Ystävänpäivä!!!

:heart:
Näin ystävänpäivän iloksi ajattelin kysyä kuinka teidän parisuhteessa/perheessä vietetään ystävänpäivää? Vai vietetäänkö ollenkaan? Ja kuinka huomioitte toisianne? Olisi kiva kuulla muidenkin ystävänpäivästä. =)
Meillä on mies töissä 05:00-19 joten kävimme perheen voimalla jo sunnuntaina yhdessä syömässä. Kun ei sitä iskää tänään juurikaan nähdä... Muksuille hankittiin pienet ystävänpäivälahjat. :heart: Ja odottipa minuakin pieni lahja keittiön pöydällä aamulla...
Itse vien mieheni illalla elokuviin, sain lastenhoidon järjestettyä. Mieheni tykkäsi kovasti yllätyksestä. :heart:
Niin, ja sydänherkut kuuluu myös tämän mamman kahvipöytään.
=)

Mukavaa Ystävänpäivää kaikille! :heart: :heart:
 
Miss Elvis harmaana
Meillä ei oo sovittu mitään erityistä Ystävänpäivän viettotapaa... :ashamed: Mä saan perjantaina kuulemma tulppaaneja kimpun (rakastan niitä!) koska huomenna lähden pariksi päiväksi pois, enkä ehtis nauttia niistä jos tänään saisin. Ja sit on vähän vihjailtu, et saattaisin saada valurautaisen lättypannun... :)

Mä en oo ostanut miehelle vielä mitään, mutta ajattelin leipoa tiikerikakun ja antaa niska- ja hartiahieronnan illalla, se kun eilen valitteli niskojaan! ;)

Hyvää Ystävänpäivää kaikille mammoille ja mammaksi aikoville munkin puolesta!! :hug:
 

Yhteistyössä