Ystäviä Torniosta

Miehen kautta ei näköjään samanhenkisiä nais-ihmisiä löydy, joten kokeillaanpa sitte ite. Eli olen parikymppinen, vasta Tornioon muuttanut tyttö joka kaipailee kipeästi uutta Ystävää. Tuntuu et kukaan ei oikeesti rehellisesti paljasta omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan täällä... Mulla on ikävä mun suorapuheisia ystäviäni (jotka tietysti kaikki asuu jossain muualla)!! :'( Löytyykö täältä perämeren perukoilta ketään samanhenkistä?
 
Viimeksi muokattu:
Heii!! Oot laittanut tämän kyllä jo toukokuussa, mutta täällä olis yksi ystävää kaipaava tuleva mamma. Tammikuussa on laskettuaika. Kavereita on, mutta ne asuu muualla. Mie en ainakkaan oo semmonen ajatusten ja tunteitten panttaaja. Ilonen ja sydämellinen pölöttäjä. Nii ja oon 25.
Voi vitsit ko näkisit tämän! Pistän sormet ja varpaat ristiin. :)
 
Täällä olisi 30-v. tuleva äiti myös vailla uusia kivoja ystäviä lenkille, kahville, shoppailemaan, höpöttämään vauva- (ynnä muita) juttuja :) Kuinkas tehdään, saataisiinko koottua porukka kasaan ja tavattaisiin? :)
 
Oho, tännehän on ilmestynyt porukkaa! Ite en oo päässy kirjautuun kun en muistanut mun salasanaa, nyt se yhtäkkiä vaan hyppäs mieleen! :D

Te ootte kaikki näköjään äitejä, mun elämäntilanne ei tällä hetkellä salli lapsia joten ainakin vuosi pitää vielä odotella... En siis ehkä kehtaa puskea teidän mamma-tapaamiseen :)
 
Sovittaisiinko toukokuulle jokin tapaamisaika- ja paikka Torniosta, niin saisi asiaa eteenpäin ja uusia mammatuttavuuksia voisi tulla jälkeenpäinkin näiden sivujen kautta lisää..? :) Onkohan näiltä sivuilta mahdollista laittaa jotenkin yksityisviestiä/sähköpostia mukaan tuleville?
 
miten tosiaan saatais porukkaa koolle; pitäiskö tehdä jotain sähköposti/ kännykkälistaa, jossa olis kaikki halukkaat :) Miekin nyt jo kotiutunut pienen käärön kanssa ja tuo isompi (2 v.) kaipaisi kanssa kavereita :)
 
Mitenkäs saataisiin tapaaminen sovittua? Ketkä olisivat kiinnostuneita vaikka kahvitteluhetkestä? Voisi onnistua meilläkin vaikka tilaa ei hirveästi olekaan... :) Tällä viikolla ristiäiset mutta siitä eteenpäin? Kiinnostuneita?
 

Yhteistyössä