Ystäviä Espoosta

Moikka,

Olisi kiva saada uusia äitikavereita. Asun Espoon Keskuksen lähettyvillä. Minulla on poika, joka on 1v5kk, toista toivotaan kovasti. Jos sinäkin kaipaat uusia ystäviä ja asut suhteellisen lähellä meitä, ni ota yv:llä yhteyttä! =)
 
Heippa!

Itse olen kohta 40 vuotias ja asun myöskin Espoon keskuksen lähellä Suvelassa.
Poikamme täyttää huomenna 2 v.
Toivottavasti ikäni ei ole este.
Jos kiinnostaa, niin laita yksityisviestiä.
=) B)
 
Täällä on 26v 2lapsen äippä karhusuolta. Lapset on 3v8kk ja 3kk. Mieskin löytyy 26v.
Itse olen asunut pohjois-espoossa niin mietin tässä, että tiedenköhän saasa82:n...
mutta saa laittaa yv:tä jos haluaa :hug:
 
En oikein tunne Espoon keskuksen palveluja, löytyykö sieltä sopivaa treffauspaikkaa? Kertokaa te, jotka siellä asustelette :attn:
Vai suunnataanko Sellon humuun...?
Sopiiko teille paremmin arki vai viikonloppu? Päivällä vai illalla? Mulle käy kaikki, kun kotosalla pojan kanssa kaikki päivät pyörin =)
 
Onhan espoontorilla siinä 2kerroksessa se leipomo-kahvila, mutta siinä on aika vähän tilaa ja yllensä sen on kyllä mummot ja papat vallannut. Pitäs varmaan olla joku sellanen mihin mahtuu jonnin verran vaunuilevia äitejä, eikä ainakaan mun mielestä espoontorilla saatika siinä keskuksessa sellasta löydy, ellei sitten suuntaa johonkin avoimeen päiväkotiin tai asukaspuistoon.
Kertokaa te, jotka asutte siellä.
Itse olen päivisin tyttöjen kanssa kotona niin meille sopisi ainakin ihan koska vaan melkeinpä.
 
Mites Espoon Keskuksessa siinä Hesen vieressä on joku kahvila? Oliskohan se tarpeeksi tilava? Itse tulisin mielelläni mahani kanssa mukaan :)

Käyn vielä töissä mutta esim ensi viikon to ja pe 9-10.10 olen pari päivää lomalla niin sillon sopisi myös päivällä treffata.
 
Onkohan ketjun alkupään nimimerkit vielä kuulolla :wave: jos meitä on vain muutama tulossa, niin eiköhän me sinne hesen viereen ängetä vaunuinemme ja vatsoinemme, mummot varokoot! :LOL:

Mutta toki jos porukka tästä kovasti lisääntyy, niin joku väljempi paikka vois olla parempi...

Mulle sopis ens viikolla paremmin torstai. Olisko iltapäivällä hyvä, esim klo 13?
 
Me kanssa ollaan mukana.Paitsi meille ei sovi arkisin kuin maanantaisin ja keskiviikkoisin tapaamiset.Viikonloppuisinkin käy tapaamiset silloin voisin jättää isommat lapset kotiin miehen hoidettavaksi ja ite tulla vauvan kanssa tapailuihin.
 
moikka,
en ole lukenut tätä pinoa vähään aikaan. Vasta tajusin lukea kun sain yv:tä. Mun pitää vielä miettiä tuota tapaamista, kun olin viime viikon lopussa leikkauksessa. Voinnista siis kiinni pääsenkö tulemaan. Olisiko se paikka sitten se Hesen viereinen kahvila to:na ja klo 13? Ilmoittelen lähempänä pääsenkö, jos tuo aika sopii muille. =)
 
Lyötäiskös me sitten lukkoon tuo torstain tapaaminen hesen viereisessä kahvilassa klo 13? Saasa ei tosin pääse, mut sovitaan sit pian toinen tapaaminen johon pääset, jookos? Ja muutenkin tietysti ne tulee ketkä pääsee, mut ois kiva jos en yksin sit istuis siellä... :| Eli pääseekö kumikameli ja janette ainakin? Vaunuista tai möhömahastahan me toisemme kai tunnistamme... =)
 
Neljännen mamman (nim. HemmiS) olin 'löytänyt' kun selailin näitä keskusteluista vähän taaksepäin, siellä oli ketju jossa etsittiin Espoosta kavereita niin laitoin sinne muutamalle yv.tä josko kiinnostaa tulla mukaan =)
 

Yhteistyössä