Ystäviä Espoosta

Tervetuloa vain uudet mukaan!
Kuukuna, ehotatko aikaa sillon perjantaina, että moneltako sulle käy, niin minä ainakin yritän päästä sängystä ylös siihen mennessä. Ja joille aika ja paikka sopivat, tulevat kaiketi myös...
 
Tehdäänkö niin että Kuukuna ja Hemmi tapaa aamupäivällä, ja minä ja Emmi tavataan iltapäivällä? Muut halukkaat voivat liittyä aamupäivä tai iltapäivä tapaamiseen miten haluavat :)

Katsotaan seuraava kerta sitten kompromissi ratkaisu ;)

Iltapäivä treffit perjantaina klo 13.30 entresse roberts.
 
kiinnostaiskos ketään lähteä nyt alkavalla viikolla joku päivä jonnekin rannalle? ainakin säätiedotusten mukaan kelit alkaa lämmetä ja siitähän pitää ottaa kaikki irti - ties koska taas sataa :) meille sopisi parhaiten ti, ke tai to ja mihin aikaan vaan, mieluiten toki aamulla/aamupäivällä. ja rantaehdotuksia otetaan vastaan, kun en oikein espoon rantsuja tunne... joku julkisten kulkuneuvojen päässä olis kiva.

ilmotelkaa piakkoin jos pääsette/haluatte lähteä! :wave:
 
noo jos me mennään kumikameli kahestaan niin voidaanhan me kattoo joku k-nummenkin rantsu... mut mä oon huomenna menossa testaan matinkylän rantaa, joka on käsittääkseni iso ja hyvä. niin vois mennä sinne jos ei muita ehdotuksia tule.
 
SMP
Hiljaiselta vaikuttaa tämä palsta. Koskas tavattas? Me ollaan lähössä lomareissuille ja ollaan melkein koko elo-syyskuu poissa. käydään pohjoisessa(Ivalo pohjoisin)ja etelässä (välimeren saarilla) '

Oisko kenelläkkään kiinnostustusta tapailuun vielä heinäkuun puolella?
 
Minnes on kaikki espoolaiset kadonneet? Veikö kesä mennessään:) Vieläkö ihmiset treffailevat? Espoon keskuksen suunnilla oltais seuraa vailla varsinkin aamupäivisin vaikka ulkoilun merkeissä... tai jossain missä on helppo olla 3 vuotiaan ja vauvan kanssa.

 

Yhteistyössä