Ystävänpäivä-mitä se sinulle merkitsee...?

  • Viestiketjun aloittaja Hilpeä Heluna Hämeestä
  • Ensimmäinen viesti
Hilpeä Heluna Hämeestä
:heart: Teinpä itse aloituksen tästä aiheesta,nyt siis kysellään ystävänpäivästä,mitä sinulle merkitsee,vai meneekö ohi muiden mukana?
Onko tapanasi muistaa ystäviä/kavereita ystävänpäiväkoritlla tms?
Minä laitan kaikista lähimmille ystäville ja äidilleni&anopille ja poikien kummeille kortit. :)
 
elzu
Nykyään tulee aika harvoin laitettua enää kortteja (harmi kyllä), mutta soitan tai laitan tekstiviestin lähimmille ystäville =)

Ystävät on "elämän suola" :heart:
 
en harrasta pakkomuistamispäiviä sen enempää kuin pakkojuhlimispäiviä tyyliin vappu ja juhannus.
Kirjoittelen aika paljon sähköpostia ystävien kanssa muutenkin ja laittelen tekstareita joskus, mutta yhteenkään kaupan ystävänpäiväkorttiin en ole vielä tainnut sortua.
minä arvostan itse spontaania muistamista eikä markkinamiesten kalenterin mukaan. Samasta syystä en tykkää myöskään niistä "hauskoista" ketjukirjeistä joita jotkut lähettä joka viikko tai kahdestikin ja kuvittelee noin muistavansa. Olenkin sanonut että kiitos mieluummin harvemmin se oikea meili jossa kerrotaan sen hetken tapahtumista, tuntemuksista, ajatuksista yms.
 
elzu
Hmmm.... ei minun mielestäni siinä ole mitään pahaa ainakaan :\|

Eikä se haitanne, jos silloin JUST laittaa sen kortinkin, vaikka laittaisi muulloinkin.
Ja muina päivinä pitää muuten yhteyttä =)

Ettekö te sitten laita Joulunakaan ihmisille kortteja, tai Pääsiäisenä?

Itelleni ystävät ainakin ovat tosi tärkeitä.
Olkoot kaupallinen ja mainostettu se Ystävänpäivä, mitäs siitä

:heart:

:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 14:06 elzu kirjoitti:
Hmmm.... ei minun mielestäni siinä ole mitään pahaa ainakaan :\|

Eikä se haitanne, jos silloin JUST laittaa sen kortinkin, vaikka laittaisi muulloinkin.
Ja muina päivinä pitää muuten yhteyttä =)

Ettekö te sitten laita Joulunakaan ihmisille kortteja, tai Pääsiäisenä?

Itelleni ystävät ainakin ovat tosi tärkeitä.
Olkoot kaupallinen ja mainostettu se Ystävänpäivä, mitäs siitä

:heart:

:hug:
pääsiäsenä en laita kortteja ja joulunakin kirjoitan joulukirjeen johon liitän jouluvalmistelujen tunnelmia ja kuvia esim lapsista leipomassa pipareita tms. ja ne joulukirjeet ei ole kaikille sama vaan aina jokaiselle henk.koht osoitettu omine kommentteineen ja kysymyksineen<br><br>
 
Hilpeä Heluna Hämeestä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 14:06 elzu kirjoitti:
Hmmm.... ei minun mielestäni siinä ole mitään pahaa ainakaan :\|

Eikä se haitanne, jos silloin JUST laittaa sen kortinkin, vaikka laittaisi muulloinkin.
Ja muina päivinä pitää muuten yhteyttä =)

Ettekö te sitten laita Joulunakaan ihmisille kortteja, tai Pääsiäisenä?

Itelleni ystävät ainakin ovat tosi tärkeitä.
Olkoot kaupallinen ja mainostettu se Ystävänpäivä, mitäs siitä

:heart:

:hug:
:\| Täällä kanssa yksi joka tykkää muistaa kortilla näinä "kaupallisina juhlapäivinä",koska se kummasti lämmittää mieltä,kun tullut ihan oikea kortti/kirje,minusta tosi "kylmää" saada tekstiviesti esim Jouluna,synttärinä,ehkä olen sitten "höperö",olen "korttihullu" :D
Minä ainakin "kiusaan" lähimmäisiäni aina jouluna,ystävänpäivänä,pääsiäisenä,synttäreinä ja nimppareina,jos suinkin muistan. :heart:
 
elzu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 16:21 Hilpeä Heluna Hämeestä kirjoitti:
:\| Täällä kanssa yksi joka tykkää muistaa kortilla näinä "kaupallisina juhlapäivinä",koska se kummasti lämmittää mieltä,kun tullut ihan oikea kortti/kirje,minusta tosi "kylmää" saada tekstiviesti esim Jouluna,synttärinä,ehkä olen sitten "höperö",olen "korttihullu" :D
Minä ainakin "kiusaan" lähimmäisiäni aina jouluna,ystävänpäivänä,pääsiäisenä,synttäreinä ja nimppareina,jos suinkin muistan. :heart:
Hyvä kun löytyy muitakin samanlaisia korttihurjia ;) =)
 
Hilpeä Heluna Hämeestä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 12:49 elzu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 16:21 Hilpeä Heluna Hämeestä kirjoitti:
:\| Täällä kanssa yksi joka tykkää muistaa kortilla näinä "kaupallisina juhlapäivinä",koska se kummasti lämmittää mieltä,kun tullut ihan oikea kortti/kirje,minusta tosi "kylmää" saada tekstiviesti esim Jouluna,synttärinä,ehkä olen sitten "höperö",olen "korttihullu" :D
Minä ainakin "kiusaan" lähimmäisiäni aina jouluna,ystävänpäivänä,pääsiäisenä,synttäreinä ja nimppareina,jos suinkin muistan. :heart:
Hyvä kun löytyy muitakin samanlaisia korttihurjia ;) =)
=) Minulla on aikamoinen kasa noita kortteja,yhteenaikaan aina kirpparilta ostelin ja nyt niitä pari laatikollista,että joka tilanteeseen pitäisi löytyä,minusta niitä vaan on kiva lähetellä. :wave:
 
Itse muistan ystäviäni vikottain meilein, kirjein, tekstarein ja välillä soitellen. Ystävänpäiväkortteja saan itse paljon, ja lähetän myös. Lähetän myös synttäri-, nimppari-, joulu- ym.kortit. Samoin ystävien kanssa vaihdetaan silloin tällöin lahjoja ym. Ystävänpäivä siis kiva mielestäni, kun ystäviä muistaa muulloinkin kuin silloin!
 

Yhteistyössä