Ystävänpäivä

Lähinnä näin romanttisessa mielessä ystävänpäivää mietin. On ollut huonoin 2 kk meidän elämässä, josta nyt yhdessä tuumin ollaan nousemassa ja hyviä elkeitä tarvitaan.
Ystäävänpäiväyllätystä mietiskellen siis. Mikähän se elähdyttäisi miehen mielen mukavasti? Onko se oikeesti hyvä juttu ihanat alusvaatteet itselle etc vai mikä? Torstaina se on töissä myöhään, mutta olisi ihanaa osoittaa, kuinka paljon tuo mies mua liikuttaa :heart:
 
Meillä toimii tuo FW:n saunavaihtoehto. =) Vielä varmempi resepti on makkaraa kiukaalle ja jääkylmää olutta mukaan löylyihin, mutta se on toki makuasia!

Mä muuten kerran tein exälle samankaltaisen yllärin, oli hepenet päällä, kynttilöitä, takkatuli ja vaaleanpunaista skumppaa. Ei tykännyt, nauroi mun uudelle yöasulle, laittoi valot päälle ja itse sain litkuni lipittää... Perskules että ottaa vieläkin päähän!!! Helmiä sioille...
 
Mspitz, hyvä että on exä nykyään, se sika =) Minä toteutin tosiaan tuon kylpyhuoneversion, mutta mies yllätti mut yks arkipäivä. Olin töissä ja pääsin vähän aikaisemmin kotiin. Mies lähetti viestin, että laittaisin viestiä kun olen tulossa. Vähän ihmettelin, mutta laitoin. Kotona odotti hämärä talo ja lappuja ja nuolia, jotka johti ulko-ovelta yläkertaan. Portaille oli sytytetty tuikkuja ja niitä oli makuuhuoneeseen asti. Mies odotti sängyssä hierontaöljyn kera ja huone oli valaistu kynttilöin. Olin aika otettu :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Mspitz, hyvä että on exä nykyään, se sika =) Minä toteutin tosiaan tuon kylpyhuoneversion, mutta mies yllätti mut yks arkipäivä. Olin töissä ja pääsin vähän aikaisemmin kotiin. Mies lähetti viestin, että laittaisin viestiä kun olen tulossa. Vähän ihmettelin, mutta laitoin. Kotona odotti hämärä talo ja lappuja ja nuolia, jotka johti ulko-ovelta yläkertaan. Portaille oli sytytetty tuikkuja ja niitä oli makuuhuoneeseen asti. Mies odotti sängyssä hierontaöljyn kera ja huone oli valaistu kynttilöin. Olin aika otettu :heart:
nyt oon kade :ashamed: =)

mie oon meillä se mikä ylipäätään mitään keksii, joten oisin aika otettu jos joskus ois mun tietämättä hommanut vaikka lapsenlikan ja suunnitellut sit jotain meille kahdelle... mut... just in my dreams
 
Mun mies on romantikko, vaikkei sitä joka käänteessä heti uskoiskaan ;) Nyt se on ollut melkein kaks viikkoa työmatkalla ja sunnuntaina tulossa kotiin. Lapset halusivat säästää isälleen mustikkapiirakkaa ja tehdä sydänkortin. Itse kyllä nautin välillä kun saan olla ihan itsekseni, mutta ihan mukavaa kun tulee taas kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AlmaMirjam:
Niin, ei se romantiikka ole miehen puolelta ilmeisesti mitään muuta, mitä omalta puolelta odottaa. Vois näyttää taas mallia. ja sitä, että itse tykkää! Ihania vinkkejä, kiitos.
Eikö ole ihanaa, lainaan itse itseäni. Tarkoitan vaan, että ollaan tässä jo oltu reilu 10 v. yhdessä, kaksi lasta, josita nuorimmainen 2,5, vanhempi sitten koulussa, että ei ihan eka yritys ;) Mutta nyt tarvittais tosiaan näitä ihania yrityksiä meikäläisenkin puolelta vaihteeksi.
 

Yhteistyössä