillään.
Jotainhan tuossa 15-vuotisessa liitossa on ollut pielessä, koska on kalaan lähdetty ja rysän päälle päädytty.

Veri on vettä sakeampaa. Tämä sanonta pitää valitettavasti paikkansa avioerojen kohdalla enemmän kuin hyvin.

Turha on tulla juoruamaan toisten asioista ja eroista tänne, kun on ulkopuolinen, jolle eivät asiat kuulu. Etenkin, jos on vain toiselle puolelle kallellaan. Huolehditaan vain omista asioistamme kaikki paremmin, ettei ole sukulaisilla moitteen sijaa.

Niin ja mitä vanhemmaksi me elämme, sitä enemmän näemme Kun katselet elämää, mitään ei sovi ihmetellä, sillä elämässä on KAIKKI mahdollista. :attn:
 
HOHOHOHHHOOOOO.....
Kuinka närkästynyt vieras olikaan. Ajatella, ei saa tulla juoruamaan anonyymina palstalle. BUAHAHAAAAA.....


Ja niinhän se on, että jos mies menee vieraisiin, se on miehen vika, mies on sika. Mutta jos nainen menee vieraisiin, vika on parisuhteen eli vieraan kun naisen on ollut pakko hakea parempi mies.

BUAHAHAAAAAA...tämä on kyllä uskomaton palsta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2004 klo 09:50 vieras kirjoitti:
Ystäväni on ollut avoliitossa 15 vuotta ja heillä on 2 tyttöä.
Nyt kuulin, että ystäväni oli nartsahtanut rysän päältä työkaverinsa kanssa ja oli tullut ero.

Ystäväni itse muka selittää kaikille, että ero tuli sen takia, että hänen exänsä oli kusipää ja alkoi seurustella tämän työkaverinsa kanssa vasta erottuaan.

Tilanne on hankala, sillä ystäväni exä on sukulaiseni ja pidän hänestä hyvin paljon.

Nyt oksettaa koko tilanne ja ystäväni. En haluaisi valita puolta, mutta pakko on tehdä niin, että valehteleva ystäväni saa jäädä tuttupiiristäni ja tuen hänen exäänsä.

Huvittavaa kaikessa on, että ystäväni nykyinen poikaystävä on mielenterveysongelmainen kaveri, joka on kova ottamaan viinaa ja kovan naistenmiehen maineessa. Onhan se komea kaveri, mutta onko se syy rikkoa perhe? Kaikkea sitä näkee ja kokee vanhoilla päivillään.
Pikku kommentti, olen satavarma että ystäväsi valehtelee sen vuoksi että yksinkertaisesti häpeää tilannettaan eikä halua muiden tietävän oikeaa syytä ja sitä miten häntä on haavoitettu. niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Olen itse kokenut aivan saman, eli vaikka ukkoni petti minua, en ikinä kertonut eron oikeaa syytä. Että jos kunnon ystävä olisit, ymmärtäisit tämän ja tukisit ystävääsi kipeässä erossa, hän hakee lohtua tästä toisesta, eikä välitä minkälainen hän on.
 
nikitön
Pitääkö ystävää tukea, vaikka ei hyväksy hänen tekoaan?

Ei minusta. Sitä niittää, mitä kylvää. Kun valehtelijan ja pettämisen tielle lähtee, on hyväksyttävä se, että menettää ystävänsäkin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2004 klo 20:51 nikitön kirjoitti:
Pitääkö ystävää tukea, vaikka ei hyväksy hänen tekoaan?

Ei minusta. Sitä niittää, mitä kylvää. Kun valehtelijan ja pettämisen tielle lähtee, on hyväksyttävä se, että menettää ystävänsäkin.
Minun näkökulmani asiaan on, että hyväksyä ei tarvitse, mutta ymmärtäväinen voi olla. Erehtyminen on inhimillistä. Joku oppii yhdestä kerrasta virheensä, jotkut eivät koskaan.
 
karma
Minusta ei tarvitse edes ymmärtää.
Hassua ajatella, että jos en hyväksy, enkä ymmärrä pettämistä, minun pitäisi toimia olkapäänä kaverille, joka on rikkonut perheensä vieraan miehen takia.

Minä en ole valmis myymään periaatteitani edes ystävyyden takia.
 

Yhteistyössä