Ystäviä Lappeenrannasta

Pistetäänpäs nyt tännekin viesti, jos tavoittaisi ihmisiä, jotka eivät tuonne Tapaillaan-palstalle ole eksyneet. Eli löytyisiköhän täältä Lappeenrannasta päin olevia äitejä vailla ystävää? :)

Olen itse kohta 26-vuotias ja poika täyttää syksyllä 4 vuotta. Mies tekee paljon taloremonttia eikä meidän lähipiirissä ole lapsiperheitä, joten aika yksin pojan kanssa ollaan iltapäivisin ja viikonloppuisin. Kaivattaisiin seuraa vaikka leikkipuistoon, rannalle ja kyläilemään.
 
Täällä 28v kolmen lapsen äiti Lpr:sta :)

Pienin on vasta 5kk, isoin kouluikäinen. Meidänkään lähipiirissä ei lapsiperheitä ole, joten sama tilanne siinä mielessä että aika yksin ollaan "keskenämme", siis lähinnä minä ja vauva ja taapero. Noiden kahden pienimmän kanssa päivät on aika kiireistä tohinaa mutta välillä niin yksinäistä, kun äitiseuraa/aikuista juttuseuraa ei ole.
 
Perustimme muutaman äidin kanssa kerhon "Lappeenrannan äidit". Meitä on nyt jäseninä neljä ja vasta aloitellaan tutustumaan toisiimme. Sinne siis kaikki muutkin Lappeenrantalaiset, jotka kaipaavat ystäviä itselleen tai lapselleen. Olisi mukava saada kasaan iso porukka, josta kaikille löytyisi mieluisaa seuraa :)
 

Yhteistyössä