Ystäviä Tampereelta

Olen 29 vuotias nainen Tampereelta. Minulla on kaksi lasta 6 ja 1 vuotiaat..... Ja olen aivan sairaan yksinäinen. On messengeri,whatsappi ja kaiken maailman systeemit ja siltikään minun puhelin ei ikinä soi. Ei ole ketään joka soittaisi. Ei ole ketään kelle soittaa. Onko muita kohtalotovereita? Olisi aivan mahtavaa jos joku lähtisi mukaani kirppiksille, kahville, kävelylle, yksin en enään jaksa käydä.
 
Täällä olis kans 27 vuotias kohta 6kk ikäisen pojan äiti. Asun tosin Lempäälässä mutta eipä tästä ole matka eikä mikään Tampereelle, bussit ja autot kulkee :) Itsellä kans ystävät vähissä ja juttuseura ei olis pahitteeks
 
Oon tosi huono näissä, niin nyt en ole varma näkyykö tämä viesti kaikille viestiketjussa... Oon 10kk ja risat -ikäisen tyttölapsen yh-äiti tästä Tampereen Viinikasta. Suurin osa ajasta hengaillaan tättähäärän kanssa keskenämme ja seura ei olisi pahitteeksi. Lähdetään kovin mielellämme puistoilemaan tai kirpparille tai mitä nyt keksitään (autottomuus rajoittaa kyllä jonninverran eli mielellään näiltä kulmilta) tai meille saa tulla leikkimään ja jutustelemaan kahvikupposen ääreen melkeinpä koska vaan (kuulostaa varmaan epätoivoiselta..) jos ei pienet sotkut haittaa, kun siivooja taitaa olla usein lomalla Meilailla saa osoitteeseen keijukaiskuningatar@suomi24.fi
 

Yhteistyössä