ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

Nyt kaipaa kovasti uusia ystäviä tänne valkeakosken läheisyyteen.
Ikää minulla on jo 36 ja tällä hetkellä olen kotiäitinä ja tuntuu että olisi ihana saada uusi ystävä/ ystäviä arkeani piristämään :flower: .
Eli kirjoitahan minulle y viestiä tai laita viestisi alle niin tutustutaan:
Kumpa sitä tietää minkälainen ystävyys tästä kehittyy... Vai mitä.. :LOL:
 
Moi! Joo olis kiva saada päivisin seuraa lenkin/kahvittelun merkeissä. Minulla n. 5 kk vauveli ja itse olen 29 v, Valkeakoskella asustellaan. Minkäikäisiä lapsia sinulla on? Laitapa sähköpostiosoite niin voin kirjoitella, jos kiinnostaa? =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 09:00 murmeli kirjoitti:
täälläpä olis 23 vuotias mamma 6 viikkosen vaavin kanssa valkeakoskelta.
laitappa mailia jos haluat tavata:rammu@jippii.fi

:wave: hei!

Viestittelen tuossa viikonlopun jälkeen. Nyt lähden lomille vähäksi aikaa ja olen taas koneella seuraavan kerran lauantai iltana. Eli meilaan heti sitten jos käy... :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 12:03 mamma kirjoitti:
Moi! Joo olis kiva saada päivisin seuraa lenkin/kahvittelun merkeissä. Minulla n. 5 kk vauveli ja itse olen 29 v, Valkeakoskella asustellaan. Minkäikäisiä lapsia sinulla on? Laitapa sähköpostiosoite niin voin kirjoitella, jos kiinnostaa? =)

:wave: moi!

Laitoin meilini...meilaile... ja tutustutaan paremmin =)
 
Moi! Mäntylässä itse asustelen ja meillä on pieni poika vauveli. Ohjelmaa päiviin kaipaisi, mutta mies KIELSI että sähköpostin välityksellä ei kannata tapailla, peloitteli että sieltä ei tiedä mitä tyyppejä siellä on. Itse kuitenkin uskon että olette varmasti tosi mukavia, mutta en nyt taida uskaltaa kuitenkaan ottaa yhteyttä. Oikein hyvää jatkoa teille ja nauttikaa syksystä vauvan kanssa!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 12:32 mamma kirjoitti:
Moi! Mäntylässä itse asustelen ja meillä on pieni poika vauveli. Ohjelmaa päiviin kaipaisi, mutta mies KIELSI että sähköpostin välityksellä ei kannata tapailla, peloitteli että sieltä ei tiedä mitä tyyppejä siellä on. Itse kuitenkin uskon että olette varmasti tosi mukavia, mutta en nyt taida uskaltaa kuitenkaan ottaa yhteyttä. Oikein hyvää jatkoa teille ja nauttikaa syksystä vauvan kanssa!!!
Sori, asia ei kuulu mulle mitenkään, mutta mies KIELSI?!

Jos luot itsellesi uuden sähköpostiosoitteen mihin ei tule omia tietojasi (esim. suomi24 tms.) ja teet treffit vaikka johonkin kaupan pihaan keskellä kirkasta päivää, niin mitä kamalaa voi tapahtua?! :eek:

Ei millään pahalla, kurjalta vain kuulostaa. Toivottavasti saatte seuraa :hug: .
 
Murmeli
kyllähän mä tiedän että nykypäivänä kannattaa olla varuillaan kun ei tosiaankaan tiedä mitä hulluja sitä on liikkeellä.
itelläkin oli kirjekaveri jonka kanssa kirjottelin vuosia.ja sitten kun olin sinne menossa kylään,vieraaseen kaupunkiin,niin heräs epäily kun kyseli kaikkee omituista.lakkas pitämästä yhteyttä kun kyselin siltä mitä se niillä tiedoilla tekee jne.
mutta mä olen saanu täältä seuraa ja aina on ollu ne ihmiset vastassa kenen kanssa mailaillu ja olen lähteny käymään ihan naapurikaupungissakin.aina vaan sopinu treffit yleiselle paikalle missä muitakin.
kyllä sitä edelleen kaipailen lenkkiseuraa ja mixei myös pidempi aikasta ystävää.
 
Moi taas... Taisi olla liian jyrkästi sanottu että mies kielsi ottamasta yhteyttä, oli vain huolissaan, kun olemme juuri muuttaneet Valkeakoskelle, eikä tunneta vielä seutuja. Taisi olla toisaalta ihan oikeassa, että eiköhän sitä ajan kanssa ystäviä myös löydä, kun nyt rauhassa tutustuu kaupunkiin. Nykyään kyllä tarvitsee olla varovainen, itsekin olen vähän sitä mieltä. Ehkä törmäillään jossain ja nyt lenkille ihana aurinkonpaiste!!! B)
 
Metta
Täällä vuodenvaihteeseen asti kotona oleva kahden ruoka-aineallergisen tytön (07/01 ja 03/04)äiti (31v) toijalasta kaipaa myös uusia ystäviä. Ottakaahan yhteyttä jos olette seuraa vailla!
metta@pp.inet.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 12:32 mamma kirjoitti:
Moi! Mäntylässä itse asustelen ja meillä on pieni poika vauveli. Ohjelmaa päiviin kaipaisi, mutta mies KIELSI että sähköpostin välityksellä ei kannata tapailla, peloitteli että sieltä ei tiedä mitä tyyppejä siellä on. Itse kuitenkin uskon että olette varmasti tosi mukavia, mutta en nyt taida uskaltaa kuitenkaan ottaa yhteyttä. Oikein hyvää jatkoa teille ja nauttikaa syksystä vauvan kanssa!!!

Minä sun täällä eteläisessä päässä muuten liittyisin heti seuraan.. Mutta ehkäpä treffit jossain kaupungilla tai leikki puistossa miten on... :wave:
Tuo on surkukun ei uskalla tavata. Mutta ehkä sitten joskus kun olet tutustunut kaupunkiin ja ihmisiin. :wave:
Minä itse olen aika ennakko uuoton tyyppi ja tykkään tutustua moniin erinlaisiin ihmisiin. Ja todella ta sellainen etti osote ettei siitä selviä suta mitään ja opettele tuntemaan itä autta ensiksi ja sit treffta vaikka leikkipuistossa tai kahvilassa. Ensi tapaamisestakin saa jo aika hyvän toisesta ihmisestä ja onko samalla aaltopituudella =) <br><br>
 
Täällä olisi 24v, 2 pojan äiti laiskasta. Ollaan asuttu valkeakoskella vuosi..uusia ystäviä olisi kiva saada..sannan lisäksi ;)
En pääse päivisin liikkumaan kun kävellen joten jos lähellä asuvia löytyy niin olisi kiva. Tietty muutkin käy hyvin :)

meili/ mese on alanen82@msn.com
 
MaRoNa
Täällä myös äiti vailla kaveria. Olen 34 -vuotias yhden lapsen (tyttö 02/05) äiti ja asunut kohta kolme vuotta Valkeakoskella, mutta seuraa saisi olla enemmän =) Omat kaverit asuvat turhan kaukana...
Asumme Roukossa, joten jos läheltä löytyisi kävely-, kahvittelu- ym. seuraa, niin aina parempi :D Tietty treffejä voi tehdä myös keskustaan.

Laita yv.tä tai meilaile tuotanoin@city.fi
 
Moikka!
Tääl huhuilis 30w 6/06 syntyneen pojan vesselin äiti valkeakoskelta.Olis kiva saada ystäviä tältä seudulta ajatustenvaihtoon,tapailuihin yms. En tunne muita äitejä täältä,vaiks 3vuotta olen tääl asunu.:(

Vastauksia kaipailisin:pike76@wippies.com :p
 

Yhteistyössä