Ystävänpäivärunoja

  • Viestiketjun aloittaja ystävä
  • Ensimmäinen viesti
huikki
Tiesitkö sinä sen, että sinusta kovasti iloitsen ja, että olet minulle tärkeä ihminen. Tiesitkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme muistelen. Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unohda en, sinä ystävä kultainen.
 
Haannaaa
Ystävä sinä, olet kultainen. En ikinä sinua heittäis pois, muuten kaikki muistotki häilyis pois. Ystävän kanssa muistoja jaan. Iloisen mielen itselleni saan ! KIITOS ! <3
 
mä!!
Ystävyys on kuin pikkuinen ukko,
sillä on kädessään avain ja lukko,
niillä se sitoo ystävät yhteen,
niin kuin maa mies pellolla lyhteet:)..
Ystävät ovat tärkeitä<3
Loistavaa ja sydämmellistä ystävänpäivää!
 
tanska
olen kuin yksinäinen taskumatti,ilman viinaa siellä sisälläni.Viina on minulle yhtä tärkeää kuin teille ystävät.EN voi vaan sille mitään. mutta toivon että kaikilla on ystävät joille iloita!Muistakaa toivottaa hyvää ystävänpäivää heille
 
anna.maria.korhonen@gmail.com
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
Nalle karvatassu,
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Sulje silmäsi. Laita vasen käsi oikean olkapääsi päälle ja oikea käsi vasemman olkapääsi päälle. Purista hellästi. Tunnetko halauksen? Se on sinulle ystäväni
 
ihavieras:o
Ollaan ystäviä jookos, kuin ananas ja kookos.
Ollaan rypäle ja rusina,
syödään pipareita tusina.
Juodaan paljon kokista,
ei välitetä mokista.
Olet minulle mahdottoman tärkeä,
ei kukaan saa sydäntäsi särkeä.?
 
vieras
anteeksi kun valehtelin sanoessani rakastan sinua.
tunteeni sinua kohtaan on paljon enemmän,eikä niitä voi mitenkään ilmaista kahdella sanalla.


maailmalle olet ehkä joku vain,mutta jollekkin olet koko maailma
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Piirsin kuvan, siihen silmät, jotka nauravat, ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! Hyvää ystävänpäivää!
Anteeks vaan mutta kyllä tämä oli ainoa jonka itse voisin huomenna ystävälleni lähettää. Noi toiset on niiiiiiiiin huonoja..
 

Yhteistyössä